Gå til innhold

Samboer sa: flytt, jeg er ferdig med deg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tok du til takke med denne fyren i utgangspunktet?

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Du vil få det mye bedre uten han.

Anonymkode: 2d332...9b2

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet

Du har jo tre barn. Skal se du får mer overskudd når du ikke må demme opp for han som skal være voksen, men som åpenbart ikke respekterer deg. 

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Da gjør du det da 

Jo fortere han ikke har en mamma i hus, jo fortere må han ta vare på seg selv.

Hvorfor gidder du å være mor for tre, når den eldre er voksen og skulle bidratt for lenge siden??

Du tillater jo dette ved å bli. 

Ta med ungene og dra i kveld. 

Anonymkode: 107de...c87

• Liker 18
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Da skal jeg ha barna hadde jeg sagt. Hvorfor kan ikke han flytte forresten?

,

Anonymkode: fcfba...039

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Ring familivernkontor i morgen. Bestill time for obligatorisk mekling. 

Eier dere bolig sammen, ikke flytt før den er solgt. Bestill megler og få den solgt asap. Men avslutt forholdet. Du vil garantert få det bedre uten han. 

Dersom dere leier, si opp leieforholdet eller få han eller kun deg på navnet på leieavtalen først. 

Anonymkode: ce870...da7

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Skrevet

Lurer også på hvorfor han ber DEG flytte ut? Kan han ikke flytte selv? 

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Tenk på barna før deg selv. Vil du de skal leve uten faren sin hver dag? Vil han de skal leve som skilsmissebarn? Virker som en litt dårlig arbeidsfordeling, er det ikke mulig å gjøre noe med det? Hva med økonomien? Hva med boligen? Det er flere fakturerer enn rydding og vasking. For alt jeg vet kan du ha støv på hjernen... men igjen: det sier du jo ingenting om... 

Anonymkode: b352c...62a

• Liker 4
Skrevet

For en slask. Du får det bedre uten han der altså. Men hvorfor skal DU flytte? Eier han boligen og så har du attpåtil ikke fått kjøpt deg inn så du står uten noen rettigheter eller verdier der? 

Anonymkode: a8fd9...ad0

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ta han på ordet. 

Anonymkode: 0bd1c...e68

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tenk på barna før deg selv. Vil du de skal leve uten faren sin hver dag? Vil han de skal leve som skilsmissebarn? Virker som en litt dårlig arbeidsfordeling, er det ikke mulig å gjøre noe med det? Hva med økonomien? Hva med boligen? Det er flere fakturerer enn rydding og vasking. For alt jeg vet kan du ha støv på hjernen... men igjen: det sier du jo ingenting om... 

Er du seriøs? Kanskje du skal lese hi en gang til før du foreslår at ts ikke har foreslått for samboer å gjøre noe med arbeidsfordelingen eller at det hun beskriver hun kom hjem til er symptom på «støv på hjernen». 

Anonymkode: 2f538...e50

• Liker 29
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er du seriøs? Kanskje du skal lese hi en gang til før du foreslår at ts ikke har foreslått for samboer å gjøre noe med arbeidsfordelingen eller at det hun beskriver hun kom hjem til er symptom på «støv på hjernen». 

Ja, jeg er seriøs. Virker mer som frustrasjon enn vel gjennomtenkt. It takes two to tango. Kanskje han er den som skifter dekk og jobber mer... kanskje han trengte de 7 timene i litt fred og ro. Vi vet for lite. Det er barn i bildet... Vær forsiktig med å oppfordre til at de skal leve uten begge foreldrene sånn uten videre. Hadde det vært vold eller lignende, så hadde jeg skjønt det.

• Liker 4
Skrevet

Hun har jo prøvd og prøvd å gjøre noe med det! At frokosten er framme hele dagen er ikke støv på hjernen, altså. At han aldri vasker er ikke støv på hjernen!

HAN burde tenkt på barna og vært en oppegående voksen!

• Liker 23
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hilsen " Anne som lever på 1950 tallet enda" 😱

Anonymkode: 9572e...e01

• Liker 27
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Da skal jeg ha barna hadde jeg sagt. Hvorfor kan ikke han flytte forresten?

,

Anonymkode: fcfba...039

Fordi jeg har ikke råd til å betale hab ut.

Anonymkode: 54163...4bf

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hilsen " Anne som lever på 1950 tallet enda" 😱

Kan du ikke komme med saklige argumenter for en skilsmisse basert på husarbeid? Det der er ikke noe argument...

• Nyttig 3
Skrevet

Var i samme situasjon. Med to små barn og en lat mann. Etter 15 år sammen(6 år med småbarn) så ba jeg han flytte. Var i sorg den tiden vi bodde sammen for visste det ikke var liv laga. Så når han flyttet var kjærlighetssorgen allerede ferdig. Jeg var så lykkelig over å bli «kvitt» han. Klarte endelig å puste, nyte, slappe av, tenke på meg selv. Barna fikk en lykkeligere mor. Hvis man skal bli for barna så er det på feil grunnlag, da barna trenger en lykkelig mor og far. Fant meg kjærligheten igjen, uforventet. Han er utrolig flink med mine barn og de er veldig knyttet til han. Ga barnefar 1383883 sjanser til jeg ikke tålte trynet hans lenger. Selv om han var min store kjærlighet en gang i tiden. I mine øyne så reflekterer farsrollen også i hvordan du behandler mor og din praktiske tilstedeværelse i hverdagen. 

Anonymkode: ce087...523

• Liker 23
  • Hjerte 5
  • Nyttig 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei men i alle dager, hva er dette for noe  OPPGULP! Slutt opp med det vissvasset her!

Anonymkode: 61b04...ac1

• Liker 15
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...