GÃ¥ til innhold

Er jeg hennes "reserve"? 😅

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så jeg kom i kontakt med en dame via Tinder for en stund tilbake. Hun ville legge meg til på Snap siden hun ikke var ofte på Tinder. Jeg ga snappen min og kort tid etter antar jeg at hun enten fjernet meg fra Tinder eller slettet kontoen sin, da jeg ikke så henne på listen lenger. Nå i kveld, altså over en uke senere, ser jeg at hun har lagt meg til på Snap, men jeg har ikke godtatt forespørselen ennå. Jeg søker jo noe seriøst, og har allerede begynt å snakke med en annen som jeg planlegger å møte. 

Jeg er usikker på om det er lurt å godta henne på Snap som en slags "reserve"? Jeg er ganske sikker på at jeg er hennes reserve – det tar jo ikke en uke å legge til noen på Snap... 😅

Anonymkode: 47c02...1a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du kvinne selv? Dette høres ut som kvinnelige bekymringer, ikke noe jeg ville forvente å høre fra en mann?

Legg til på snap og se hva som skjer. Føler du at du er en "reserve" så sletter du henne bare igjen.  

Anonymkode: 6ee36...296

• Liker 1
Skrevet

Reserve? Jeg er kvinner det kan være mange andre grunner til hvorfor hun legger deg til seint. Det gjør jeg også iblant fordi jeg får så mange meldinger ifra flere menn og glemmer å legge til noen på snapp. Haha kanskje er det til og med meg du referere til 🤭

Anonymkode: 33f15...949

• Liker 1
Skrevet

Møt hun du planlegger å møte. Jeg er ikke veldig interessert i å være noen sin reserve. Tar ikke 1 uke å legge til noen på snap og da tenker jeg vedkommende ikke er veldig interessert. 

Det kan være mange grunner til at noen somler med dette. Du får evt legge henne til å se hva som skjer men jeg ville ikke ofret dette mange kalorier og heller fokusert der det er en form for fremgang.

Anonymkode: 7e37d...d00

• Liker 2
Gjest Queen19
Skrevet

Jeg syns det er ufint å ha noen som «reserve», dette er mennesker, ikke bildeler.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du kvinne selv? Dette høres ut som kvinnelige bekymringer, ikke noe jeg ville forvente å høre fra en mann?

Legg til på snap og se hva som skjer. Føler du at du er en "reserve" så sletter du henne bare igjen.  

Anonymkode: 6ee36...296

Slutt med de tåpelige hersketeknikkene. Er du dame - skjerp deg, er du mann - skjerp deg

Anonymkode: fecfb...240

Skrevet

Synes du skal glemme denne snap damen. Skal love deg, jeg har datet mye i mine år og det som er sikkert er at du vil merke om damen er interessert. Er hun interessert men ikke klarer å vise det, vel da er hun heller ikke aktuell. Men dette er så tydelig laber interesse, glem henne

Anonymkode: fecfb...240

Skrevet

Jeg hadde ikke likt å være noen sin "reserve". Det er bare respektløst! 

Skrevet

Ha respekt for deg selv og glem hun

Anonymkode: 03a31...331

Skrevet

Men du bare antar at du er reserve. Det kan være mange grunner til at hun la deg til sent.

Anonymkode: 02282...0ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...