Sukkerogkanel Skrevet 8. november #61 Skrevet 8. november NordicViking skrev (19 minutter siden): Står det ikke XJ da? . Det er jo et speilbilde ?
NordicViking Skrevet 8. november Forfatter #62 Skrevet 8. november sushi92 skrev (1 time siden): Tror Badeanda er Alex Rosèn ...... Jeg liker den tanken. Badeanda sier at hen er flink til å havne i trøbbel, men enda flinkere til å komme seg ut igjen. "Trøbbel" kunne ha vært Rosèns mellomnavn. 🤣 Vi ser Badeanda løpe mellom norske flagg i noe som minner om ei løype. Rosèn står på snowboard, så det kunne ha passet på ham. Let's quack and roll sier Badeanda. Kanskje en referanse til Rosèns musikkariere? 1
NordicViking Skrevet 8. november Forfatter #63 Skrevet 8. november Sukkerogkanel skrev (3 minutter siden): Det er jo et speilbilde ? Ja, det så jeg ikke i farten. Kan det være LX?
Sukkerogkanel Skrevet 8. november #64 Skrevet 8. november NordicViking skrev (2 minutter siden): Ja, det så jeg ikke i farten. Kan det være LX? Kanskje🤷♀️ klarer ikke se helt for meg hvordan det speilvendes. Men tenkte bare XL. LX er jo evt romertall 60 feks 😂 hvis det hjelper noe
NordicViking Skrevet 8. november Forfatter #65 Skrevet 8. november Sukkerogkanel skrev (2 minutter siden): Kanskje🤷♀️ klarer ikke se helt for meg hvordan det speilvendes. Men tenkte bare XL. LX er jo evt romertall 60 feks 😂 hvis det hjelper noe Prøvde det i et speil nå, og det blir XJ.... eller XL med L feil vei. 😄
NordicViking Skrevet 8. november Forfatter #66 Skrevet 8. november Sukkerogkanel skrev (5 timer siden): Brokkoli: ser det er blant annet et sted det står Hg (som er kjemisk navn på kvikksølv), og så er det nærbilde av gullmaling og han sier han har jern i musklene. Kan det være noe med grunnstoffer og vitenskap? Også en sjakkbrikke og sjakktrekk… og full fyr og koking (eksperimenter?) . Også er det veldig sånn tegneserieaktig hele opplegget . Andreas wahl eller kristopher schau? (Tviler men). Er nok en litt ung villstyring Jeg synes Brokkoliens stemme minner litt om sjakkekspert Jon Ludvig Hammer.
KTK Skrevet 8. november #67 Skrevet 8. november Tror dere kan slå fra dere Alex Rosen på anda også, blir omtrent like opplagt som med Andhøy, mye Rock n Roll og Berserk osv, de har neppe gitt bort så klare hint før vi i det hele tatt er igang.
Nevian Skrevet 8. november #69 Skrevet 8. november NordicViking skrev (17 minutter siden): Jeg synes Brokkoliens stemme minner litt om sjakkekspert Jon Ludvig Hammer. Jeg merker også noe med stemmen, og synes det er noe rart med uttalen av enkelte ord. QR-koden på forsiden av bladet viser til en artikkel om lengde- og breddegrad i "Lille Norske Leksikon".
Sukkerogkanel Skrevet 8. november #71 Skrevet 8. november KTK skrev (15 minutter siden): Tror dere kan slå fra dere Alex Rosen på anda også, blir omtrent like opplagt som med Andhøy, mye Rock n Roll og Berserk osv, de har neppe gitt bort så klare hint før vi i det hele tatt er igang. Tror Alex er skrotnissen 😜
Sukkerogkanel Skrevet 8. november #72 Skrevet 8. november NordicViking skrev (25 minutter siden): Jeg synes Brokkoliens stemme minner litt om sjakkekspert Jon Ludvig Hammer. Hadde vært gøy.
lillebill Skrevet 8. november #73 Skrevet 8. november Bygningen helt i begynnelsen av hintvideoen til skrotnissen ser ut til å være kalkmølla i Bærum, så kanskje skrotnissen er derfra, eller har tilknytning til Bærum😊
JohanneK Skrevet 8. november #74 Skrevet 8. november (endret) Hundevalpen: Jeg tror bokstavene er LX (lest speilvendt) på hundeskåla og det kan jo bety forskjellige ting (eller kanskje ikkenoe) -LX kan være flykode, brukes som IATA-koden for Swiss International Air Lines, som er det nasjonale flyselskapet i Sveits -LX kan brukes som modellbetegnelse i produktnavn som for eksempel kameraer, biler eller TV-er (f.eks. Panasonic LX-serien) -LX kan stå for "luxury". -Noen ganger brukes LX som uformell forkortelse for Lisboa -Forkortelsen "LX" kan stå for måleenheten lux, som brukes for å måle lysstyrke -Romertall: L = 50 og X = 10 Endret 8. november av JohanneK 2
NordicViking Skrevet 8. november Forfatter #77 Skrevet 8. november Hintene er de samme som vi fikk i går.
Sola de Skrevet 8. november #78 Skrevet 8. november Skrotnissen er en mann hvertfall. Tror ikke han er noe sanger. Kanskje 40+ i alder
Pippien Skrevet 8. november #79 Skrevet 8. november På flipp klipp sendingen for barna var også en globus et hint på skrotnissen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå