Grønt blad Skrevet 28. oktober #101 Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg ser Mette Marit nevnes i tråden. Jeg kan ikke se hva hun har gjort ? Martha Louise derimot 👎 Noen som vet om Vendela Kirsebom har gjort noe og isåfall hva ? Anonymkode: 0a83c...6aa Mette-Marit har en usedvanlig glatt panne til å ha passert 50, så der er det i alle fall gjort noe. Jeg tipper hun har puttet inn litt ellers også slik at det blir litt mindre rynker. Mette-Marits bruk av botox og fillers er ikke lavklasse ettersom det er gjort diskret og demper aldringstegn. Hun prøver ikke å fjerne alle aldringstegn. 1
Snickersogtwist Skrevet 28. oktober #102 Skrevet 28. oktober Kan ikkje forstå at folk har noe mer imot botox og fillers etc enn å gå til feks frisør. Motivasjonen er det samme, og resultatet? Varierende. Du har bare akseptert ene, kontra den andre, fordi du voks opp med at det var sosialt akseptert. Så soler du deg for å bli brun (mye mer skadelig), går til frisør, fikser neglene, bruker sminke, tar spraytan etc en eller flere av disse, så har du egentlig ingen god grunn til å dømme folk som bruker botox og filler annet enn personlig preferanse og sosial indoktrinering. Som en siste notis: BÆÆÆÆ! Ha en selvstendig tanke. 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #103 Skrevet 28. oktober Snickersogtwist skrev (16 minutter siden): Kan ikkje forstå at folk har noe mer imot botox og fillers etc enn å gå til feks frisør. Motivasjonen er det samme, og resultatet? Varierende. Du har bare akseptert ene, kontra den andre, fordi du voks opp med at det var sosialt akseptert. Så soler du deg for å bli brun (mye mer skadelig), går til frisør, fikser neglene, bruker sminke, tar spraytan etc en eller flere av disse, så har du egentlig ingen god grunn til å dømme folk som bruker botox og filler annet enn personlig preferanse og sosial indoktrinering. Som en siste notis: BÆÆÆÆ! Ha en selvstendig tanke. Det er forskjell på å få klippet håret og å sprøyte nervegift inn i kroppen. Anonymkode: 32b08...3a8 3 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #104 Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er forskjell på å få klippet håret og å sprøyte nervegift inn i kroppen. Anonymkode: 32b08...3a8 Ikke når argumentet er at man er usikker, overfladisk og har dårlig selvtillit hvis man tar botox. Anonymkode: 1005d...565 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #105 Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (På 24.10.2025 den 6.24): Hva er grunnen til at flere gjør dette?Er det lav selvtillit,dårlig selvbilde eln? Anonymkode: 3b51b...08e Jeg har tatt hengemunnen/linjene med til haka med filler. Det er genetisk i familien, og det kom tidlig. Så jeg fikset det da jeg var 35. Nå er jeg 50, og jeg har aldri angret. Det kom heller aldri tilbake. Jeg har aldri fjernet rynker i panna, eller rynker rundt øyne. Det er helt greie rynker. Lav selvtillit er det kanskje og ikke ville ha disse veldig lite sjarmerende rynkene/linjene. Men mer praktisk at det plager så mye at hele ansiktet ble dratt ned av de linjene. Alt er jo prioriteringer. Noen bruker masse penger på slankesprøyter, bil, ferier, godt i helgene, fest...Det koster ikke SÅ mye sammenlignet. Jeg synes jo ikke det er fint med duckface osv, og jeg vil bli gammel med verdighet, men jeg kan ikke på noen måte angre på at jeg fjernet de linjene som ved dette tidspunktet ville ha hadde gravd seg dypt ned i haka mi. Nope.. Skal jeg være sur fordi noen har kjøpt seg finere klær enn meg? Brukt penger på PT? Hatt brystreduksjon? Tatt slankesprøyte? Bruker linser? Samtidig er jeg glad for at folk reagerer på fillers og botox, fordi vi vil jo ikke at folk skal se helt alien ut. Anonymkode: 73273...6ea
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #106 Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg ser Mette Marit nevnes i tråden. Jeg kan ikke se hva hun har gjort ? Martha Louise derimot 👎 Noen som vet om Vendela Kirsebom har gjort noe og isåfall hva ? Anonymkode: 0a83c...6aa Klart Mette Marit har botox i panna. På en pen og diskret måte synes jeg. Og Marta Louise overdriver. For meg er det ganske enkelt - MMs bruk av botox osv. er ikke «lavklasse», mens Marta Louises er det. Anonymkode: 652cd...5f8
Snickersogtwist Skrevet 28. oktober #107 Skrevet 28. oktober (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er forskjell på å få klippet håret og å sprøyte nervegift inn i kroppen. Anonymkode: 32b08...3a8 Motivasjonen er ikke ulik. Og hvis en skal dra det eksempelet videre: hva med farging av håret? Bleking av håret? Dette er jo ikke anbefalt ved feks graviditet grunnet gasser og brannskader på hud, ei heller for barn. Så utelukkende «harmløst» er det IKKE. For ikke å snakke om soling som er ledende grunnen til føflekkreft og hudkreft, MYE skumlere enn noen lamme muskler i ansiktet, men brun skal folk bli for det er jo….fint? Sant? Endret 28. oktober av Snickersogtwist
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 08:12 #108 Skrevet mandag kl. 08:12 Snickersogtwist skrev (På 28.10.2025 den 8.31): Kan ikkje forstå at folk har noe mer imot botox og fillers etc enn å gå til feks frisør. Motivasjonen er det samme, og resultatet? Varierende. Du har bare akseptert ene, kontra den andre, fordi du voks opp med at det var sosialt akseptert. Så soler du deg for å bli brun (mye mer skadelig), går til frisør, fikser neglene, bruker sminke, tar spraytan etc en eller flere av disse, så har du egentlig ingen god grunn til å dømme folk som bruker botox og filler annet enn personlig preferanse og sosial indoktrinering. Som en siste notis: BÆÆÆÆ! Ha en selvstendig tanke. Nei for Botox og fikse neglene har samme inngripen på kroppen... De falske neglene mine påvirker ikke kroppen. Botox blir ikke der det er heller sier de nå. Det flyttes i kroppen og havner i blodet. Anonymkode: b99aa...d27 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 08:14 #109 Skrevet mandag kl. 08:14 Snickersogtwist skrev (På 28.10.2025 den 12.38): Motivasjonen er ikke ulik. Og hvis en skal dra det eksempelet videre: hva med farging av håret? Bleking av håret? Dette er jo ikke anbefalt ved feks graviditet grunnet gasser og brannskader på hud, ei heller for barn. Så utelukkende «harmløst» er det IKKE. For ikke å snakke om soling som er ledende grunnen til føflekkreft og hudkreft, MYE skumlere enn noen lamme muskler i ansiktet, men brun skal folk bli for det er jo….fint? Sant? Det å sole seg har jo og blitt lavklasse av en grunn. Sole seg i solarium har blitt harry. Fellesnevneren er vel mangel på kunnskap. Anonymkode: b99aa...d27
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 08:15 #110 Skrevet mandag kl. 08:15 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei for Botox og fikse neglene har samme inngripen på kroppen... De falske neglene mine påvirker ikke kroppen. Botox blir ikke der det er heller sier de nå. Det flyttes i kroppen og havner i blodet. Anonymkode: b99aa...d27 Ingen bryr seg. Anonymkode: 1005d...565
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 08:17 #111 Skrevet mandag kl. 08:17 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ingen bryr seg. Anonymkode: 1005d...565 Nei produsentene ler hele veien til banken. Anonymkode: b99aa...d27
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 08:19 #112 Skrevet mandag kl. 08:19 Jeg har en venninne som har tatt litt fillers i overleppen. Hun sliter enormt med at hele tannkjøttet over tennene vises når hun smiler. Hun slet sånn med dette, men nå er det mye bedre, og hun har blitt ett nytt menneske. Forstår at hun gjorde det, når hun slet sånn. Men de som gjør det kun for å se "kul" ut eller oppnå et spesielt tryne, synes jeg blir harry! Anonymkode: 06729...98c
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 08:24 #113 Skrevet mandag kl. 08:24 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei produsentene ler hele veien til banken. Anonymkode: b99aa...d27 Og jeg ler når jeg ser jevnaldrende uten botox. De ser jo ut som bestemora mi. Anonymkode: 1005d...565 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 09:27 #114 Skrevet mandag kl. 09:27 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og jeg ler når jeg ser jevnaldrende uten botox. De ser jo ut som bestemora mi. Anonymkode: 1005d...565 Og dette er hvorfor jeg, og flere andre, reagerer på bruk av botox og fillers. Det er ikke bare "opp til hver enkelt". Det påvirker samfunnet slik at man "ler av" de som ikke gjør det. Fordi de ser gamle ut, i stedet for å tenke at de ser normale ut. Man får et helt forvrengt bilde på hva utseende og alder er. Anonymkode: 00067...2a2 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 09:30 #115 Skrevet mandag kl. 09:30 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og dette er hvorfor jeg, og flere andre, reagerer på bruk av botox og fillers. Det er ikke bare "opp til hver enkelt". Det påvirker samfunnet slik at man "ler av" de som ikke gjør det. Fordi de ser gamle ut, i stedet for å tenke at de ser normale ut. Man får et helt forvrengt bilde på hva utseende og alder er. Anonymkode: 00067...2a2 Jeg ler jo ikke høyt. Jeg ler inni meg. Så det påvirker jo ikke deg eller noen andre. Anonymkode: 1005d...565
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 09:31 #116 Skrevet mandag kl. 09:31 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ler jo ikke høyt. Jeg ler inni meg. Så det påvirker jo ikke deg eller noen andre. Anonymkode: 1005d...565 Dette regner jeg med du skjønner, hvis du tenker bittelitt om. Anonymkode: 00067...2a2 2
Lønnesirup01 Skrevet mandag kl. 09:32 #117 Skrevet mandag kl. 09:32 AnonymBruker skrev (På 16.10.2025 den 16.08): Kommer an på hvordan det brukes. Tror det er veldig mye mer utbredt med kosmetiske behandlinger enn man tror, bare at det brukes på en diskret måte. Fillers for å erstatte tapt volum, ikke bygge volum som aldri var der. Botox i små doser, ikke for ofte, og satt slik at man ikke mister all mimikk. Det samme gjelder hudbehandlinger inkl laser, minifacelift i midten av 40-årene, and the list goes on. Gjerne kombinert med at man er aktiv, trener og tar vare på egen helse. Typisk personer som tilsynelatende bare ser veldig godt ut for alderen. Jeg bor på Oslo Vest, og her er dette absolutt et overklassefenomen. Anonymkode: ffc8c...688 Dette. Det er som med alt annet. Blir prosedyrene tydelige, ser det harry ut. Men kvinner med god råd får de samme prosedyrene gjort. 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:35 #118 Skrevet mandag kl. 10:35 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette regner jeg med du skjønner, hvis du tenker bittelitt om. Anonymkode: 00067...2a2 Jeg tenker sikkert mange andre negative tanker om deg også, men det er utseendet du henger deg opp i? Vet ikke hvem som er mest overfladisk altså... Anonymkode: 1005d...565
Vibelator Skrevet mandag kl. 10:41 #119 Skrevet mandag kl. 10:41 AnonymBruker skrev (På 16.10.2025 den 15.48): Pga influensere og påvirkere har jeg inntrykk av at botox har blitt lavstatus nå. På samme måte som tunge falske øyevipper og vesker med digre logoer havner botox i samme gruppe. Alle har råd til det nå. Ingenting som er forbeholdt de rike og vellykkede, heller motsatt. Det blir forbundet med nyrike harry russere som prøve å fremstå på en viss måte. Det kan ha med signalet man sender ut ved å ikke tørre å være seg selv? Men synes det blir mer latterliggjort nå enn før. Anonymkode: b99aa...d27 Ja men mange på 40-50 tar jo mye for mye.Oppblåste nissemaske kinn.Viser laaaang vei at det er filler 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:45 #120 Skrevet mandag kl. 10:45 Tror nok flere enn man skulle tro- tar botox og restylane. Er bare de man ser det synligt og overdrevent man tror tar det og kun disse. Overdrevent er Harry, man bør gå for naturlig look. Jeg fylte inn en skjev rynke i panna som oppstå etter årevis med vernehjelm, resultatet ble glatt og naturlig slik som resten av ansiktet. Anonymkode: 9f57b...730 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå