Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
SeBraHaHa skrev (1 time siden):

IMG_1582.jpeg

Dette er IKKE en Jack Russel-terrier. Det er en Lucas-terrier. Se lenger oppe i tråden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
NordicViking skrev (10 minutter siden):

Dette er IKKE en Jack Russel-terrier. Det er en Lucas-terrier. Se lenger oppe i tråden.

Så lenge de selv mener at de har en Jack Russel, og tagger innleggene sine med det, så kan ledetråden være et hint til Tiril. 

• Liker 4
Skrevet
Winterbird skrev (8 minutter siden):

Så lenge de selv mener at de har en Jack Russel, og tagger innleggene sine med det, så kan ledetråden være et hint til Tiril. 

Hunden deres døde for en tid tilbake.

Skrevet
FruRosa skrev (3 minutter siden):

Hunden deres døde for en tid tilbake.

Det vet jeg. Kan fortsatt være et hint 🤷🏻‍♀️ 

• Liker 1
Skrevet
Winterbird skrev (24 minutter siden):

Det har du rett i. De to hundetypene har dessuten veldig mye felles, og det er ofte lett å ta feil av dem. Uansett, så er Tiril et alternativ som absolutt må vurderes. 🕵️‍♂️

Skrevet

Tror hundevalpen er Agnete Husebye…

Skrevet

Hvem er badeanda? 🤯

Skrevet (endret)
NordicViking skrev (18 timer siden):

Det har du rett i. De to hundetypene har dessuten veldig mye felles, og det er ofte lett å ta feil av dem. Uansett, så er Tiril et alternativ som absolutt må vurderes. 🕵️‍♂️

Er enig i at dette ser mye mer ut som en Lucas terrier 😅 Pelsen er mye lengre og mer rufsete hos en Jack Russel og hodet noe rundere/mykere. Jacker pleier å ha strammere strihår og mer terrierpreg. Men kanskje de ikke vet det selv og bare lar det gå for en JR? 🤷🏻‍♀️ Er jo noen som bare adopterer hunder eller overtar fra familiemedlemmer uten å vite så mye om raser. 

Endret av abracadabra
  • Liker 1
Skrevet
Irja skrev (4 timer siden):

Hvem er badeanda? 🤯

Håper virkelig ikke han går ut i morgen, er jo mye gøyere med de vi ikke skjønner hvem ee

Men Er redd han ryker pga sang ferdigheter 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Irja skrev (5 timer siden):

Hvem er badeanda? 🤯

Mine tanker er Petter Northug eller en alpinist. Pga norske flagg, ski, dette med å være litt «utpå» og Oslofjorden. Petter Northug hoppet jo uti der for å støtte Kreftsaken i 2011. Høres litt ut sånn på stemmen, også. Men så er det sånne porter som det er i alpint som Badeanda kjører gjennom i introvideoen. Da tenker jeg Kjetil Andre Aamodt som jo bor i en millionvilla som ligger ved Oslofjorden, så her er det åpent føler jeg. Eller Lasse Kjus.. om de ikke har vært dømt for noe så har vel begge vært innblanda i noe greier?

Endret av abracadabra
  • Liker 1
Skrevet
abracadabra skrev (22 minutter siden):

Mine tanker er Petter Northug eller en alpinist. Pga norske flagg, ski, dette med å være litt «utpå» og Oslofjorden. Petter Northug hoppet jo uti der for å støtte Kreftsaken i 2011. Høres litt ut sånn på stemmen, også. Men så er det sånne porter som det er i alpint som Badeanda kjører gjennom i introvideoen. Da tenker jeg Kjetil Andre Aamodt som jo bor i en millionvilla som ligger ved Oslofjorden, så her er det åpent føler jeg. Eller Lasse Kjus.. om de ikke har vært dømt for noe så har vel begge vært innblanda i noe greier?

Aamodt ble dømt til 14 dagers fengsel fordi han kjørte for fort, men han slapp å sone. Han har tre barn (det var 3 slalåmporter) Han har svømt til Bygdøy (Oslofjorden) 🏊🏻‍♂️

• Liker 1
Skrevet

Mine tanker om de nye hintvideoene

Orken og Brokolien ga ikke meg så mye

badeanda har bokstavene gvs surrende rundt hodet sammen med noen stjerner, kanskje det betyr Vgs (videregående skole)

Han sier også at han ikke er tilhenger av janteloven, så kanskje det er en skrytepave 

Dansingen til Marionetten gir meg litt rekviem til Selina vibes

I tillegg gir Marionetten meg Swiftievibes, både pga kostymet som ligner på et kjent antrekk fra musikkvideoen bejeweld (men dette er jo laget på forhånd) og pga tallet 13 som ble vist i forrige episode 

Hundevalpen sa noe med som jeg BEFALER, derfor tenker jeg at personen kanskje har vært med på kongen BEFALER

Hos skrotnissen var det mye, men jeg tenker at når den lager en liten figur av seg selv og sier at vi skal få se en annen versjon av han så kan dette kanskje bety at det er en person som spiller flere roller

Vi får også se mange ting og bilder som i seg selv kan være hint, men fordi det var så mange tenker jeg at de til sammen utgjør et hint, kanskje med bokstavene eller noe

Vi det også en avisartikkel der teksten under bildet står på et annet språk, kanskje dette kan oversetter til et hint?

Skrevet (endret)
Sigrid<3 skrev (2 timer siden):

badeanda har bokstavene gvs surrende rundt hodet sammen med noen stjerner, kanskje det betyr Vgs (videregående skole)

Han sier også at han ikke er tilhenger av janteloven, så kanskje det er en skrytepave 

I tillegg gir Marionetten meg Swiftievibes, både pga kostymet som ligner på et kjent antrekk fra musikkvideoen bejeweld (men dette er jo laget på forhånd) og pga tallet 13 som ble vist i forrige episode 

Hundevalpen sa noe med som jeg BEFALER, derfor tenker jeg at personen kanskje har vært med på kongen BEFALER

Hos skrotnissen var det mye, men jeg tenker at når den lager en liten figur av seg selv og sier at vi skal få se en annen versjon av han så kan dette kanskje bety at det er en person som spiller flere roller

Vi får også se mange ting og bilder som i seg selv kan være hint, men fordi det var så mange tenker jeg at de til sammen utgjør et hint, kanskje med bokstavene eller noe

Vi det også en avisartikkel der teksten under bildet står på et annet språk, kanskje dette kan oversetter til et hint?

Dersom badeanda er Northug så er det et veldig tydelig hint Ihvertfall.

Edit: Bokstavene som svirrer rundt hodet til anda kan også stå for Sverige (SVG). Han sier også at han har kræsjlanda, Northug har jo kræsjet. I tillegg til turutstyr, UT.no har en runde som heter Northugrunden som går forbi der Petter vokste opp. En gullpokal er også med på videoen, Petter har jo en del gullmedaljer.

Det er mye som peker mot Petter her, men såklart, det kan være en del andre hintene kan passe til også.

Endret av Matas
  • Liker 1
Skrevet

Nå som jeg har sett brokkolien sin nyeste hintvideo og har hørt opptreden hans på telefonen (det gir jo en helt annen lyd!) er jeg enig i at det er PelleK👍 De hadde ikke brukt så mye fokus på hint som å løfte vekter og løping med mindre det var en som viser det mye i sine kanaler, og med de andre hintene er jeg enig i at det ikke er noen tvil👍

• Liker 2
Skrevet
Irja skrev (15 timer siden):

Hvem er badeanda? 🤯

Mini Jacobsen

Skrevet

I dag håper jeg på skikkelig twister!

Det kan ikke være at man skal kunne «løse» alle personene bak masken etter ett show. Jeg har hvert fall lyst til å bli litt mer forvirra 🏴‍☠️🦄🕶️🦚

Skrevet (endret)
abracadabra skrev (11 timer siden):

Tror det er tom stiansen . Eller kan være Northug og

Endret av Sukkerogkanel
  • Liker 1
Skrevet
Sigrid&lt;3 skrev (8 timer siden):

Petter Northug heter «jantelov1» på insta og handler om at han ikke er fan av janteloven..

men blir kanskje for sterkt hint 

Skrevet

La oss merke til på badeand at det var mark som lå formet som en N

Skrevet
NordicViking skrev (På 10.11.2025 den 17.34):

Ingen dum tanke det der. Skrotnissens rebus var ROALD DAHL. Jeg har lurt mye på hva det kunne være. Kunne det være en eller annen som f.eks. har spilt i en norsk teateroppsetning av en av Dahls bøker? Etter å ha sjekket litt på nettet, så fant jeg bl.a. at Det Norske Teateret satte opp musikalversjonen av boka 'Charlie og sjokoladefabrikken' i 2013. Og regissøren var nettopp Vidar Magnussen. Han er jo en person med utrolig fantasi, og han har vært involvert i mange prosjekter både på TV, film og teater. Når jeg nå hører Skrotnissen synge 'Ballroom blitz', så synes jeg det minner mye om ham. Kan det være så enkelt? Er det Vidar Magnussen som er Skrotnissen?  

Eller kan det være Fridtjof Stenseth Josefsen som spilte Willy Wonka i den oppsetningen?
Eller Fritjof Såheim som spilte i oppsetningen av Matilda for et par år siden? (Sammen med Robert Stoltenberg!) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...