Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Noen ulempe bortsett fra at man kommer til å ende med å betale mer på sommeren med norgespris enn uten?

Føler litt på at avtalen er for godt til å være sant? 

Endret av Teardrop
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som du sier, ulempen er at man ikke får nyte godt av perioder med lave strømpriser, uansett når på året det er. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker så lite strøm på sommeren at NP vil ikke engang betegnes som en ulempe, selv om det er 50 øre/kw.

Jeg er under 300 kw i 4-5 mnd om sommeren.

Anonymkode: b01b4...71d

• Liker 1
Skrevet

Først og fremst: Start med å si hvilken strømregion du bor i. NO4 er det BARE ULEMPER med Norgespris. NO3 er det litt tvilstilfelle, siden de siste tiden har hatt ganske koselige priser. NO1, NO2 og NO5 er det, basert på strømprisene siste året, fordeler med Norgespris. 

Norgespris er kanskje for godt til å være sant, men det var den enkleste måten for AP å vinne valget. De løste strømkrisen, og ingen andre partier klarte å komme med en bedre løsning. 

• Nyttig 1
Skrevet

Høyere pris om sommeren, lavere om vinteren. Og selvfølgelig - 3. ganger så mye som for få år siden uansett strømavtale.

Anonymkode: 7c199...732

Skrevet

Når jeg går ut fra fjoråret så ville jeg tapt 200 kroner i juli og ellers ville jeg tjent i alle andre måneder. Logg deg inn på elhub, så får du se dine egne tall og om det ville lønt seg for deg.

Anonymkode: 55e13...ebe

Skrevet

bor i NO2 og da jeg sjekket 2023 og 2024 så var det kun 2 mnd der jeg hadde tapt om jeg hadde hatt Norgespris, jeg benytte meg jo ikke av lave tider da og kjørte på som jeg ville, men om prisene holder seg så er det bare fordel fremover for oss som bor i dyrt område.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...