AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:10 #1 Skrevet torsdag kl. 12:10 hvorfor er det så vanskelig å finne treningsaperter til oss som virkelig trenger det med litt høy bmi? jeg har veldig lyst til og kjøpe en step maskin så jeg kan trene litt mer hjemme siden den tar ikke så mye plass og har ok pris Anonymkode: 91716...d26
AnonymBruker Skrevet i går, 01:57 #2 Skrevet i går, 01:57 Hva mener du? Det finnes da masse treningsapparater også de med høy BMI kan bruke? Anonymkode: 1413e...115 1
I Grosny Skrevet i går, 06:03 #3 Skrevet i går, 06:03 AnonymBruker skrev (På 16.10.2025 den 14.10): hvorfor er det så vanskelig å finne treningsaperter til oss som virkelig trenger det med litt høy bmi? jeg har veldig lyst til og kjøpe en step maskin så jeg kan trene litt mer hjemme siden den tar ikke så mye plass og har ok pris Anonymkode: 91716...d26 Egentlig tror jeg innesykkel er den beste anti-bmi maskina, fordi man kan orke å bruke den i veldig lang tid. Jeg har min innesykkel koblet opp til Rouvy som er et program der man kan kjøre på videoveier over hele verden . I går syklet jeg 1 time 40 minutter og brant 800 kcalorier. Lange litt raske gåturer i skogen er også effektivt anti-bmi arbeid.
AnonymBruker Skrevet 41 minutter siden #4 Skrevet 41 minutter siden AnonymBruker skrev (På 19.10.2025 den 3.57): Hva mener du? Det finnes da masse treningsapparater også de med høy BMI kan bruke? Anonymkode: 1413e...115 Ja men det tar mye plass jeg skulle helst hatt noe som ikke tar så mye plass Anonymkode: 91716...d26
AnonymBruker Skrevet 39 minutter siden #5 Skrevet 39 minutter siden I Grosny skrev (På 19.10.2025 den 8.03): Egentlig tror jeg innesykkel er den beste anti-bmi maskina, fordi man kan orke å bruke den i veldig lang tid. Jeg har min innesykkel koblet opp til Rouvy som er et program der man kan kjøre på videoveier over hele verden . I går syklet jeg 1 time 40 minutter og brant 800 kcalorier. Lange litt raske gåturer i skogen er også effektivt anti-bmi arbeid. Nå har ikke jeg plass til en sykkel mitt i stua Må være noe som er lett og rydde bort Anonymkode: 91716...d26
Hensatt Skrevet 28 minutter siden #6 Skrevet 28 minutter siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nå har ikke jeg plass til en sykkel mitt i stua Må være noe som er lett og rydde bort Anonymkode: 91716...d26 Hvorfor skal du rydde den bort? Den bør stå fremme og alltid klar til bruk 😉
Hensatt Skrevet 26 minutter siden #7 Skrevet 26 minutter siden En slik "walking pad" eller hva det heter som er så populært for tiden får plass under sofaen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå