AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2025 #1 Skrevet 15. oktober 2025 Hei. Søker råd fra dere som har hatt lopper før. Problemet startet for ca 3-4 uker siden. Vi har to katter som har fått loppemedisin for snart 3 uker siden. Har støvsugd seng og vasket alt på 60 grader gjentatte ganger!! Hatt skadedyrfirma inne for å sjekke veggedyr da jeg ble veldig nervøs for det, men de kan ikke finne noe. Og mener også stikkene ville blitt mer og mer da. Jeg har opplevd det har vært noen dager uten stikk, men så kom det plutselig litt her og der. Det har hele tiden kun vært meg som hadde mange stikk, men etter den pausen uten stikk har plutselig baby også fått stikk og da er det ikke greit lengre…. noen som har erfaring med hvor lenge det varer? Er det for de har lagt egg, så har de klekket?? Tar imot alle råd og tips. Legger ved noen bilder av stikkene. Anonymkode: a8965...7fd
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2025 #2 Skrevet 15. oktober 2025 Har skadedyrfirma påvist lopper? har du funnet lopper på kattene? Behandling av kattene med hvilket preparat? Anonymkode: 4e6c1...fc7
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2025 #3 Skrevet 15. oktober 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har skadedyrfirma påvist lopper? har du funnet lopper på kattene? Behandling av kattene med hvilket preparat? Anonymkode: 4e6c1...fc7 Nei, de bare antok.. Ikke funnet lopper på kattene, eller sjekket forsåvidt.. Brukte adtab! Anonymkode: a8965...7fd
Ratatosk Skrevet 30. oktober 2025 #4 Skrevet 30. oktober 2025 Vanlig med «to runder» siden loppene kanskje klekker, men mest sannsynlig er det - og uansett, de dør snart og da går dette over. Babyen klarer seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå