Natttåke Skrevet søndag kl. 16:17 #601 Skrevet søndag kl. 16:17 Matas skrev (Akkurat nå): Men så spørs det om alt de svarte på stemmer. De kan jo også svare ja/nei for å forvirre. Helt sant!
KTK Skrevet søndag kl. 16:37 #602 Skrevet søndag kl. 16:37 (endret) Matas skrev (20 minutter siden): Men så spørs det om alt de svarte på stemmer. De kan jo også svare ja/nei for å forvirre. Tror de må svare sant på spørsmålene, ellers er det jo helt bortkastet, da kan man jo lyve om alt. Forvirre er en annen sak, men tror de må svare riktig på spørsmålene. Endret søndag kl. 16:37 av KTK 3
NordicViking Skrevet søndag kl. 16:47 Forfatter #603 Skrevet søndag kl. 16:47 anonyma123 skrev (21 timer siden): Mtp på Badeanda, så mistet Tom Stiansen førerkortet i 2016. Vet du om det finnes en link til en troverdig kilde for dette? Jeg ser at AI hevder at dette er "bekreftet av Kvinneguiden". 🤣 2 1
29_j Skrevet søndag kl. 16:52 #604 Skrevet søndag kl. 16:52 NordicViking skrev (4 minutter siden): Vet du om det finnes en link til en troverdig kilde for dette? Jeg ser at AI hevder at dette er "bekreftet av Kvinneguiden". 🤣
Sukkerogkanel Skrevet søndag kl. 16:53 #605 Skrevet søndag kl. 16:53 Matas skrev (36 minutter siden): Men så spørs det om alt de svarte på stemmer. De kan jo også svare ja/nei for å forvirre. Hva er poenget da?
29_j Skrevet søndag kl. 16:53 #606 Skrevet søndag kl. 16:53 Natttåke skrev (35 minutter siden): Helt sant! De har nok fått beskjed om å må svare sant, hvis ikke er jo dette helt bortkastet!
KTK Skrevet søndag kl. 17:29 #607 Skrevet søndag kl. 17:29 Var noen som faktisk kommenterte det i går på live, men fortsatt: https://www.vg.no/video/347414/avslrer-orken-seg-her?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row5_pos2&utm_medium=dre-691a0261557fb72f7350854e&utm_campaign=overlay-main-desktop Orken som "avslører seg", dvs, jeg ser ikke så mye, men kanskje noen 🙂
Sally-Go-Round Skrevet søndag kl. 17:46 #608 Skrevet søndag kl. 17:46 Viki6 skrev (4 timer siden): Pleier det ikke alltid å være en person som småbarn kjenner igjen? Hvem er i såfall det i år? Maskorama er jo veldig populært fra 5 år og oppover 🙂 Politiker, idrettsutøver, youtuber, skuespiller/sanger, programleder og en små barn kjenner godt er vel ganske vanlig. Derfor lurer jeg på om hunden kan være noen fra barne-TV/film for barn el.l. Jeg tror Emma (lillesøstra til Markus og Martinus) er Orken. Dattera mi vet godt hvem hun er 😊
enkefru Skrevet søndag kl. 17:50 #609 Skrevet søndag kl. 17:50 (endret) KTK skrev (42 minutter siden): Var noen som faktisk kommenterte det i går på live, men fortsatt: https://www.vg.no/video/347414/avslrer-orken-seg-her?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row5_pos2&utm_medium=dre-691a0261557fb72f7350854e&utm_campaign=overlay-main-desktop Orken som "avslører seg", dvs, jeg ser ikke så mye, men kanskje noen 🙂 Av det lille JEG kan se, ser det ikke ut som Sophie Elise i hvertfall Endret søndag kl. 18:12 av enkefru 5
Sukkerogkanel Skrevet søndag kl. 17:55 #610 Skrevet søndag kl. 17:55 enkefru skrev (5 minutter siden): Av det lille JEG kan se, ser det ikke ut som Sophie Elisei hvertfall Tror de har stand ins når de filmer de videoene?😅
Matas Skrevet søndag kl. 17:58 #611 Skrevet søndag kl. 17:58 KTK skrev (28 minutter siden): Var noen som faktisk kommenterte det i går på live, men fortsatt: https://www.vg.no/video/347414/avslrer-orken-seg-her?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row5_pos2&utm_medium=dre-691a0261557fb72f7350854e&utm_campaign=overlay-main-desktop Orken som "avslører seg", dvs, jeg ser ikke så mye, men kanskje noen 🙂 Ser ut som Lise Karlsnes av det jeg kan se. Eller en annen person med mørkt hår og den type pannelugg .Veldig kjedelig hvis det nå er avslørt. 1
Sigrid<3 Skrevet søndag kl. 18:32 #612 Skrevet søndag kl. 18:32 KTK skrev (1 time siden): Tror de må svare sant på spørsmålene, ellers er det jo helt bortkastet, da kan man jo lyve om alt. Forvirre er en annen sak, men tror de må svare riktig på spørsmålene. Ja men det kan jo hende de svarer men at man må tolke hva de mener med f.eks eget program
Variert skydekke Skrevet søndag kl. 18:39 #613 Skrevet søndag kl. 18:39 KTK skrev (1 time siden): Var noen som faktisk kommenterte det i går på live, men fortsatt: https://www.vg.no/video/347414/avslrer-orken-seg-her?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row5_pos2&utm_medium=dre-691a0261557fb72f7350854e&utm_campaign=overlay-main-desktop Orken som "avslører seg", dvs, jeg ser ikke så mye, men kanskje noen 🙂 Jeg tror at det enten er gjort en "glipp" med vilje for å villede, eller så har de brukt en stand in og ikke lagt merke til at vedkommende synes. Tror nok fort de bruker stand in på en del av klippene. Det er jo egentlig det samme hvem som er inni kostymet når de filmer slik.
Ravid Skrevet søndag kl. 19:48 #614 Skrevet søndag kl. 19:48 Jeg tror marionetten er Lisa Børud. Første hintvideo viste tallene 20, 16 og 17. Hun ble gift i 2020 og var med på stjernekamp i 2017. Har ikke funnet noe for 16, men vi gikk forbi den døra i videoen og gikk inn i dør 17 istedet. Kanskje var det en mulighet i 2016 hun valgte bort til fordel for stjernekamp i 2017? I andre hintvideo så vi tallet 96, hun er født i 1996. På bakrommet i det første programmet holdt marionetten opp noe hvor det sto skrevet "131??". Lisa Børud fikk barn 13.12.23. Men det beste hintet synes jeg er stemmen, den første opptredenen synes jeg minnet veldig om denne her: https://www.nrk.no/video/musikk/lisa-borud--99-problems_bc1dc70a-57e3-4835-a650-67c5acced94f 2
Villemy Skrevet søndag kl. 20:34 #615 Skrevet søndag kl. 20:34 Badeanda. Jeg har falt nedi et høøl. Kan "N" være tallet 2? Det førte meg til andreplassen i 71 grader Norge. Niklas Dyrhaug kom på 2.plass i kjendisversjonen og skal opp i ringene igjen og være med i team versjonen neste år, og blir da Norges tøffeste kjendis? 👀🤣 Han har også mistet lappen, han liker jakt og fisking, har startet padelhall i Bodø.. har krasjlandet, tok skulderen som senere stoppet karrieren. Har vært på flere tv-program og er/har vært ekspertkommentator på viaplay. Et søk på Niklas Dyrhaug og båt viser noen bilder av han i båt hvertfall 😆 så har jeg ikke kommet lenger.. 1
sillyb Skrevet søndag kl. 20:34 #616 Skrevet søndag kl. 20:34 (endret) TYI: Halvor Harsem (kjent som Kong Halvor) har nylig gitt ut en bok som heter "Skrotnisse". Vet ikke hvordan han passer opp mot de andre hintene, men kjekt å nevne. Kan være litt for enkelt sånn sett.. Endret søndag kl. 20:35 av sillyb
ElefantIGlasshus Skrevet søndag kl. 22:03 #617 Skrevet søndag kl. 22:03 Sally-Go-Round skrev (På 15.11.2025 den 21.20): Marionetten - Kan det være Amanda Delara? Ja 👏🏻
NordicViking Skrevet mandag kl. 00:51 Forfatter #618 Skrevet mandag kl. 00:51 Mae skrev (14 timer siden): Jeg tror hundevalpen er en som kommer fra Oppegård. Var et skilt det stod oppe på med pil mot gården. Christine Dancke kommer fra Oppegård. Hun liker å gå på ski, har barn derfor de små miniskiene. Hun er også treningsinstruktør. Eneste hintet om Jack Russel da som jeg ikke skjønner helt da.. Hmmm.. Jeg tror vi har hengt oss for mye opp i at det skal være en hund i fysisk forstand, og at personen bak maska faktisk har en slik hund. Kanskje vi bør tenke "utenfor boksen"? Hva er en Jack Russel-terrier? Det er opprinnelig en hund som ble avlet fram i England på 1800-tallet for å jakte rev. Den skulle gå under jorden for å drive ut reven fra hiet sitt uten å drepe den, slik at jakten kunne fortsette over bakken. Den er m.a.o. en jakthund! Hva om rebusen JACK RUSSEL egentlig er en referanse til TV-serien 'Jaget' som har gått på TV Norge? Der blir deltakerne "jaktet på" av jegerne. Kanskje vi heller bør se på hvem som har vært med i denne serien. Og blant alle som har vært med i denne serien finner vi bl.a. Christine Dancke, som nå seiler opp som "the prime suspect". Jeg er enig med dem som peker på henne som en mulig Hundevalp. Og en annen ting: Robert Stoltenberg spurte Hundevalpen om hun hadde hoppet i fallskjerm, og svaret var JA. Christine Dancke og makker Petter Katastrofe hoppet begge i fallskjerm i TV-serien 'Jaget'. Dancke la ut to bilder på Instagram som skal vise dette. 🪂🪂 1
Sukkerogkanel Skrevet mandag kl. 06:32 #619 Skrevet mandag kl. 06:32 NordicViking skrev (5 timer siden): Jeg tror vi har hengt oss for mye opp i at det skal være en hund i fysisk forstand, og at personen bak maska faktisk har en slik hund. Kanskje vi bør tenke "utenfor boksen"? Hva er en Jack Russel-terrier? Det er opprinnelig en hund som ble avlet fram i England på 1800-tallet for å jakte rev. Den skulle gå under jorden for å drive ut reven fra hiet sitt uten å drepe den, slik at jakten kunne fortsette over bakken. Den er m.a.o. en jakthund! Hva om rebusen JACK RUSSEL egentlig er en referanse til TV-serien 'Jaget' som har gått på TV Norge? Der blir deltakerne "jaktet på" av jegerne. Kanskje vi heller bør se på hvem som har vært med i denne serien. Og blant alle som har vært med i denne serien finner vi bl.a. Christine Dancke, som nå seiler opp som "the prime suspect". Jeg er enig med dem som peker på henne som en mulig Hundevalp. Og en annen ting: Robert Stoltenberg spurte Hundevalpen om hun hadde hoppet i fallskjerm, og svaret var JA. Christine Dancke og makker Petter Katastrofe hoppet begge i fallskjerm i TV-serien 'Jaget'. Dancke la ut to bilder på Instagram som skal vise dette. 🪂🪂 Er helt overbevist om at det henne:) skrev jo for en stund siden at Jack russel er jakthund og tenkte den gang det pekte mot jakten på kjærligheten men er også over på jaget og Christine dancke nå. Alle hintene og stemmen passer 1
Mae Skrevet mandag kl. 08:11 #620 Skrevet mandag kl. 08:11 NordicViking skrev (7 timer siden): Jeg tror vi har hengt oss for mye opp i at det skal være en hund i fysisk forstand, og at personen bak maska faktisk har en slik hund. Kanskje vi bør tenke "utenfor boksen"? Hva er en Jack Russel-terrier? Det er opprinnelig en hund som ble avlet fram i England på 1800-tallet for å jakte rev. Den skulle gå under jorden for å drive ut reven fra hiet sitt uten å drepe den, slik at jakten kunne fortsette over bakken. Den er m.a.o. en jakthund! Hva om rebusen JACK RUSSEL egentlig er en referanse til TV-serien 'Jaget' som har gått på TV Norge? Der blir deltakerne "jaktet på" av jegerne. Kanskje vi heller bør se på hvem som har vært med i denne serien. Og blant alle som har vært med i denne serien finner vi bl.a. Christine Dancke, som nå seiler opp som "the prime suspect". Jeg er enig med dem som peker på henne som en mulig Hundevalp. Og en annen ting: Robert Stoltenberg spurte Hundevalpen om hun hadde hoppet i fallskjerm, og svaret var JA. Christine Dancke og makker Petter Katastrofe hoppet begge i fallskjerm i TV-serien 'Jaget'. Dancke la ut to bilder på Instagram som skal vise dette. 🪂🪂 Godt poeng med Jack Russell. Hundevalpen svarer også ja på at den har hatt sitt eget tv program og Christine Dancke har vært programleder for Haik på nrk. I tillegg har jeg hørt på opptreden fra lørdag igjen og stemmen er veldig lik! Overbevist om at det er Christine Dancke som gjemmer seg bak hundevalpen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå