Gå til innhold

Ryddetråd for høsten. Blir du med?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har for mye greier.  Fulle klesskap,  men ikke nødvendigvis noe å gå med😅.

På interiørfronten er det enda verre. Elsker bruktbutikker og gjør stadig noen "kupp", problemet er jo hvor man skal gjøre av alt mulig.

Jeg har for mye rett og slett, så nå må det både ryddes ut av huset og sist, men ikke minst: det må kjøpes mindre. 

Noen som blir med på en ryddetråd? Her kan vi diskutere hva som må gå, hva som kan få bli, vi kan skryte av oss selv og heie på hverandre.

Jeg vil begynne med klærne mine. Målet er at innen helgen er omme skal jeg ha gått skikkelig gjennom garderoben! 

Er du med? 😃

Hilsen Ryddeguri🙂

Anonymkode: ad8e1...8f4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dette bør jeg være med på! 

Skrevet

Så bra! 

Jeg kan lett miste motet når oppgaver blir for store, så jeg skal moderere meg litt; jeg begynner med skuffedelen av garderoben!  Får jeg ånden over meg forsetter jeg, men helt ok å ta litt om gangen. 

TS😊

Skrevet

Jeg har ryddet litt i garderoben nå etter jobb. Begynte der det var enklest; sokker, undertøy og sommerklær. Ble giret og gikk gjennom div bluser, kjoler og lignende også. Har en halv søppelsekk som skal til bruktbutikken og tre-fire plagg som skal på finn.no. 

Så deilig å være i gang,  håper motivasjonen holder seg😅

Ts😊

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Ja, jeg blir med! Jeg må  også begynne med litt om gangen, ellers blir det for overveldende. Jeg har kastet en del søppel i dag, pappesker som bare har blitt stående på et rom jeg ikke bruker. Godt å få det vekk.

Anonymkode: 94d76...33f

Skrevet

Jeg har begynt med å sortere alt som er inni skapet på badet. Skal gå gjennom hver boks og bare beholde det som faktisk trengs også, men ble ikke mer i denne omgang. Ble en pose med søppel bare av dette + en pose med klær til gjenvinning da jeg brettet og la på plass klær her forleden. Gjenstår å få levert posen dit den skal. 

Skrevet

Her har vi leid lager for å sette vekk møbler vi trenger den dagen vi kjøper større boplass. :fnise: Måtte uansett tømme vinterhagen her vi bor pga lekkasje, så da var valget enkelt. Vi flyttet en del greier fra boden og til lageret, slik at vi kan sortere hele boden på nytt med ting vi må hente frem jevnlig. (Julepynt, barneklær, sesongklær). Med tette barn, graviditet og amming om hverandre så hoper det seg opp i klær i alle mulige størrelser. Skal bli godt med orden!

Jeg kjøpte mange handlenett med glidelås på søstrene grene. Merket hver pose med størrelse, kjønn/unisex. Veldig greit når man skal hente frem :gravid:

Skrevet

Så gøy at dere er med! Og så flinke dere er💪🙂

Jeg laget meg en liste over ting som skal på finn.no.  Det er en sånn ting jeg typisk utsetter og kvier meg for.  Men lørdag er jeg hjemme på dagtid i dagslys, da skal det tas bilder til annonsene.

TS😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...