AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2025 #1 Skrevet 5. oktober 2025 Er det noen her rundt stor-Oslo som har barn som bruker Kuoma (eller liknende) vinterstøvler? Blir de våte? Eller skal det mye til før de blir det? Virker som gode og varme støvler med gode pusteegenskaper, og kunne tenkt meg det til meg selv også! Anonymkode: 875b0...082
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2025 #2 Skrevet 5. oktober 2025 De er helt supre! Bor litt over en time nord for Oslo og mine har aldri blitt våte på føttene i dem. Er det regn og slaps, bruker vi selvsagt cherrox så har ikke prøvd dem til det, men i vanlig snø, blir de aldri våte. Kjempevarme sko, mine unger frøs på føttene i 0 grader i Viking og Ecco og har vært ute i kaldere enn minus 20 i Kuoma (med ullfor) uten å få kalde føtter. Kjøper aldri noe annet igjen og skulle gjerne hatt selv også. Anonymkode: 3518d...2c0 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2025 #3 Skrevet 5. oktober 2025 Både jeg og ungene har Kuoma. Bruker dem i tørt og kaldt vær. I regn og slaps kan de bli våte. Fungerer utmerket i mye kulde. Anonymkode: 70382...0c7 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2025 #4 Skrevet 5. oktober 2025 Anbefales på det sterkeste! Bor i Bærum og vi er mye ute på vinteren. Etter vi bytta til disse (testa både ponny, viking og superfit) har ungene holdt seg ekstremt gode og varme. Min erfaring er at de tåler en god del slapsevær før dem blir våt. Skal sies at vi er nøye med impregnering av skoene da, selv om jeg ikke vet hvor stor betydning det har. Sorel synes jeg forsåvidt også er gode og varme, de tåler også vann. Men opplever de som en del tyngre på foten. Anonymkode: 485b1...a02 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2025 #5 Skrevet 5. oktober 2025 Eneste skoene junior vil bruke:)Holder seg varm.Lette sko.Bor i Trondheim Anonymkode: 42c0e...72d 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2025 #6 Skrevet 8. oktober 2025 Takk for svar alle sammen. Er det stor forskjell på de med ull inni og ikke? 😊 Anonymkode: 875b0...082
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå