Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2006 #1 Skrevet 29. mars 2006 Hvor er det finest å reise om man vil ha det varmest mulig (i juni), hvite lange strender, palmer og SOL? Kreta eller Portugal?
Goosebump Skrevet 29. mars 2006 #3 Skrevet 29. mars 2006 Kreta...selv om jeg ikke kan huske å ha sett noen palmer der da.
Gjest Gjest_po_* Skrevet 29. mars 2006 #4 Skrevet 29. mars 2006 Portugal, bedre strender med finere sand.
Gjest Maddy Skrevet 30. mars 2006 #5 Skrevet 30. mars 2006 Det er jo ganske så varmt i Portugal også + jeg synes det er litt mer å gjøre der jeg og flere alternativer til å komme seg rundt f.eks over til Spania
Plonk Skrevet 30. mars 2006 #6 Skrevet 30. mars 2006 Og så er portugisere de absolutt hyggeligste folkene i Sør-Europa, synes nå jeg da. De er ikke så innpåslitne som de ofte er på feriesteder i Syden. Høflige og litt mer tilbakeholdne og gentlemen-aktige, jeg har likt meg veldig godt både i Portugal, på Madeira og på Azorene.
Anglofil Skrevet 30. mars 2006 #7 Skrevet 30. mars 2006 Portugal! Jeg syntes Kreta var kjedelig, likte meg bedre i Portugal. Mvh Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå