NordicViking Skrevet 8. november Forfatter #121 Skrevet 8. november KTK skrev (Akkurat nå): Hybelkaninen kan ikke synge. Kveldens dårligste så langt. 1
MissStiles Skrevet 8. november #122 Skrevet 8. november KTK skrev (Akkurat nå): Hybelkaninen kan ikke synge. Mhm… det er et eller annet kjent med den stemmen men hva?! 1
oss-to Skrevet 8. november #125 Skrevet 8. november KTK skrev (Akkurat nå): Er det flere i hybelkaninen, såg så stor ut? Sikkert vita og vanda 1
Matas Skrevet 8. november #128 Skrevet 8. november oss-to skrev (Akkurat nå): Sikkert vita og vanda Skulle akkurat til å skrive det samme😅
KTK Skrevet 8. november #129 Skrevet 8. november Anonyym97 skrev (1 minutt siden): Artigere med de som ikke er artister da🙈 Det synes jeg også, det er bare for å få frem at det ikke er en artist vi snakker om. 3
Peggy-Lovise Skrevet 8. november #130 Skrevet 8. november Her tippa de hjemme Erna solberg på hybelkaninen 😂😂
Anonyym97 Skrevet 8. november #132 Skrevet 8. november Selvfølgelig synger ikke alle bra - det er vell heller ikke poenget i konkurransen 5
NordicViking Skrevet 8. november Forfatter #134 Skrevet 8. november KTK skrev (Akkurat nå): Er det flere i hybelkaninen, såg så stor ut? Så veldig stor ut. Kan det være en rullestol bak alt dette?
Sally-Go-Round Skrevet 8. november #136 Skrevet 8. november Villemy skrev (1 minutt siden): Ingrid Gjessing Linhave?
Mia_88 Skrevet 8. november #137 Skrevet 8. november Peggy-Lovise skrev (Akkurat nå): Her tippa de hjemme Erna solberg på hybelkaninen 😂😂 jeg tenkte på det samme 😂 1
Duff Skrevet 8. november #138 Skrevet 8. november Fiorella skrev (1 minutt siden): Hva skuler kaninen? Flere folk? Rullestol? Hadde det ikke vert for stemmen så gjetta vi Thorstein Lerhol 😂 1
Villemy Skrevet 8. november #139 Skrevet 8. november Sally-Go-Round skrev (Akkurat nå): Stemmer det 🤣🤣
Frøkenfryden Skrevet 8. november #140 Skrevet 8. november NordicViking skrev (Akkurat nå): Så veldig stor ut. Kan det være en rullestol bak alt dette? Jeg googla akkurat kjendis rullestol😆
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå