AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2025 #1 Skrevet 8. oktober 2025 Hei! Er det noen som har fulgt en bok/et treningsprogram eller lignende for opptrening etter fødsel og fått gode resultater? Jeg har tidligere trent Funkygine-boka med en treningsøkt per dag, men klarer ikke å se for meg annet enn at det må gå noen uker/måneder før man begynner med den etter en fødsel (?) Første økt er burpees til utmattelse, som et eksempel… Anonymkode: a71d3...71d
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #2 Skrevet 9. oktober 2025 Anbefaler Pia Seeberg og programmet trening etter fødsel. Sjekk ut på instagram eller nettside piaseeberg Anonymkode: 8217c...f48
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #3 Skrevet 9. oktober 2025 Meg over igjen. Fulgte selv ikke noe program etter mine fødsler (det programmet til Pia Seeberg kom etter det, men jeg følger andre programmer fra henne og er fornøyd) Anonymkode: 8217c...f48
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2025 #4 Skrevet 10. oktober 2025 Takk, skal sjekkes ut! Hadde vært fint med tilbakemeldinger også fra noen som har testet programmet. Anonymkode: a71d3...71d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå