Gå til innhold

Tinder og avstand


Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vært på Tinder noen mnd, og har matchet og skrevet med noen. De spør hvor jeg bor, de får svar, og da kan de skrive at "oi det var litt avstand". Er snakk om opp til 5 mil... men dette ser man jo før man sveiper noen, ikke alle bor i Oslo.

Nå bare sletter jeg de som skriver at det er litt avstand, de kan umulig ha lest profilen godt nok, eller er ikke helt på nett.

Anonymkode: 22bcd...fb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten ingen leser profilen. I profilen min står for eksempel: jeg har ingen barn og ønsker ingen barn, og nesten alle spørre eller jeg har barn og hvis ønsker meg barn 🙄 og det samme har jeg også opplevd med avstand som TS.

Anonymkode: a034b...945

  • Liker 2
Skrevet

Synes det i tillegg er så mange fakes..

har over 5000 likes to tre dager og har gitt opp..

Anonymkode: dd6c0...0fb

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Synes det i tillegg er så mange fakes..

har over 5000 likes to tre dager og har gitt opp..

Anonymkode: dd6c0...0fb

Hvis man er opptatt av hvor mange likes man har så har man ikke skjønt Tinder. De aller fleste av dem er crap og mye fake profiler. 

Jeg har hørt om mange damer som bare sitter og går igjennom de som de har fått likes fra. Så det betyr at hvis de har fått like fra 5000 klovner, så går selvtillitsmeteret i maks, men etterpå klager de over at alle på Tinder er klovner. 

Hadde  de heller gått igjennom oppdagelsesbunken, så hadde de gitt seg selv muligheten til å lete opp de som ikke er klovner, sende dem en like og se hva som skjer. Det finnes til og med filtre man kan bruke. 

Anonymkode: cff1d...720

  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Nesten ingen leser profilen. I profilen min står for eksempel: jeg har ingen barn og ønsker ingen barn, og nesten alle spørre eller jeg har barn og hvis ønsker meg barn 🙄 og det samme har jeg også opplevd med avstand som TS.

Anonymkode: a034b...945

Som mann som leser profiler, kan jeg trøste deg med at analfabetismen er like utbredt blant damer. 

Jeg har fått like fra damer som påpeker viktigheten av bio i sin egen bio, men som åpenbart ikke har lest min... 🙄

Anonymkode: cff1d...720

  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Har vært på Tinder noen mnd, og har matchet og skrevet med noen. De spør hvor jeg bor, de får svar, og da kan de skrive at "oi det var litt avstand". Er snakk om opp til 5 mil... men dette ser man jo før man sveiper noen, ikke alle bor i Oslo.

Nå bare sletter jeg de som skriver at det er litt avstand, de kan umulig ha lest profilen godt nok, eller er ikke helt på nett.

Anonymkode: 22bcd...fb7

Litt usikker på hva du mener. Men ikke alle skriver hvor de bor og avstand på Tinder sier bare hvor du er akkurat nå. 

Men som flere sier. Mange sveiper bare i full fart uten å lese profilen. 

At folk ønsker noen i nærheten er jo fair. Særlig hvis de ikke har bil. Eller ønsker et tett og aktivt forhold. 

Anonymkode: cff1d...720

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg har hørt om mange damer som bare sitter og går igjennom de som de har fått likes fra.

Anonymkode: cff1d...720

Det tror jeg ikke....ikke mange damer betaler for Tinder og uten å betale kan du ikke se hvor du har fått likes fra.

Anonymkode: a034b...945

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis man er opptatt av hvor mange likes man har så har man ikke skjønt Tinder. De aller fleste av dem er crap og mye fake profiler. 

Jeg har hørt om mange damer som bare sitter og går igjennom de som de har fått likes fra. Så det betyr at hvis de har fått like fra 5000 klovner, så går selvtillitsmeteret i maks, men etterpå klager de over at alle på Tinder er klovner. 

Hadde  de heller gått igjennom oppdagelsesbunken, så hadde de gitt seg selv muligheten til å lete opp de som ikke er klovner, sende dem en like og se hva som skjer. Det finnes til og med filtre man kan bruke. 

Anonymkode: cff1d...720

Men vi sier jo det samme? Jeg orker ikke gå gjennom fordi det er så mange fakes. Hva skal vi gjøre som dame da når man får så mange likes? Vil heller ha kvalitet fremfor kvantitet. 

Anonymkode: dd6c0...0fb

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Men vi sier jo det samme? Jeg orker ikke gå gjennom fordi det er så mange fakes. Hva skal vi gjøre som dame da når man får så mange likes? Vil heller ha kvalitet fremfor kvantitet. 

Anonymkode: dd6c0...0fb

Ja , fint vi sier det samme i så fall. Mulig jeg leste deg feil. Det du skal gjøre som dame når du får så mange likes er ingenting !   Det er helt irrelevant hvor mange likes du får. Det er det som er poenget. 

Det du skal gjøre er å gå igjennom den vanlige bunken og drite i hvem som har likt deg på forhånd. Let igjennom den , les profiler, og høyresveip på kun dem du liker.  Har du flaks så er noen av dem allerede i bunken av likes og du får instant match. ELLER disse mennene finner deg senere og dere får en match. Det er sånn Tinder er ment å fungere. Drit i listen over likes. Det er egentlig ikke noe vits å betale for å se bunken over likes. Den bare begrenser utvalget ditt fra 20.000 til 5.000 (hypotetiske tall).    

Disclaimer: Som en annen poengterer her så er det mange damer som ikke betaler og dermed ikke kan se likes, så for dem er denne diskusjonen uinteressant. 

Anonymkode: cff1d...720

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja , fint vi sier det samme i så fall. Mulig jeg leste deg feil. Det du skal gjøre som dame når du får så mange likes er ingenting !   Det er helt irrelevant hvor mange likes du får. Det er det som er poenget. 

Det du skal gjøre er å gå igjennom den vanlige bunken og drite i hvem som har likt deg på forhånd. Let igjennom den , les profiler, og høyresveip på kun dem du liker.  Har du flaks så er noen av dem allerede i bunken av likes og du får instant match. ELLER disse mennene finner deg senere og dere får en match. Det er sånn Tinder er ment å fungere. Drit i listen over likes. Det er egentlig ikke noe vits å betale for å se bunken over likes. Den bare begrenser utvalget ditt fra 20.000 til 5.000 (hypotetiske tall).    

Disclaimer: Som en annen poengterer her så er det mange damer som ikke betaler og dermed ikke kan se likes, så for dem er denne diskusjonen uinteressant. 

Anonymkode: cff1d...720

Den vanlige bunken er rigget etter hvor lite-populære profilene er, og hvem som har betalt for å vises først. Det vil si at hvis jeg setter meg ned for å bla gjennom bunken så vil jeg bli presentert for 1.betalende fuckboys, 2.betalende raringer/incels, 3. de samme som i tidligere punkt, «er du sikker på at du ikke vil se de som har betalt en gang til?»  4 ikke-betalende raringer og til helt til sist: 5. de normale ikke-betalende som får likes men blir plassert bakerst for at Tinder skal få de til å bli betalende. Hvilke menn tror du en seriøs kvinne er ute etter?

Jeg kommer aldri til å bruke tiden min på å sveipe meg gjennom 15 000 profiler! Da betaler jeg heller for å redusere mengden, ved å kun sveipe gjennom de som har likt meg. 

I tillegg setter jeg profilen «inkognito» i helgen, slik jeg reduserer likes fra menn som er på fest.

Tinder er først og fremst en pengemaskin som utnytter desperate mennesker.

Og bare for å ha nevnt det; det er ikke en boost for selvtilliten å få tusenvis av likes fra menn som sveiper ja på alle!

Anonymkode: e5168...dcf

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Den vanlige bunken er rigget etter hvor lite-populære profilene er, og hvem som har betalt for å vises først. Det vil si at hvis jeg setter meg ned for å bla gjennom bunken så vil jeg bli presentert for 1.betalende fuckboys, 2.betalende raringer/incels, 3. de samme som i tidligere punkt, «er du sikker på at du ikke vil se de som har betalt en gang til?»  4 ikke-betalende raringer og til helt til sist: 5. de normale ikke-betalende som får likes men blir plassert bakerst for at Tinder skal få de til å bli betalende. Hvilke menn tror du en seriøs kvinne er ute etter?

Jeg kommer aldri til å bruke tiden min på å sveipe meg gjennom 15 000 profiler! Da betaler jeg heller for å redusere mengden, ved å kun sveipe gjennom de som har likt meg. 

I tillegg setter jeg profilen «inkognito» i helgen, slik jeg reduserer likes fra menn som er på fest.

Tinder er først og fremst en pengemaskin som utnytter desperate mennesker.

Og bare for å ha nevnt det; det er ikke en boost for selvtilliten å få tusenvis av likes fra menn som sveiper ja på alle!

Anonymkode: e5168...dcf

OK. Så du betaler penger for å sikre at du bare velger blant de desperate taperne som høyresveiper på alle damene. 👍 

Mange av de mennene seriøse kvinner er ute etter er langt mindre aktive på Tinder, men de har ofte betalt tjeneste for å få mer innsyn i hva som rører seg. De gidder ikke å høyresveipe på alle.  Disse vil du sannsynligvis ikke finne, for du er trolig nødt til å "vekke" dem ved å sende like. 

Anonymkode: cff1d...720

Skrevet

"Orker ikke ditt, orker ikke datt". Løsningen er veldig enkel; ikke kast bort tiden din på en app ikke fungerer. Tenk hvis alle hadde brukt Tindertimene sine på sosiale aktiviteter? 

Anonymkode: eda21...b85

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.10.2025 den 11.52):

OK. Så du betaler penger for å sikre at du bare velger blant de desperate taperne som høyresveiper på alle damene. 👍 

Mange av de mennene seriøse kvinner er ute etter er langt mindre aktive på Tinder, men de har ofte betalt tjeneste for å få mer innsyn i hva som rører seg. De gidder ikke å høyresveipe på alle.  Disse vil du sannsynligvis ikke finne, for du er trolig nødt til å "vekke" dem ved å sende like. 

Anonymkode: cff1d...720

Nei takk, menn som jeg må «vekke» er uansett feil menn for meg. Seriøse kvinner vil ikke ha tafatte menn som må «vekkes».

Anonymkode: e5168...dcf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...