AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2025 #1 Skrevet 11. oktober 2025 Hei. Vet ikke om det er riktig gruppe. Å poste dette i... Hadde vært singel i 9 år fram for en mnd siden. Ble sammen med en kammerat som gjorde det slutt etter en mnd. Mente at det ikke var følelser fra han si side. T Sitter med en følelse etter å ha hatt kjæreste i så kort tid at jeg har lyst på kjæreste igjen. Kjenne på den forelskelse følelsen igjen å ha noen å dele tankene mine med.. Hvordan gå fram? Bor i ei lita bygd og er ikke så mange single menn... Det som skremmer meg er det å gå på date, bli kjent fasen og faren for å bli såret igjen... Anonymkode: 5c320...065
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2025 #2 Skrevet 11. oktober 2025 Det skremmer meg også.Vet ikke om jeg tør å treffe nye. Har ikke energi til det heller.Bli kjent fasen er fryktelig slitsom. Tar nesten livet av meg dette her. Er det vanlig å bli utmattet når man blir kjent med noen? Anonymkode: 92096...6cb 1
Gjest Sjarmør Skrevet 11. oktober 2025 #3 Skrevet 11. oktober 2025 Enig med personen over 🙄 Jeg ønsker meg en dame men tanken på "bli kjent" fasen gjør meg sliten i og med at man aldri vet om det det vil bli noe så mister man inspirasjonen 😮💨
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2025 #4 Skrevet 11. oktober 2025 Samme her, føler at det koster mere enn det jeg har å gi. Usikkerheten med det å date er en ting, men bli kjent fasen er ekstremt krevende i seg selv. Tror jeg kommer til å bli alene resten av mitt liv. Jeg har ikke plass til flere tap og skuffelser. Anonymkode: 5c3bf...d92 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2025 #5 Skrevet 12. oktober 2025 Jeg har gitt opp kjærligheten. Alle personer i nærområdet mitt er enten for gamle eller for unge for meg. De fleste på min alder flyttet bort til storbyene i begynnelsen av 20-årene. I retrospekt burde jeg gjort det samme. Anonymkode: f3be6...7f0
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2025 #6 Skrevet 12. oktober 2025 Jeg har og vært singel i 9 år nå. Og synes og den første bli kjent fasen er veldig slitsom. Prøvde å date for 6 år siden, men da møtte jeg bare rare menn, så ga opp. Anonymkode: a1ef8...e13 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2025 #7 Skrevet 12. oktober 2025 Pessimistiske greier dette her da. Men, ja, det er et problem på småsteder når det er de samme håpløse ungkarene som resirkuleres og de andre enten er fraflyttet eller godt gift. Her er jo dating-apper en løsning da. Man da må du grave i verdens største tilbudskurv med ukurante varer og håpe du finner et kupp. Alle som holder seg unna drømmen sin på grunn av lavt selvbilde, angst, usikkerhet osv bør innse at dette er sine egne konspirasjonsteorier om seg selv. De bør begynne å jobbe med det. Å bli avvist på tidlig stadie i datingen kan ikke tas som en personlig de-evaluering eller nederlag. Man må stålsette seg på at for alle så er det rasjonelt å være ærlig med seg selv, tørre å prøve og tørre å innse at dette forsøket ikke var riktig for dem. Så konklusjon er, jobb litt med deg selv og "get out there" 😀 Anonymkode: f1cc6...f0d 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2025 #8 Skrevet 12. oktober 2025 Du har i alle fall opplevd samliv. Jeg har ikke det en gang Anonymkode: ec997...89e 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2025 #9 Skrevet 12. oktober 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har i alle fall opplevd samliv. Jeg har ikke det en gang Anonymkode: ec997...89e Hvor gammel er du? Anonymkode: 92096...6cb
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2025 #10 Skrevet 12. oktober 2025 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvor gammel er du? Anonymkode: 92096...6cb Ikke langt fra førti Anonymkode: ec997...89e
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2025 #11 Skrevet 12. oktober 2025 Utvid søkeområdet i alle fall til nærmeste by. Anonymkode: 4ba41...300
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå