Gå til innhold

Øvelseskjøre i stor bil

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Holder på med og ta bil lappen og   vi har hatt en liten golf som har blitt brukt til øvelseskjøring. Eg har jo blitt trygg i den men nå har vi byttet til Tesla model y og den er jo mye større😆Er det mye vanskeligere og kjøre en større bil ? Eg prøvde og sitte i den og føler at eg har mye bedre oversikt i den en golfen men vet jo ikke hvordan det blir og kjøre den. Skal ut og prøve imorgen , så kom Gjerne med tips 😊

Anonymkode: 4f1ce...e7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hei! Holder på med og ta bil lappen og   vi har hatt en liten golf som har blitt brukt til øvelseskjøring. Eg har jo blitt trygg i den men nå har vi byttet til Tesla model y og den er jo mye større😆Er det mye vanskeligere og kjøre en større bil ? Eg prøvde og sitte i den og føler at eg har mye bedre oversikt i den en golfen men vet jo ikke hvordan det blir og kjøre den. Skal ut og prøve imorgen , så kom Gjerne med tips 😊

Er du kvinne TS? 
Model Y er ikke så mye større enn Golf egentlig, ca 50cm lengre, noen cm bredere og høyere. 
Ikke tenk på størrelsen TS, så går det nok bra skal du se 👍

Anonymkode: 116c6...c19

Skrevet

Begge mine barn har øvelseskjørt i stor SUV. Og ingen av de har hatt problemer med det.

Anonymkode: 4684e...0f7

Skrevet

Det er både pluss og minus med det. Som du sier har du bedre oversikt, men det er også litt vanskeligere å parkere en stor bil enn en liten. Så tror vanskelighetsgraden blir ganske lik egentlig, og alt handler jo om vane så du venner deg uansett til det.

Skrevet

En Golf er jo en antikk drittbil. TMY har kamera overalt og er mye lettere å kjøre.

Anonymkode: 0d767...461

Skrevet

Det går fint sjø. Begge mine barn har kjørt alt av biler. Når min bil var opptatt så måtte dem øvelseskjøre en Mercedes vito. Gikk fint det å. Så den fordelen med å prøve forskjellige biler gjør at dem ikke gruer seg til å kjøre noe annet. Dem tar den bilen som er ledig. Både hjemme og på jobb. Begge mine er jenter hvis det har noen betydning. 

Anonymkode: 56925...ca0

Skrevet

Begge mine har øvelse kjørt med mye forskjellig.  Viktig etter min mening. Å få følelsen å kjøre biler i forskjellig størrelser osv.

Første bil til eldste var en caravelle lang type, nå er det d-max  .

Yngste jenta kjører saab og en stor suv, og drømmen er en amerikansk pickup.  Så forundret meg ikke at det plutselig står på gårdsplassen en dag

Anonymkode: 196ea...44b

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Model Y er ikke en stor bil. 

Anonymkode: df79b...4e9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Model Y er ikke en stor bil. 

Anonymkode: df79b...4e9

Større enn golfen😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...