AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #61 Skrevet 10 timer siden Man leser jo gjennom linjene her at du har satt deg godt inn i ting rundt å bli gravid. Dere skal snakke om det i det nye huset, der han skal få så mye å gjøre at han glemmer å drikke... Hva er det som er så kjedelig i leilighet at han må drikke nå da? Hvor lenge tror du det er til at alt med huset er en last, en pils er jo mye mer behagelig enn å male og vaske vinduer.. Hvor lenge til alle påminnelser fra deg om brutte løfter er et hersens mas og han "fortjener" en kveld med gutta og 39 kalde pils. 6 mnd avhold for å vurdere at denne mannen skal bli far er ubegripelig dumt. Bare det at han jobber et sånt sted gjør det helt utrolige lite troverdig at han utvikler et bedre/ sunnere forhold til alkohol over tid. Og nei, han er ingen fantastisk mann som bruker ditt såreste punkt mot deg. Han skal være din største støtte, aldri den som river deg ned. Ikke flytt inn i hus og ikke få barn er det logiske her, men du kommer til å gjøre begge deler, for du forsvarer ham og tror han er fantastisk. Anonymkode: e3aff...0d2 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #62 Skrevet 3 timer siden Jo det var stygt. Du har lov å føle det du føler. I den sammenheng kunne du svart "ja det er like farlig og jeg jobber ræva av meg for å bevare min nye livstil" Du kan foreslå at dere gjør noe med problemene deres sammen? Altså inngå kompromiss. Kan være han ble tatt på senga og slenger noe stygt tilbake i "forsvar" mest sannsynlig var det derfor. Spørsmålet er hvordan han var etterpå? Langsur? Ba han om unsjullning? Klarer han å se noe fra din side? Om dette før dere i det hele tatt har kommet mellom dere. Bør dere revurdere neste steg. Og du kan åpne en samtale om det. "Jeg skjønner du ikke mener du ikke har et problem, men jeg føler det slik når vi blir låst til at du må drikke hele tiden" Dette vil aldri funke med barn og en far som drikker så mye. Det vil si du må ta alt jobben alene. Anonymkode: 42fca...fc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå