AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:16 #1 Skrevet onsdag kl. 15:16 Noen som vet om disse youghurtene er ensartet i konsistensen eller om det er biter av frukt/bær? Vet at vaniljeyoghurten har ensartet konsistens. Hilsen mor til barn med store utfordringer til konsistens på mat (ja,han er på spekteret 🤭) Anonymkode: e2a9e...934
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:21 #2 Skrevet onsdag kl. 15:21 Naturell er ensartet i konsistens iallfall Anonymkode: ee39a...41d 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:25 #3 Skrevet onsdag kl. 15:25 Vanilje er ensartet. Jeg vil nå tippe at de andre også er, med tanke på at de skal klemmes ut. Det er barnevennlig. Men kan du ikke bare kjøpe barnets favoritt og så se selv? Så kan man jo teste eller skvise gjennom en sil eventuelt. Anonymkode: b933f...8b3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:27 #4 Skrevet onsdag kl. 15:27 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vanilje er ensartet. Jeg vil nå tippe at de andre også er, med tanke på at de skal klemmes ut. Det er barnevennlig. Men kan du ikke bare kjøpe barnets favoritt og så se selv? Så kan man jo teste eller skvise gjennom en sil eventuelt. Anonymkode: b933f...8b3 Joda,kan selvfølgelig kjøpe og sjekke, men om noen visste så slapp jeg mulig bomkjøp 😉 Anonymkode: e2a9e...934
Frøkenfryden Skrevet onsdag kl. 15:59 #5 Skrevet onsdag kl. 15:59 Jeg har hatt naturell vanlig, proteinnaturell og vanilje. Ensarta👍 1
applestories Skrevet onsdag kl. 22:33 #6 Skrevet onsdag kl. 22:33 Kan ikke huske at der har vært biter. Ut fra ingredienslistene ser de ut til å bli laget av fruktjuice og konsentrat. https://www.q-meieriene.no/produkter?categories=q-yoghurt 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 22:43 #7 Skrevet onsdag kl. 22:43 Kjøpe alle og prøve seg frem? Anonymkode: 1255a...b30 1
AnonymBruker Skrevet i går, 05:35 #8 Skrevet i går, 05:35 Ingen biter i den med jordbær. Anonymkode: 5ac51...d44
AnonymBruker Skrevet i går, 11:33 #9 Skrevet i går, 11:33 ganske sikker på at det ikke er biter i none av de. Er jo upratisk med biter i en klemmepose Anonymkode: bb26f...2b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå