AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2025 #21 Skrevet 11. oktober 2025 Min erfaring har vært at de med minst penger, har behandlet meg og andre kvinner dårligst. Projiktering av lav selvfølelse de selv sliter med, fordi de knytter sin verdi direkte til økonomi. De med god økonomi, har hatt langt mer respekt og omsorg. Anonymkode: ce5e3...ea4
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2025 #22 Skrevet 11. oktober 2025 AnonymBruker skrev (På 9.10.2025 den 8.37): Hei… jeg har sett dette som en trend, men er det slik at menn i 40-årene som har god økonomi, eier gjerne selskaper, og er godt bemidlet, er ekstra attraktive for kvinner? på meg virker det sånn at de er ekstra attraktive… da tenker jeg at vedkommende er stabil og ikke noe rundbrenner opplegg etc… Anonymkode: ad93d...254 Nei. De vil bare kjøpe meg. Det er ikke jeg interessert i. Anonymkode: b3cf4...877
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2025 #23 Skrevet 11. oktober 2025 Hva med hu dolla til Trump da? Enkelte få kvinner er makt eller penge-horer, eller begge deler. Anonymkode: 56b38...1fa 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2025 #24 Skrevet 11. oktober 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva med hu dolla til Trump da? Enkelte få kvinner er makt eller penge-horer, eller begge deler. Anonymkode: 56b38...1fa Hun ser ulykkelig ut stakkar, skulle gjerne vært hennes hemmelige unge elsker å fått henne i bedre humør. Anonymkode: 1a312...f0f
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2025 #25 Skrevet 11. oktober 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva med hu dolla til Trump da? Enkelte få kvinner er makt eller penge-horer, eller begge deler. Anonymkode: 56b38...1fa Oi, hvor skal man begynne? Der mangler det MYE i topplokket. Anonymkode: 5ab47...f2f
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2025 #26 Skrevet 11. oktober 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva med hu dolla til Trump da? Enkelte få kvinner er makt eller penge-horer, eller begge deler. Anonymkode: 56b38...1fa Det kan umulig være sex'en som holder de sammen? Trump tenner vel ikke på de over 18... Anonymkode: 5ab47...f2f
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2025 #27 Skrevet 11. oktober 2025 Kvinner tiltrekkes av penger og makt, slik er det bare. De kan si hva de vil men de er bygd slik fra naturens side og kan lite gjøre med det. Hypergami er ikke noe menn har funnet på. Anonymkode: 66e2f...f6b 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2025 #28 Skrevet 11. oktober 2025 Mann med penger her. Elsker å lese hvordan penger ikke betyr noe eller at vi har diagnoser. Jeg snakker aldri om penger, men da jeg havnet på top 10 lista i kommunen endret alt seg. Det er helt umulig å finne en kvinne lokalt uten at penger er tema og familien min er blitt en gjeng med snyltere som bare vil ha og aldri gi noe. Pr dd har jeg aldri møtt en singel kvinne som har jobbet seg selv til penger. (Arv & skilsmisse penger er det mye av) Ønsker kvinne på min alder (41) som har orden på økonomi og hode... Anonymkode: 028ab...dbd
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2025 #29 Skrevet 11. oktober 2025 AnonymBruker skrev (På 9.10.2025 den 9.10): Jeg fikk merke dette på kroppen nylig, og det skremte meg litt. Mitt forhold med eksen gikk litt dårlig, vi hadde litt kommunikasjonsproblemer, og vi jobbet for å få dette på plass, og kom til et punkt der vi var sekunder unna å gå fra hverandre. Men så skjedde det som fikk meg til å være litt mindre naiv når det gjelder kvinner, jeg arvet 5mill, og plutselig endret hun seg helt, og virkelig gjorde en innsats for at vi skulle få det bra igjen, og sexlysten var plutselig tilbake. Jeg er jo ikke dum, så skjønte hvorfor, det var 100% sikkert pga penger(jeg hadde veldig lite fra før). At hun var sånn, en tilsynelatende snill og god dame med god moral, og som virket veldig lite materialistisk, det skremte meg. Tydeligvis ikke alltid lett å se slikt på forhånd. Gikk selvsagt fra henne Anonymkode: edb38...1e3 5 millioner er jo ingenting, så dette høres usannsynlig ut. Man får jo knapt nok en leilighet i Oslo for den summen. Anonymkode: ae29f...794 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2025 #30 Skrevet 11. oktober 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kvinner tiltrekkes av penger og makt, slik er det bare. De kan si hva de vil men de er bygd slik fra naturens side og kan lite gjøre med det. Hypergami er ikke noe menn har funnet på. Anonymkode: 66e2f...f6b Jeg er mann og syns kvinner som tiltrekkes av penger og makt er motbydelige. Men heldigvis har jeg funnet noen av de som ser etter andre verdier i en mann. Du kunne ha skrevet "noen kvinner", som er det korrekte. Anonymkode: ce3cf...215
svartkatt Skrevet 11. oktober 2025 #31 Skrevet 11. oktober 2025 Nei, det er heller noe som trekker ned for meg. 😅 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2025 #32 Skrevet 11. oktober 2025 AnonymBruker skrev (På 9.10.2025 den 8.37): Hei… jeg har sett dette som en trend, men er det slik at menn i 40-årene som har god økonomi, eier gjerne selskaper, og er godt bemidlet, er ekstra attraktive for kvinner? på meg virker det sånn at de er ekstra attraktive… da tenker jeg at vedkommende er stabil og ikke noe rundbrenner opplegg etc… Anonymkode: ad93d...254 Jeg vil si nei. Men nå kjenner jeg bare «helt ordinære» folk, som ikke har behov for å markedsføre formuen sin. Kvinnene/mennene de er sammen med er også «helt vanlige». ( Men de eier kanskje litt flere kashmirgensere? 🤭 ) De kan gjerne dra på fine ferier, bo i eksklusive boliger og spise ute på byens dyreste restauranter, men de legger ikke ut skrytebilder av det i sosiale medier. Har noen bekjente som derimot elsker oppmerksomhet, som kjører full «exit-show». Dyre klokker, dyre biler, kjøper dyr champagne, booker de dyreste stedene på 17.mai, gir bort håndvesker, sko, ferier, osv til de kvinnene de dater, osv. Kvinnene de dater er som regel betydelig yngre, og ser ut som om de går til samme plastiske kirurger som de kvinnene i MAGA-bevegelsen gjør. Anonymkode: c9c4f...260
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2025 #33 Skrevet 11. oktober 2025 SlemUlv skrev (På 9.10.2025 den 9.22): Nei, penger har aldri vært viktig for meg. Hvor mye folk tjener, eller hva folk jobber med, er vel ikke engang på listen over spørsmål jeg spør potensiell partner.. Samme hva kjønn personen er. Samme her. Jobb og penger er ikke et samtaletema på date liksom. Jeg vet ikke hvor mye min samboer har i lønn. Jeg vet ikke om han har lavere eller høyere lønn en meg. Jeg antar at vi har ganske lik lønn, men vet ikke konkret. Jobb er heller ikke som som interesserer meg. Kanskje eneste som er kjedeligere en å snakke om jobb, er å høre på andre snakke om sin. Jeg hadde aldri giddet å vært i forhold med en typisk «ambisiøs» og karrieredrevet mann. Anonymkode: 34dd9...efb
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2025 #34 Skrevet 11. oktober 2025 Det er litt det samme som å være en svært attraktiv kvinne. Du kan velge fra øverste hylle egentlig hele livet. Petter Stordalen er et godt eksempel på dette. Dama hans er yngre enn eldste datteren hans. Anonymkode: c9e1d...dbe
Phitta Phjong Skrevet 11. oktober 2025 #35 Skrevet 11. oktober 2025 AnonymBruker skrev (På 9.10.2025 den 8.37): Hei… jeg har sett dette som en trend, men er det slik at menn i 40-årene som har god økonomi, eier gjerne selskaper, og er godt bemidlet, er ekstra attraktive for kvinner? på meg virker det sånn at de er ekstra attraktive… da tenker jeg at vedkommende er stabil og ikke noe rundbrenner opplegg etc… Anonymkode: ad93d...254 Helt klart mer attraktivt ja. De er ikke mer sexy, men må ønsker jo å kjennes bort litt. :) 1
Vegar Beideren Skrevet 12. oktober 2025 #36 Skrevet 12. oktober 2025 Jeg er selv en mann med mye penger. Kjører dyr bil og bor i dyr villa i et fint strøk. Jeg merker jo oppmerksomheten jeg får av kvinner som ønsker en del av kaka. Jeg vil jo på ingen måter bli sammen med ei som bare vil ha pengene mine, men jeg utnytter det jo selvsagt for å få ligge rundt. Golddiggere blir også ganske medgjørlige seksuelt hvis de tror de har noe å hente økonomisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå