Matas Skrevet 8. november #201 Skrevet 8. november Jeg håper ikke Marion er med allerede i år, men dersom hun er det så tror jeg at hun er Orken kun grunnet stemmen.
stamtplyr Skrevet 8. november #203 Skrevet 8. november KTK skrev (6 minutter siden): For opplagt. Ikke egentlig, etternavnet hans ligger i ordet. Men vet ikke om det hørtes helt ut som han på stemmen…
stamtplyr Skrevet 8. november #204 Skrevet 8. november MrsFox skrev (2 minutter siden): Hvorfor er ikke Marion med som detektiv i år? Fordi hun er inni MARIONetten 1
KTK Skrevet 8. november #205 Skrevet 8. november (endret) stamtplyr skrev (2 minutter siden): Ikke egentlig, etternavnet hans ligger i ordet. Men vet ikke om det hørtes helt ut som han på stemmen… I den første hintvideo så legger de nesten alt til rette for at folk skal tro det er en av berserk-gutta, så jeg synes det er for opplagt til å være han ja. Endret 8. november av KTK 1
NordicViking Skrevet 8. november Forfatter #206 Skrevet 8. november stamtplyr skrev (6 minutter siden): Sophie Elise er nevnt som flere karakterer…. Personlig tror jeg hun er Orken. Ligger vel en del ironi i at hun har operert seg så mye? Er det noen som føler seg som en ork? Uansett, gøy med ny sesong! Jeg trodde Orken var ganske høy, men det ser faktisk ut til at Orken er kortere enn Silje.
Alivamale Skrevet 8. november #207 Skrevet 8. november KTK skrev (13 minutter siden): Hadde aldri gjetta på henne, men artig at hun stiller opp. Terningkast 6 i å være sporty. Samme tenker jeg. Det var kjempesurt hele låten, men sporty og med godt humør. Jeg gjettet først «politiker» og pluss/minus 40 og gikk så bort fra det siden kostymet var så stort, så jeg trodde det også var to inni der. 5
stamtplyr Skrevet 8. november #208 Skrevet 8. november KTK skrev (1 minutt siden): I den første hintvideo så legger de nesten alt til rette for at folk skal tro det er en av berserk-gutta, så jeg synes det er for opplagt til å være han ja. Ser den! Men har skjedd at de er overraskende åpenbare før, f.eks. Charlotte Frogner som hadde en Feng referanse på armen i form av et mini spøkelse i kostymet Spøkelset. Det var sånn som tok 5 min å gjette 2
Matas Skrevet 8. november #209 Skrevet 8. november stamtplyr skrev (6 minutter siden): Fordi hun er inni MARIONetten Marionetten er veldig lav da, og Marion er 1.70 høy.. Ikke mye rom for å gjøre seg lavere i det kostymet heller. 2
KTK Skrevet 8. november #210 Skrevet 8. november stamtplyr skrev (2 minutter siden): Ser den! Men har skjedd at de er overraskende åpenbare før, f.eks. Charlotte Frogner som hadde en Feng referanse på armen i form av et mini spøkelse i kostymet Spøkelset. Det var sånn som tok 5 min å gjette Charlotte Frogner må være en av de folk har tatt lettest og kjappest her inne ja, man kan jo bli overrasket over at de har gjort det "lett". 1
Viki6 Skrevet 8. november #211 Skrevet 8. november Matas skrev (1 minutt siden): Marionetten er veldig lav da, og Marion er 1.70 høy.. Ikke mye rom for å gjøre seg lavere i det kostymet heller. Tviler på at Marion er med. Hun skal vel være programleder i The Voice nå, pluss at hun nettopp har turnert i utlandet med M2M. 4 1
KTK Skrevet 8. november #212 Skrevet 8. november Viki6 skrev (2 minutter siden): Tviler på at Marion er med. Hun skal vel være programleder i The Voice nå, pluss at hun nettopp har turnert i utlandet med M2M. Stemma på Marionetten er jo ikke lik Marion heller..... 4
Mickan Skrevet 8. november #214 Skrevet 8. november Synes hundevalpen høres litt ut som Cecilie Ramona Kåss Furuseth 1
Janmar Skrevet 8. november #215 Skrevet 8. november Sola de skrev (1 time siden): Tror jeg har hørt stemmen til hundevalpen før. Men hvem kan det være? Jeg er helt sikker på Camilla Sagen som var en av frierne i Jakten. Og hun jobber jo i tv2 og har Jack Russel hund. 1
Djækklåsst Skrevet 8. november #216 Skrevet 8. november (endret) Marionetten minnet om Gyda Oddekalv fra da hun var med i Norske Talenter: https://www.tv2.no/video/underholdning/gyda-ulrike-loken-sirseth-3016-rapper-i-norske-t/20236931 Endret 8. november av Djækklåsst 2
Potetgull9900 Skrevet 8. november #217 Skrevet 8. november Hva med Espen Grjotheim som Brokkolien? Han har spilt i Chess (ref sjakkbrikke) og kan å synge. 1
stamtplyr Skrevet 8. november #218 Skrevet 8. november Janmar skrev (14 minutter siden): Jeg er helt sikker på Camilla Sagen som var en av frierne i Jakten. Og hun jobber jo i tv2 og har Jack Russel hund. Enig, jeg oppga Camilla Sagen som Hunden 1
neon_sun Skrevet 8. november #219 Skrevet 8. november Potetgull9900 skrev (7 minutter siden): Hva med Espen Grjotheim som Brokkolien? Han har spilt i Chess (ref sjakkbrikke) og kan å synge. Tenkte først på han også. Men tror nok det er PelleK
MiniMjau Skrevet 8. november #220 Skrevet 8. november NordicViking skrev (1 time siden): Ooops! Jeg trodde du mente stjerna. Da stemmer du opp en maske. Den diamanten ligger helt nederst på siden, under maskene. Skjønner ikke hva den gjør, men ungene har klikka masse🤣 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå