Kålrota Skrevet 13. oktober 2025 #21 Skrevet 13. oktober 2025 AnonymBruker skrev (På 11.10.2025 den 2.16): Jeg skriver fordi det er så teit med alle disse bildene som ikke forteller meg noe som helst, og som gjør meg flau på hennes vegne. Jeg kan sende bilde av maten min en gang i skuddåret hvis noen spør hva jeg gjør på og jeg tilfeldigvis spiser, men å sende bilder der man stirrer inn i kameraet med forskjellige ansiktsuttrykk, forstår jeg meg ikke på. Ts Anonymkode: e294a...9b0 Da er dere ulike. Jeg forstår heller ikke hvorfor man tar bilder av seg selv, men har selvsagt ingen problemer med å motta dem.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2025 #22 Skrevet 14. oktober 2025 Kålrota skrev (23 timer siden): Da er dere ulike. Jeg forstår heller ikke hvorfor man tar bilder av seg selv, men har selvsagt ingen problemer med å motta dem. Problemet er at hun vil ha bilder av meg i retur, og jeg er ikke komfortabel med å vise ansiktet mitt på bilder sånn plutselig, uten å føle meg stelt. Ts Anonymkode: e294a...9b0
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2025 #24 Skrevet 14. oktober 2025 Har lurt på det samme. Har mistet interessen for to menn pga samme sak - de poster og legger ute flere bilder av seg selv hver eneste dag. Skikkelig kamera-rigging, gjerne drone osv. Begge disse er over 50. Hva er greia? (Ja, de er flotte begge to, men det får da være måte på selvdigging!) Anonymkode: f86e9...09e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå