AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2025 #1 Skrevet 15. oktober 2025 Hei! Holder på med og ta bil lappen og vi har hatt en liten golf som har blitt brukt til øvelseskjøring. Eg har jo blitt trygg i den men nå har vi byttet til Tesla model y og den er jo mye større😆Er det mye vanskeligere og kjøre en større bil ? Eg prøvde og sitte i den og føler at eg har mye bedre oversikt i den en golfen men vet jo ikke hvordan det blir og kjøre den. Skal ut og prøve imorgen , så kom Gjerne med tips 😊 Anonymkode: 4f1ce...e7f
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2025 #2 Skrevet 15. oktober 2025 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hei! Holder på med og ta bil lappen og vi har hatt en liten golf som har blitt brukt til øvelseskjøring. Eg har jo blitt trygg i den men nå har vi byttet til Tesla model y og den er jo mye større😆Er det mye vanskeligere og kjøre en større bil ? Eg prøvde og sitte i den og føler at eg har mye bedre oversikt i den en golfen men vet jo ikke hvordan det blir og kjøre den. Skal ut og prøve imorgen , så kom Gjerne med tips 😊 Anonymkode: 4f1ce...e7f Er du kvinne TS? Model Y er ikke så mye større enn Golf egentlig, ca 50cm lengre, noen cm bredere og høyere. Ikke tenk på størrelsen TS, så går det nok bra skal du se 👍 Anonymkode: 116c6...c19
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2025 #3 Skrevet 15. oktober 2025 Begge mine barn har øvelseskjørt i stor SUV. Og ingen av de har hatt problemer med det. Anonymkode: 4684e...0f7
Maia70 Skrevet 15. oktober 2025 #4 Skrevet 15. oktober 2025 Det er både pluss og minus med det. Som du sier har du bedre oversikt, men det er også litt vanskeligere å parkere en stor bil enn en liten. Så tror vanskelighetsgraden blir ganske lik egentlig, og alt handler jo om vane så du venner deg uansett til det.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2025 #5 Skrevet 15. oktober 2025 En Golf er jo en antikk drittbil. TMY har kamera overalt og er mye lettere å kjøre. Anonymkode: 0d767...461
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2025 #6 Skrevet 15. oktober 2025 Det går fint sjø. Begge mine barn har kjørt alt av biler. Når min bil var opptatt så måtte dem øvelseskjøre en Mercedes vito. Gikk fint det å. Så den fordelen med å prøve forskjellige biler gjør at dem ikke gruer seg til å kjøre noe annet. Dem tar den bilen som er ledig. Både hjemme og på jobb. Begge mine er jenter hvis det har noen betydning. Anonymkode: 56925...ca0
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2025 #7 Skrevet 16. oktober 2025 Begge mine har øvelse kjørt med mye forskjellig. Viktig etter min mening. Å få følelsen å kjøre biler i forskjellig størrelser osv. Første bil til eldste var en caravelle lang type, nå er det d-max . Yngste jenta kjører saab og en stor suv, og drømmen er en amerikansk pickup. Så forundret meg ikke at det plutselig står på gårdsplassen en dag Anonymkode: 196ea...44b
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2025 #8 Skrevet 16. oktober 2025 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hei! Holder på med og ta bil lappen og vi har hatt en liten golf som har blitt brukt til øvelseskjøring. Eg har jo blitt trygg i den men nå har vi byttet til Tesla model y og den er jo mye større😆Er det mye vanskeligere og kjøre en større bil ? Eg prøvde og sitte i den og føler at eg har mye bedre oversikt i den en golfen men vet jo ikke hvordan det blir og kjøre den. Skal ut og prøve imorgen , så kom Gjerne med tips 😊 Anonymkode: 4f1ce...e7f Model Y er ikke en stor bil. Anonymkode: df79b...4e9 1
Jenny. Skrevet 16. oktober 2025 #9 Skrevet 16. oktober 2025 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Model Y er ikke en stor bil. Anonymkode: df79b...4e9 Større enn golfen😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå