solfred Skrevet lørdag kl. 21:20 #521 Skrevet lørdag kl. 21:20 FruR skrev (16 minutter siden): Det er sant. Rimlig sikker på hun har lest Fosse også. Hun deltok på Fossefestivalen i høst. Var invitert inn i en samtale der. 2
Natttåke Skrevet lørdag kl. 21:21 #522 Skrevet lørdag kl. 21:21 Dupers skrev (2 minutter siden): Kan det være noen fra oppedal, eller andre stedsnavn som starter med oppe? Det kan være. Et av barna her foreslo faktisk trønderlån da de så bildet.
Natttåke Skrevet lørdag kl. 21:21 #523 Skrevet lørdag kl. 21:21 https://www.nrk.no/anmeldelser/anmeldelse_-maskorama-2025-_-episode-2-1.17647893 Her kan man se alle videoene.
Janmar Skrevet lørdag kl. 21:23 #524 Skrevet lørdag kl. 21:23 Nordensparadis skrev (31 minutter siden): Orken er Sophie Elise. Ett av hintene var noe med at hun drømmer om steder der sola ikke går ned - midnattsol. Tror sangen hun sang i dag også er et hint. Badeanda er Isak Dreyer tror jeg. Måten han sier and på (ainj) er ikke bare bare for noen som ikke er fra nord å si. Han har helt sikkert mistet lappen og er vel fra Bodø? Hunden er Agnete Saba Marionetten trodde jeg var Maria Arredondo, men hun har vel julekonserter... Isak har ikke noe med skisport å gjøre. Må være Petter Northug. Som har familie i Bodø, vunnet masse, mista lappen og sangen i dag var hintet til rus.
Natttåke Skrevet lørdag kl. 21:26 #525 Skrevet lørdag kl. 21:26 Janmar skrev (2 minutter siden): Isak har ikke noe med skisport å gjøre. Må være Petter Northug. Som har familie i Bodø, vunnet masse, mista lappen og sangen i dag var hintet til rus. Agnete Saba bor på Vester Kjærnes gård. Jeg finner ikke den på nett. Men mulig vi ser den i bakgrunn da.
NordicViking Skrevet lørdag kl. 21:29 Forfatter #526 Skrevet lørdag kl. 21:29 Natttåke skrev (2 minutter siden): Agnete Saba bor på Vester Kjærnes gård. Jeg finner ikke den på nett. Men mulig vi ser den i bakgrunn da. Er det denne: https://www.kjaernes.no/
Natttåke Skrevet lørdag kl. 21:30 #527 Skrevet lørdag kl. 21:30 (endret) NordicViking skrev (1 minutt siden): Er det denne: https://www.kjaernes.no/ Vet ikke? Så valpen igjen`. Nei, huset der er lavere, synes jeg. Endret lørdag kl. 21:31 av Natttåke
NordicViking Skrevet lørdag kl. 21:38 Forfatter #528 Skrevet lørdag kl. 21:38 (endret) Natttåke skrev (12 minutter siden): Agnete Saba bor på Vester Kjærnes gård. Jeg finner ikke den på nett. Men mulig vi ser den i bakgrunn da. Agnete Saba bodde der under innspillingen av sesong 11 av 'Hver gang vi møtes' i 2020. Hun bor ikke der nå. Endret lørdag kl. 21:38 av NordicViking Lagt til link 1
Nordensparadis Skrevet lørdag kl. 21:39 #529 Skrevet lørdag kl. 21:39 (endret) Janmar skrev (21 minutter siden): Isak har ikke noe med skisport å gjøre. Må være Petter Northug. Som har familie i Bodø, vunnet masse, mista lappen og sangen i dag var hintet til rus. Sa de ikke noe i videoen om at han er den tøffeste eller noe sånt? Isak vant Norges tøffeste (pokalen). Men enig i at ski ikke passer, synes bare at Northug er for åpenbart. Spesielt det med janteloven, men kanskje det ikke er så åpenbart for andre enn de som leser her. Og, hva var de OL greiene i Skrotnissens video? Fikk ikke med meg om noen kommenterte det? Både en pin og en OL overtrekksdress... Minner om OL i 94, kan han være født i 94? Det passer vel ikke med Vidar Magussen? Endret lørdag kl. 21:46 av Nordensparadis
Winterbird Skrevet lørdag kl. 21:45 #530 Skrevet lørdag kl. 21:45 Natttåke skrev (19 minutter siden): Det kan være. Et av barna her foreslo faktisk trønderlån da de så bildet. Jeg har Christine Dancke på Hundevalpen. Hun er fra Oppegård, er treningsinstruktør, vært med på Jaget, og ivrig bruker av turisthyttene. Jeg syns det høres ut som henne. LX på hundeskåla: hun var nr 60 i Kompani Lauritzen 🪖 5
Natttåke Skrevet lørdag kl. 21:45 #531 Skrevet lørdag kl. 21:45 Winterbird skrev (Akkurat nå): Jeg har Christine Dancke på Hundevalpen. Hun er fra Oppegård, er treningsinstruktør, vært med på Jaget, og ivrig bruker av turisthyttene. Jeg syns det høres ut som henne. LX på hundeskåla: hun var nr 60 i Kompani Lauritzen 🪖 Kommer hun fra gård?
Natttåke Skrevet lørdag kl. 21:46 #532 Skrevet lørdag kl. 21:46 NordicViking skrev (7 minutter siden): Agnete Saba bodde der under innspillingen av sesong 11 av 'Hver gang vi møtes' i 2020. Hun bor ikke der nå. Nei, men den ligner ikke på den blurra gamle gården i bakgrunn. Den ser ut som den er fra 1700tallet, den bak valpen altså.
Winterbird Skrevet lørdag kl. 21:46 #533 Skrevet lørdag kl. 21:46 Natttåke skrev (1 minutt siden): Kommer hun fra gård? OppeGÅRD.. 4
Fizzypo Skrevet lørdag kl. 21:47 #534 Skrevet lørdag kl. 21:47 Har bare sett på de 3 siste sesongene av Maskorama, men har det alltid vært slik at noen i dommerpanelet åpenbart leser teorier på nett og tar gjett basert på det? Jeg prøver virkelig å forstå hvorfor Robert Stoltenberg fortsatt får beholde jobben sin i Maskorama. Klarte dessverre ikke å dy meg denne gangen og måtte inn og lese hva andre tenker, men ble skuffet da han allerede i episode 2 nevner PelleK og Sophie Elise som jeg tenker er de mest sikre gjettene. 1
Anonym Frøken Skrevet lørdag kl. 21:47 #535 Skrevet lørdag kl. 21:47 FruR skrev (41 minutter siden): Hu har hatt platekontrakt. Bare søke henne opp det hun ga ut noen låter men har hun spilt i film? Orken svarte vel ja på å ha vært på kinolerretet? Sophie Elise har vært med i Tina og Bettina 2 👀 Eneste jeg klarer å finne 1
Brunello Skrevet lørdag kl. 21:47 #536 Skrevet lørdag kl. 21:47 Janmar skrev (1 time siden): Det er ikke barneshow men familie. Og hvorfor er det så ille at voksne folk engasjerer seg? Syns det bare er fint jeg. Jo, dette er et barneprogram.
Natttåke Skrevet lørdag kl. 21:48 #537 Skrevet lørdag kl. 21:48 Winterbird skrev (Akkurat nå): OppeGÅRD.. Ja, jeg leste det, men føler at siden denne gården her er blurra så er det noe spesifikt med den.
Natttåke Skrevet lørdag kl. 21:48 #538 Skrevet lørdag kl. 21:48 Fizzypo skrev (1 minutt siden): Har bare sett på de 3 siste sesongene av Maskorama, men har det alltid vært slik at noen i dommerpanelet åpenbart leser teorier på nett og tar gjett basert på det? Jeg prøver virkelig å forstå hvorfor Robert Stoltenberg fortsatt får beholde jobben sin i Maskorama. Klarte dessverre ikke å dy meg denne gangen og måtte inn og lese hva andre tenker, men ble skuffet da han allerede i episode 2 nevner PelleK og Sophie Elise som jeg tenker er de mest sikre gjettene. Noen skal være morokklumpen og det tilfaller ham denne gangen 1
CrazyCatLady2500 Skrevet lørdag kl. 21:49 #539 Skrevet lørdag kl. 21:49 Gentleman59 skrev (34 minutter siden): M66: Det er langt mer interessant å se på maling som tørker ekstra sakte. Maskorama er søppel-tv. Hva gjør du i denne tråden da? 12 2
Sigrid<3 Skrevet lørdag kl. 21:54 #540 Skrevet lørdag kl. 21:54 Dupers skrev (1 time siden): Noen som har fått med seg hva den diamanten man kan trykke på inne på maskorama siden egentlig er? Jeg tror det er bare for gøy, det var noe lignende på mgp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå