Gjest gjesta Skrevet 29. mars 2006 #1 Skrevet 29. mars 2006 Ser det er noen her som har eyetoy kinetic. Er det bra? Jeg klarer bare ikk eå motivere meg til å trene, så hadde håpet at dette var tingen for meg.. Er det mange valgmuligheter, er det morsomt og fungerer det bra (og blir man sliten)? Jeg har også et annet spørsmål. Jeg har kamera fra før, men ser at det følger med et vidvinkelkamera. Går det an å spille det uten vidvinkelen? Kjedelig å måtte kjøpe helt nytt kamera nårjeg har fra før.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2006 #2 Skrevet 29. mars 2006 Hei! Jeg har eyetoy kinetic, og synes det er kjempebra! Utrolig gøy! Effekten her er som med annet: det kommer helt an på hva du legger i det av innsats. Jeg blir i alle fall våt av svette, og støl hvis jeg trener noe jeg ikke har trent på en stund, og gir alltid mye når jeg spiller. Tar skikkelig i både slag og spark, i styrketrening og aerobic. Jeg har enda ikke sett at de har solgt kinetic uten kamera i esken, men har kun sett etter dette i butikker. Ja, du må ha vidvinkel, men det er bare en linse som settes utenpå det vanlige kameraet. Hvis du ikke har linsen på vil du ikke få inn hele deg, og i spillet skal man både bruke armer og bein.
jordbær Skrevet 29. mars 2006 #3 Skrevet 29. mars 2006 Vil også anbefale dancing stage! Utrolig morsomt og god trening!
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2006 #4 Skrevet 29. mars 2006 Vil også anbefale dancing stage! Utrolig morsomt og god trening! ← Supergøy, spesielt med 2 player matte! Hilsen gjest over her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå