Gå til innhold

Til menn i begynnelsen av 50 årene.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan er sexlysten? 

Anonymkode: 7f85e...196

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvordan er sexlysten? 

Den er helt topp. 
Kona (på samme alder) klarer ikke helt å holde følge. 

Anonymkode: e058a...261

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Sexlysten er bra her. 52 år.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Mannen min er snart 47 og sexlysten er bra, ofte enorm. Jeg kvinne 44, sexlysten er på topp. Hadde ikke sexlyst på over 10 år, nå er sexlysten og sexen bedre enn da vi var unge og nygifte. Måtte det være lenge. Vi har sex annenhver dag, noen ganger hver dag og begge er fornøyd. 🥰🥰

Anonymkode: 8dd6a...923

• Hjerte 1
Skrevet

Mer lyst enn noensinne, men kona har stoppet opp.

M57

Anonymkode: 228c9...87d

• Hjerte 1
Skrevet

M57 her, gift med K56. Vi har sex daglig. Eller mer presist, ikke hver dag, men ofte 2 ganger pr dag hvis det klaffer. Merker nedgang i hormonene selvsagt, men selv om en i yngre år fint kunne klare 5-6 ganger pr dag så var det jo sjelden praktisk anledning til det. Til gjengjeld mye mer erfaring nå. Så summa summarum omtrent samme mengde sexliv som for 20 år siden.

• Liker 1
Skrevet

Aldri vært mer aktiv. Oppdaget prostata i voksen alder å det gir meg himmelske orgasmer. Må ha orgasme sånn 2-3 ganger daglig. Med prostata involvert går det så får helt blackout.

Anonymkode: 7835c...b79

• Liker 1
Skrevet

Laber,skulle hatt tilskudd av testo.

Anonymkode: 73538...ba5

• Liker 3
Skrevet

Den er moderat. Heldigvis, etter 35+ år med altfor mye fokus på dette.

Anonymkode: 985b2...8f5

• Liker 3
Skrevet

Lav. Uansett ikke noe stort problem. Knulling er oppskrytt og hvis fokuset på sex er så altoverskyggende så tror jeg man mister det viktigste her i livet. Ting som betyr noe. 

Anonymkode: bf7f6...c3f

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Lav. Uansett ikke noe stort problem. Knulling er oppskrytt og hvis fokuset på sex er så altoverskyggende så tror jeg man mister det viktigste her i livet. Ting som betyr noe. 

Anonymkode: bf7f6...c3f

Jeg kan ikke dy meg for å påpeke at hvis knulling oppleves oppskrytt, gjør du det ikke riktig, 

Men det er på siden : Jeg prøver å finne ut hva "det viktigste her i livet. Ting som betyr noe" er for noe. Helt konkret.  

Anonymkode: 23a6e...4bd

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg kan ikke dy meg for å påpeke at hvis knulling oppleves oppskrytt, gjør du det ikke riktig, 

Men det er på siden : Jeg prøver å finne ut hva "det viktigste her i livet. Ting som betyr noe" er for noe. Helt konkret.  

Anonymkode: 23a6e...4bd

Uenig. Jeg var i åresvis møkklei av høy sexlyst. Det tok ekstremt mange timer av livet til å føle på, jakte, pule, tilrettelegge og håndtere denne driften. Hadde det vært en bryter skulle jeg ha skrudd den fra høy til lav for 30 år siden 

Anonymkode: 985b2...8f5

• Liker 2
Skrevet

M 56

sexlysten er veldig stor. Har nok mistet noe følelse i penis, så å komme er ikke like lett😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.10.2025 den 23.11):

Hvordan er sexlysten? 

Middels. 

Hadde du spurt meg fram til 15 år siden så fikk jeg ereksjon helt ut av det blå mange ganger om dagen. Nå er det sex med kona en gang i uka, ronker på egenhånd 3-4 ganger per uke. 

Anonymkode: d619a...157

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.10.2025 den 23.11):

Hvordan er sexlysten? 

Jeg er eldre en det og har fortsatt mye sexlyst. tenker på det hver dag og det blir også en del sex. men kunne vert mer.

Skrevet

Sexlysten er lav. Har vært sammen med kona i 20 år. Sex er ikke så spennende lenger, så jeg tenker mindre og mindre på det. 

Anonymkode: b53cd...bf0

Skrevet

M50 - helt topp! Kuken står hver morgen og jeg er alltid klar for sex. Alltid! 

Verre med kona...

Anonymkode: 80742...3bf

• Hjerte 2
Skrevet

Det blir nøyaktig som om du spør damer i 50-årene, det er forskjell fra person til person

Anonymkode: 4f4a2...638

• Nyttig 1
Skrevet

Alltid lyst på sex om motparten viser interesse. Største forskjellen er nok at jeg lettere klarer holde igjen lysten om den andre ikke er like engasjert. Dessverre blir det ofte slik da kona har mindre lyst enn meg.

m50

Anonymkode: 956bd...a4b

Skrevet

Har lyst og gennomføringsevne hver dag, flere ganger om dagen....

M52

Anonymkode: d58c6...0aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...