Gå til innhold

Til kvinner i langvarig forhold / dicpicks etc

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Snakk for deg selv. 

Jeg er 50 år, har mottatt haugevis av intime bilder fra kvinner opp gjennom livet - men kun sendt en håndfull tilbake. 

Ikke i min villeste og dummeste fantasi tror jeg at min samboer gjennom 21 år ville jublet for at sendte henne bilde av kuken min fordi jeg var borte fra henne i 5,5 dager... 

Om det er noe som ville vekt hennes lyster så ville jeg brukt ord, både skriftlig og verbalt. 

Anonymkode: 3905a...982

Hvorfor akkurat 5,5 dager?

Anonymkode: c77a0...f9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hva er grunnen til at du ikke allerede vet om din kone vil like dette eller ikke? Jeg må innrømme at jeg finner det utrolig sært å ikke kjenne sin ektefelles preferanser bedre etter 20 år. Og litt trist, faktisk. 

• Liker 1
Skrevet
LillaGorilla<3 skrev (16 timer siden):

Men hva er grunnen til at du ikke allerede vet om din kone vil like dette eller ikke? Jeg må innrømme at jeg finner det utrolig sært å ikke kjenne sin ektefelles preferanser bedre etter 20 år. Og litt trist, faktisk. 

Tja.

Jeg har bodd med min samboer i 22 år. Pikkbilder har aldri vært snakket om som jeg kan huske.

Det er jo ikke sånn at man i 20 år snakker om alt som ikke er en preferanse. Jeg tror i hvert fall ikke det er så vanlig. Vi har heller ikke snakket om å spise avføring som en del av seksuallivet, eller sounding feks.

Jeg finner det veldig sært og nesten litt komisk om man snakker om alt som ikke er en preferanse.

Anonymkode: ac222...ded

Skrevet
Cam03 skrev (19 timer siden):

Nå liker jeg dick pics

Får du fra andre menn enn mannen din da? 

Anonymkode: 2243f...995

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.10.2025 den 8.33):

som dere skjønner er vi menn opptatt av vår snurrebass. Sånn er det nok bare.

Men det er ikke vi damer. Jeg hadde lurt på hva som feilet mannen om jeg fikk et sånt bilde.

Anonymkode: 2b05f...aa9

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men det er ikke vi damer. Jeg hadde lurt på hva som feilet mannen om jeg fikk et sånt bilde.

Anonymkode: 2b05f...aa9

Det er da flere kvinner i denne tråden som sier de liker å få slike bilder. 

• Liker 1
Skrevet

Det hadde gitt meg null og niks, og hadde vært veldig utypisk ham, så jeg hadde lurt på hva i all verden som skjer. Om han var stupfull eller på en annen måte mistet all dømmekraft. Hadde blitt bekymret for ham, faktisk.

For å pirre meg hadde det vært mye mer effektivt å bruke ord. Gjerne noe litt subtilt og flørtende, ikke "jeg er kåt". 

Jeg har i 20 år prøvd å forklare mannen min at jeg tenner på ord, beskrivelser, lyder, hint. Men det går ikke inn. Han tror fortsatt at jeg blir kåt av grafsing og klåing.... et bilde av penis faller inn i samme kategori som tafsing. Det er for direkte og for vulgært.

Hadde han heller skrevet en fin melding om at han savner meg og gleder seg til å komme hjem til meg, kunne det ha gjort underverker for sextørken ja. Men det gjør han aldri.

Anonymkode: 28d66...de1

Skrevet

Tror kvinner her inne skal holde seg for gode til å dra alle damer under samme kam. Jeg er 37 og har vært med min mann i straks 20 år, og jeg elsker bilder. Jeg er ikke en som tenner på stemning eller romantikk, jeg er veldig fysisk og visuell. Om jeg hadde fått en dickpick av min kjære så hadde jeg tent med en gang 😅 Ikke en slapp en vel og merke. Og dere som sier at pikker ikke er flotte å se på, hva slags pikker er dere vant med egentlig? 🤭

Anonymkode: 941a9...b1c

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.10.2025 den 15.59):

Får du fra andre menn enn mannen din da? 

Mye fint å nyte på "o det store Internettet".

Skrevet

Jeg liker dickplcs og får det for sjelden fra han jeg har vært sammen med i mange år. Får heldigvis fra flere da. Men vil råde ts til å spørre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...