AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2025 #1 Skrevet 8. oktober 2025 Har en barndomsvenninne med fire barn, jeg har ett som da er over 10 år. Alle er under 10 år. Denne venninnen har vært en jeg må forholde meg til ift familie (foreldre som er venner). Vi lever vidt forskjellige liv - hun på landet (gård), og jeg midt i byen. Hver gang jeg møter henne, som ikke er ofte, så kritiserer hun at vi bor i byen med barn (selvom hun selv vokste opp i byen). Eller skal pirke på meg og spørre meg om f.eks. «når skal du fullføre …. bla bla?» Er dette en venninne jeg bør holde på? Hva er grunnen til oppførselen hennes? Anonymkode: d346a...f74
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2025 #2 Skrevet 8. oktober 2025 Om du skal holde på henne dom venninne må du nesten vurdere selv. Vi aner jo ingenting om henne som venn, bortsett fra de to tingene du skriver her. Alle har jo sine positive og negative sider. Hvorfor hun holder på sånn, må du nesten spørre henne om. Mulig hun har dårlige minner fra egen oppvekst i byen, men det blir jo bare spekulasjoner fra min side. Ingen andre enn henne vet grunnen. Anonymkode: b2265...f73
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2025 #3 Skrevet 8. oktober 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Om du skal holde på henne dom venninne må du nesten vurdere selv. Vi aner jo ingenting om henne som venn, bortsett fra de to tingene du skriver her. Alle har jo sine positive og negative sider. Hvorfor hun holder på sånn, må du nesten spørre henne om. Mulig hun har dårlige minner fra egen oppvekst i byen, men det blir jo bare spekulasjoner fra min side. Ingen andre enn henne vet grunnen. Anonymkode: b2265...f73 Flytter pga mannen, så såvidt jeg vet så er det ikke noe negativt her. Den holdningen kom etter hun fikk egne barn. Hun er veldig konkurranse menneske - skal alltid «one up». Jeg gir blanke i det og da blir hun mer irritert (virker det som for meg) Anonymkode: d346a...f74
Christina82 Skrevet 8. oktober 2025 #4 Skrevet 8. oktober 2025 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Fremhevede innlegg