Gå til innhold

Tinder tar min selvtillit

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

8 år er mye etter fylte 40 år. Før det kan det gå. Enorm forskjell på sex med menn over og under 40 år. Og attraktivitet synker som blylodd etter fylte 40 år.  Da jeg var 27 var en mann på 34 greit nok selv om han var gammelmodig i forhold til meg. Nå som jeg er 42 ville en 8 år gammel mann vært bare sorgen.  Du trenger etterutdanning, strøken og deilig bolig, lyst til å spandere mye, make over av hår, klær og eventuelt overvekt, god inntekt og spennende personlighet. Samt trofasthet!!! Ingen dobbelt dipping her. Selv da vil de fleste normalt attraktive damer i 40 årene ha horder av andre menn å rote seg borti

Anonymkode: 8242e...17d

Ja det er nok det som skjer, er trent spandabel og god økonomi, men blir underkjent. Et par har villet ha litt sex før de ga avslag.

Anonymkode: a62f1...05f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tinder tar min selvtillit

Er det noen som tvinger deg til å være på Tinder. Kan du ikke bare logge av?
Evt prøv motsatt metode du har brukt frem til nå, gå for mindre pene og 8 år eldre. Ettersom du ikker å bry deg om personlighet, eller verdier, eller noe annet ved en dame enn tenning og "normalitet". Hva er normalt for deg? 

Anonymkode: 95408...f45

• Liker 2
Skrevet

Som kvinne i den aldersgruppen du er interessert i må jeg dessverre si at en mann på 50+ er fullstendig uaktuell. Spiller ingen rolle hvem du er eller hva du har, jeg kommer aldri til å tenne på deg så da er det no go.

Anonymkode: 48942...c98

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

For en 42 år gammel dame skal MYE annet være på plass for at hun skal orke å date en mann på 50 jo. Det frister ikke veldig. 

Anonymkode: 1950e...012

Det der er nok veldig individuelt. Finnes mange kvinner som foretrekker litt eldre menn...

Anonymkode: 41ebf...874

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Klarer ikke gå for de på egen alder eller mindre pene. Men det går gradvis over i at normalt er OK.

Det er vel fordi jeg får ca 5-10 likes og minst et par av de fremstår som attraktive Men det er jo ikke bare jeg som sliter med)

Men det er tungt å bli underkjent av de en liker. La oss si jeg har vært på 40 dates og kanskje har likt 5 stykker og ingen av de har det blitt noe med (Det er det som går på selvtilliten)

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har som mann på 50 år  muligheter til å gå på date en gang i uka om ønsker det.

Har vært på tinder 2-3 åe nå. I begynnelsen hadde jeg høy selvtillit å jaktet bare flotte damer 8 år under meg.

Men la oss si jeg likte 2 av 10. Hadde sjelden  draget på noen av de.

Etter å ha prøvd dette mønsteret et-2 års tid skjønte jeg det blir ikke napp oss de flotteste. Så da prøvde jeg å gå ned et hakk, bortsett fra noen som har store utfordringer i livet blir jeg nå disset av disse også.

Blir ofte lei meg også da en dame sa hun koste seg og ville på ny date for ikke svare, en jeg skulle på en date med traff en annen da vi traff en på sommerfeie. En til som også likte meg godt men traff en annen hun også likte (Tror hun er intereessert igjen en øl men mistet sjarmen nå så har ikke tatt initiariv)

I tilegg har jeg hooket opp med en 3-4 damer som har hatt lyst å få det til med men ikke kjente den gnisten en bør ha (Så de har fadet ut)

Føler meg ganske ødlagt og mislykket på damefronten når det så så lyst ut, hva bør jeg gjøre, vil jo bare ha ennormal ukomplisert dame jeg tenner på helst som vil være med på tur reiser etc...

Prøv Facebook dating

Få hjelp til å ta noen gode bilder av deg

Jobb litt med å lage en god profiltekst

Tror det vil bli lettere for deg enn Tinder. 🙂

Anonymkode: a64eb...c63

• Liker 3
Skrevet

Altså sjansen for å møte noen på Tinder som man faktisk har kjemi med er jo som å vinne i lotto.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Altså sjansen for å møte noen på Tinder som man faktisk har kjemi med er jo som å vinne i lotto.

Det er jeg ikke enig i faller veldig lett for nesten alle damer, hvis jeg forstår hva de kaller kjemi da.

Er det en snill og flott dame som byr på seg selv å jeg blir litt småtent blir jeg forrelska, eneste krav jeg har er at det ikke er psykiatri

issues eller  eller ikke kan oppføre seg (Har møtt på noen damer som alltid sier rett ut det de tenker, det er jo ikke sjarmerende)

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

8 års aldersforskjell er da ikke mye. Problemet er vel heller at han virker veldig opptatt av det. Så det er ikke aldersforskjellen i seg selv, men fokuset på den.

Anonymkode: 41ebf...874

Det er jo bare tullete å skrive at 8 års aldersforskjell ikke er mye når ts skriver at det er utelukket med kvinner på sin egen alder? 

Men......... personlig mener jeg at folk over 40 bør slutte å prøve å finne noen. Vi har lullet oss inn i en tro at det er normalen å finne kjærligheten til the bitter end. Biologien legger til rette for at vi skal forplante oss i ganske tidlig alder, og selv om naturen tuller med oss og sørger for sexlyst etc. til ganske langt opp i alder, så er det ikke helt naturlig å være i konstant etableringsfase.

Om man lever med noen og har det godt så er det greit å holde sammen, men tror det er mer normalt å satse på vennskap om om man bikker en viss alder og er alene. Det skal litt til å få til noe stødig noe med så mye liv bak seg fra begge parter. Men går det så går det jo :) 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er jeg ikke enig i faller veldig lett for nesten alle damer, hvis jeg forstår hva de kaller kjemi da.

Altså, kjemien må stemme BEGGE veier da. Hjelper ikke at du faller lett. Dere må begge være interessert for å gå videre.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Han må jo hvertfall skjønne at etter 2 år med dette opplegget uten å lykkes så må han endre noe ? Han kan gjerne fortsette å så komme inn hit om 5 år og sutre igjen ( buhu Tinder er slem) . Eller forandre på f eks alder på damer han søker på. Synes vel det er trist hvis han må 8-10 år ned for å få bennern og tenne på dama sitt utseende….. da hadde jeg ærlig talt løpt i motsatt retning hvis jeg var dame og møtte han, for det hørtes ikke spesielt virilt ut og ikke noe å bli gammel med. Tenker heller ikke han er en catch sånn sett for damer i førtiåra glad i sex , de burde da gå for yngre menn enn han. I tillegg….. en mann på femti som trener litt og prøver å holde seg i ok form er likevel en mann på femti ang fysikk og hud, slik damer på lik alder som trener og tar vare på utseende og likevel ser ut som egen alder. 

Anonymkode: d46e9...732

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Altså, kjemien må stemme BEGGE veier da. Hjelper ikke at du faller lett. Dere må begge være interessert for å gå videre.

For meg er tiltrekning og kjemi nesten det samme, men kanskje ikke for damer

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For meg er tiltrekning og kjemi nesten det samme, men kanskje ikke for damer

TS

Kan bare svare for meg selv, men det er overhodet ikke det samme nei.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Typisk for dating er jo at menn overvurderer sin markedsverdi. Ser at du helst vil ha dates som du synes er veldig attraktive og kanskje er yngre enn deg, men om de damene vil ha deg er et helt annet spørsmål. Vær realistisk og husk at kvinner som regel får mye oppmerksomhet på datingapper, så hvis du vil ha suksess der må du legge inn en del innsats. 

Spesifikke råd:

Ta vare på deg selv (spise sunt, trene, kjøpe klær og sko som passer deg og tar seg godt ut, pass på tennene dine, sørg for at evt. hår og skjegg er trimmet og ser bra ut)

Legg innsats i profilen din på datingapper (velg gode bilder og skriv tekst som viser deg fra din beste side, få gjerne råd av kvinner)

Legg innsats i meldingene du sender til kvinner (ikke vær kjedelig, vær genuin, vis interesse for dem og hva de er opptatt av, prøv å få i gang hyggelige samtaler som flyter godt)

Ekstra lite tips: prøv å unngå grammatikkfeil når du snakker med damene (du har noen i innlegget ditt her). Mange får bedre inntrykk av deg hvis du skriver godt. 

Anonymkode: c66bb...010

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Som kvinne i den aldersgruppen du er interessert i må jeg dessverre si at en mann på 50+ er fullstendig uaktuell. Spiller ingen rolle hvem du er eller hva du har, jeg kommer aldri til å tenne på deg så da er det no go.

100% enig! Jeg tenkte litt på det at selv en mann som David Beckham o.l. hadde vært uaktuelle - rett og slett fordi de er for gamle og vi damer (urettferdig sikkert), kan finne yngre og flottere menn (for sex i hvert fall). 
k49

Anonymkode: bf91c...60a

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som at du spiller i feil liga. Selvbevissthet er ikke så lett?

Anonymkode: babe1...644

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har som mann på 50 år  muligheter til å gå på date en gang i uka om ønsker det.

Har vært på tinder 2-3 åe nå. I begynnelsen hadde jeg høy selvtillit å jaktet bare flotte damer 8 år under meg.

Men la oss si jeg likte 2 av 10. Hadde sjelden  draget på noen av de.

Etter å ha prøvd dette mønsteret et-2 års tid skjønte jeg det blir ikke napp oss de flotteste. Så da prøvde jeg å gå ned et hakk, bortsett fra noen som har store utfordringer i livet blir jeg nå disset av disse også.

Blir ofte lei meg også da en dame sa hun koste seg og ville på ny date for ikke svare, en jeg skulle på en date med traff en annen da vi traff en på sommerfeie. En til som også likte meg godt men traff en annen hun også likte (Tror hun er intereessert igjen en øl men mistet sjarmen nå så har ikke tatt initiariv)

I tilegg har jeg hooket opp med en 3-4 damer som har hatt lyst å få det til med men ikke kjente den gnisten en bør ha (Så de har fadet ut)

Føler meg ganske ødlagt og mislykket på damefronten når det så så lyst ut, hva bør jeg gjøre, vil jo bare ha ennormal ukomplisert dame jeg tenner på helst som vil være med på tur reiser etc...

Høres ut som at du bør slette profilen din på Tinder og finne andre måter å treffe folk på. Tinder funker fint til å skaffe seg dater og sex, men det er ikke så godt egnet om man ser etter en partner som man faktisk kan ha en lengre fremtid sammen med.

Anonymkode: 458e2...cac

• Nyttig 3
Skrevet

Kvinnfolk her til lands er helt ekstremister. Du ser jo hva anonymkoden ..17d mener at du angivelig bør ha. Det verste er at denne ekstreme kravstorheten kvinner har, har faktisk spredt seg hele veien til damer på 45 - 50 år og ellers på alle damer under 45 - 50 år, helt uavhengig av hva slags utseende og personlighet de måtte ha. Infiseringen er rett og slett komplett.

Mener at du bør se heller etter ei dame fra Asia om du oppriktig er en person som tilbyr stabilitet og ser etter noe for "resten av livet". 

Dessuten spiller det en rolle om du er ute etter å få minst et barn ut fra et utgangspunkt at du IKKE har barn fra tidligere, eller har du det? 

For er du en mann som er på rundt 50 år og fortsatt ikke har barn, men er desperat etter å få i det minste 1 barn, så har man ikke noe annet valg enn å se etter damer under 40 år. 

Husk at du har en del damer her på forumet som egentlig mener at alle menn over 40 år bør bare gjemme seg bort og dø så raskt som mulig. Det er den underliggende måten de skriver på, og etterpå syter de over at menn har blitt brutalt og politisk radikalisert den siste tiden.

Det morsomste med disse kvinnene er at de fortsetter med hetsen sin ovenfor menn og tror at menn skal gi etter, når menn har sluttet heldigvis å høre på hva den vanlige dama her til lands måtte mene. Nå er kjønnene i praksis i "krig". 

Anonymkode: 18d78...d28

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Høres ut som at du bør slette profilen din på Tinder og finne andre måter å treffe folk på. Tinder funker fint til å skaffe seg dater og sex, men det er ikke så godt egnet om man ser etter en partner som man faktisk kan ha en lengre fremtid sammen med.

Anonymkode: 458e2...cac

Tror du virkelig det🫥 trodde selv de som er over 40 stort sett vil ha en partner, ihverfall skriver  sikkert ihverfall 90% det i bioen sin at de ønsker et forhold.

Det er ikke så lett uten appene å komme i kontakt med damer for meg, trener på Sats men synes det er kleint å ta det videre fra hei hade hvordan går det til å i det hele tatt sjekke om de er single å be de på date :)

Skrevet

Det er ikke mange damer på 42 som er interessert i en på 50. Hvorfor går du ikke heller for 45-55?

Anonymkode: 3b239...1a2

• Liker 5
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...