AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2025 #1 Skrevet 6. oktober 2025 Jeg er lovlig sent ute, men jeg trenger gavetips til mannen som har alt. Han skulle få en opplevelse, men jeg fikk akkurat mail om at det var avlyst pga få deltagere.. ikke sikkert det kommer flere i nærmeste fremtid. Jeg er høygravid med termin i desember, formen er dårlig men kan være med på noe. Men ikke fjellturer, badestamp, alkohol eller mye risting og lignende. Vi har ett barn på 2 fra før, men har barnevakter i området. Men det begrenser hvor lenge vi kan være vekke. Ønsker opplevelser / eller noe han kan bli glad for som han ikke tenker på å kjøpe til seg selv. Tusen takk! Anonymkode: a0365...bbd
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2025 #2 Skrevet 6. oktober 2025 Minigolf i byen kanskje? De ser veldig kjekt ut, men jeg har ikke vært der selv. Så ut å spise en koselig plass. Eller glowing golf i Sandnes. Ser veldig kjekt ut med minigolf. Anonymkode: 566ff...77a
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2025 #3 Skrevet 6. oktober 2025 Må det være med deg eller kan du sende han på noe med venner? Fotballkamp, klatring eller noe slikt? Så kan dere to ta dere en natt på Sola strandhotell med litt spa uten bading. Anonymkode: e14b0...278
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2025 #4 Skrevet 7. oktober 2025 Takk for tips 😍 Jeg må absolutt ikke være med, men vi kjenner ikke så mange i denne byen enda og har ikke venner i nærheten. Så litt trist å sende han alene 😅 Sola strandhotel var veldig god ide 😍 Anonymkode: a0365...bbd
Soft mann Skrevet 7. oktober 2025 #5 Skrevet 7. oktober 2025 En koselig kveld hjemme, med god mat å fin stemning, tenker det er noe de fleste menn setter pris på😉 1
ElineRB Skrevet 7. oktober 2025 #6 Skrevet 7. oktober 2025 Escape room. Finnes både i stavanger og Sandnes. Tur på kåkånomiks sammen? Den festivalen er snart. Kombinert det med middag ute. Svartnissene på sola kulturhus. Konsert i konserthuset. 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2025 #7 Skrevet 8. oktober 2025 Scandic Royal i Stavanger, er også helt fantastisk 😍 gratis tilgang til spaet, med godt og varmt basseng, boblebad, badstue. Massasje kan bestilles utenom. Anonymkode: 566ff...77a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå