Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hintene på badeanden høres jo egentlig ut som en skihopper, ikke som en som går (gikk) på ski. Tror ikke det har vært med skihoppere før heller, så det er muligens på tide?

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Variert skydekke skrev (Akkurat nå):

Hintene på badeanden høres jo egentlig ut som en skihopper, ikke som en som går (gikk) på ski. Tror ikke det har vært med skihoppere før heller, så det er muligens på tide?

Tenkte det kunne være alpint og pga de «flyr» og hopper og lander ikke alltid på beina😅 Men kan nok likegjerne være en skihopper eller en hvem som helst ellers. Hvilke skihoppere kan passe inn i resten? Kan bare Anders Jakobsen Espen bredesen og tom hilde 

Skrevet
NordicViking skrev (59 minutter siden):

.
https://tv.nrk.no/serie/maskorama/sesong/ekstramateriale/episode/KMTE62003925
BROKKOLIEN:  Hva sier Brokkolien? Tusen, tusen takk for at jeg får muligheten til å gi dere enda flere smakebiter av meg selv. Jeg har mange flere musikalske delikatesser på menyen til dere. Pow! Jeg kan ikke holde munn om det lenger. Jeg setter volumet på maks! Mine greiner strutter av energi. Tror du ikke på meg, er du sprø som knekkebrød. Man må holde på formen, hvis ikke blir man bare en dvask kvast. Du liker vel maten din sterk? Jeg jakter alltid på nye oppskrifter som kan gjøre meg enda bedre. Det er sånn jeg holder meg fersk, frisk og grønn. Jeg har ingen holdbarhetsdato, jeg er rett og slett et kupp. Og det finnes fortsatt ingen grenser for hva jeg kan få til. Jeg bygger meg opp bit for bit. Jeg er et mesterverk 'in the making'! Nå er jeg kongen av grønnsaker! Tiden er inne for å sette fyr på verden. 'Brokkolien has left the building'. 

Brokkolien kikker gjennom noe som heter 'Rutiga Kokboken'. Den inneholder 1500 oppskrifter. Passer dette hintet til PelleK? Bruker han mye tid på å lage god mat?  🥘

..

0Brokkolien2.jpg

Skrevet
Sukkerogkanel skrev (4 minutter siden):

Tenkte det kunne være alpint og pga de «flyr» og hopper og lander ikke alltid på beina😅 Men kan nok likegjerne være en skihopper eller en hvem som helst ellers. Hvilke skihoppere kan passe inn i resten? Kan bare Anders Jakobsen Espen bredesen og tom hilde 

Har ingen tanke om hvem av dem det i så fall kan være, da må jeg nok høre litt mer på stemmen i kveld. 

Skrevet
Variert skydekke skrev (14 minutter siden):

Har ingen tanke om hvem av dem det i så fall kan være, da må jeg nok høre litt mer på stemmen i kveld. 

Håper virkelig ikke han går ut idag men

mistenker det siden det alltid er de dårligste sangerne som ryker 

Skrevet (endret)

Hvor kan jeg gjette? Jeg finner ikke siden på nrk der jeg kan registrere gjetningene mine. 

Endret av FruR
Skrevet (endret)
FruR skrev (7 minutter siden):

Hvor kan jeg gjette? Jeg finner ikke siden på nrk der jeg kan registrere gjetningene mine. 

https://delta.nrk.no/maskorama/

Endret av enkefru
  • Liker 1
Skrevet

Ja, de fortsetter i samme bane på brokkolien, mye grønssaker og trening, generelt det å holde seg frisk og sunn.

Skrevet

Ingen tvil om at Brokkolien er PelleK. Løping, benkpress - trampinga med foten, stemmen.. aldri vært mer sikker.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Ingen tvil om at Brokkolien har den beste stemmen i år.  🥦

• Liker 2
Skrevet
NordicViking skrev (1 time siden):

Brokkolien kikker gjennom noe som heter 'Rutiga Kokboken'. Den inneholder 1500 oppskrifter. Passer dette hintet til PelleK? Bruker han mye tid på å lage god mat?  🥘

..

0Brokkolien2.jpg

Jeg tenkte også at det umulig kan være ham etter dette. Hvem er mindre glad i nye retter enn PelleK?

Skrevet (endret)

Er det ikke litt for åpenbart å si bit for bit rett ut om det er Atle Pettersen

Endret av Sigrid<3
  • Liker 1
Skrevet
NordicViking skrev (1 time siden):

..

0Brokkolien2.jpg

Hmm er det et hint at den er svensk?

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Man HØRER jo at Brokkolien er PelleK. Ingen tvil. Og tydelige hint. 

Endret av NoaideBiehtar
  • Liker 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...