TheLegendBellaGoth Skrevet 11. oktober 2025 #1 Skrevet 11. oktober 2025 Vi eier en leilighet i et leilighetskompleks nede i Sentrum og der har det de seneste årene blitt oppdatert med ny teknologi. Jeg vil kalle leilighetskomplekset høy teknologisk med topp sikkerhet, men det er et problem. Ofte så går brannalarmen i bygget og da går alle i hele bygget som er en pest og en plage spesielt når vi oppholder oss der. Sist helg når vi var der gikk den 03:30 på natten og alle i leilighetskomplekset måtte løpe ut og ned i gangen for å stoppe den. Den viser hvor det tilsynelatende er røyk eller ild, men det er ikke noe der. Jeg kjenner jeg begynner å bli lei, min mann og jeg får varsel på telefonen at brannalarmen går til alle døgnets tider når vi ikke er der også. Jeg føler det er å rope ulv-ulv til den gangen det faktisk skjer noe. Vi har også brannalarm system i huset her, men vi har ikke hatt noen problemer med det. Skjønner ikke hvorfor den går der hele tiden. Huff blir helt stresset av det å tenke på om alt plutselig skulle brenne å gå opp i røyk der. Noen andre som har erfaring med dette? 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2025 #2 Skrevet 11. oktober 2025 Ny expansionpack i Sims? Anonymkode: 193ac...57a 3 1
TheLegendBellaGoth Skrevet 11. oktober 2025 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ny expansionpack i Sims? Anonymkode: 193ac...57a Huff skulle aldri valgt dette brukernavnet!
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2025 #4 Skrevet 11. oktober 2025 TheLegendBellaGoth skrev (1 time siden): Huff skulle aldri valgt dette brukernavnet! Er egentlig ikke brukernavn som er problemet men alle innleggene dine er litt sims koda om du skjønner... Ikke umulig at jeg har spilt for mye i min ungdom. 😅 Anonymkode: 193ac...57a 2
Daisy-love Skrevet 12. oktober 2025 #5 Skrevet 12. oktober 2025 Dette er det jeg frykter mest med å bo i større leilighetskompleks eller blokk: alarmer som går i tide og utide. Svidde pizzaer, damp fra dusj, oppvaskmaskin eller annet, eller bare falsk alarm. Fullt styr på natten. Jeg er en som tar det seriøst uansett, men det er ekstra når der skjer på natten, så du har min medfølelse på det. Kan dere ikke få inn noen som kan dette som kan fikse anlegget? Det bør jo være mulig. 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2025 #6 Skrevet 12. oktober 2025 Bodde i høyblokka en periode hvor brannalarmen gikk i tide og utide. Tilslutt tittet jeg bare ut fra balkongen, så jeg ingen brannbil ble jeg bare inne. Gadde ikke mer av feil alarm. Etter antallet som sto utenfor når jeg tittet å dømme var jeg langt ifra den eneste som ble igjen inne. Anonymkode: 288fb...168
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2025 #7 Skrevet 12. oktober 2025 ABA er mer farlig enn trygt. Bodde i kollektiv i studenttiden, da gikk brannalarmen ofte. 1890-bygård i Oslo… Etter hvert gadd ingen gå ned og ut. Tre ganger på samme helg… Snakk om ulv, ulv. Anonymkode: 4210c...661 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå