Matas Skrevet 8. november #101 Skrevet 8. november KTK skrev (1 minutt siden): Enda en som ikke kan synge på anda. Skal de flaggportene forestille en tidligere alpinist? Det tenkte jeg også, alpint. 3
Nevian Skrevet 8. november #103 Skrevet 8. november Slik jeg husker sangstemmen til Rosén fra Stjernekamp, så er det i hvert fall ikke han. 1
KTK Skrevet 8. november #104 Skrevet 8. november Sally-Go-Round skrev (1 minutt siden): Bade-anda = Jarle Andhøy Nei, det er for opplagt. Hvis det virkelig er Andhøy har de dreti seg ut med enkeltheten.
Villbien Skrevet 8. november #108 Skrevet 8. november Skrotnissen: Finn Arve Sørbøe (Tullerud), hadde sin teaterdebut i Charlie og Sjokoladefabrikken. Badeanda tror jeg faktisk er Frank Løken. Han mener jo han er god i alt (anlegg for mye), og han holdt på å bli påkjørt av en ferje i Oslofjorden.
KTK Skrevet 8. november #110 Skrevet 8. november Søstra til Marcus og Martinus er vel ikke kjendis? 2
Matas Skrevet 8. november #111 Skrevet 8. november Duff skrev (7 minutter siden): Isak Dreyer? I.I.Rasta skrev (Akkurat nå): Badeanda kan være isac Dreyer og? Var inne på samme tanken.
NordicViking Skrevet 8. november Forfatter #112 Skrevet 8. november Ang. Nobelpris: AHA spilte på festen etter Nobelprisen i 2015. 4
Matas Skrevet 8. november #114 Skrevet 8. november KTK skrev (Akkurat nå): Søstra til Marcus og Martinus er vel ikke kjendis? Jo😅 Hun er kjempe kjent blant barn og unge. 10
Cera Skrevet 8. november #115 Skrevet 8. november KTK skrev (Akkurat nå): Søstra til Marcus og Martinus er vel ikke kjendis? Hun er kjent for mange og har flere hits.
Sally-Go-Round Skrevet 8. november #116 Skrevet 8. november KTK skrev (Akkurat nå): Søstra til Marcus og Martinus er vel ikke kjendis? Jo. Mange unge jenter hører på henne og hun har nettopp hatt en serie om seg på NRK. 1
KTK Skrevet 8. november #117 Skrevet 8. november Matas skrev (1 minutt siden): Jo😅 Hun er kjempe kjent blant barn og unge. Ok, siden flere sier det så får jeg gi meg på den 🙂 2
Anonyym97 Skrevet 8. november #119 Skrevet 8. november KTK skrev (Akkurat nå): Hybelkaninen kan ikke synge. Artigere med de som ikke er artister da🙈 9 1
Frøkenfryden Skrevet 8. november #120 Skrevet 8. november KTK skrev (Akkurat nå): Hybelkaninen kan ikke synge. Nei det var lidelse å høre på😅 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå