AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Har som mann på 50 år muligheter til å gå på date en gang i uka om ønsker det. Har vært på tinder 2-3 åe nå. I begynnelsen hadde jeg høy selvtillit å jaktet bare flotte damer 8 år under meg. Men la oss si jeg likte 2 av 10. Hadde sjelden draget på noen av de. Etter å ha prøvd dette mønsteret et-2 års tid skjønte jeg det blir ikke napp oss de flotteste. Så da prøvde jeg å gå ned et hakk, bortsett fra noen som har store utfordringer i livet blir jeg nå disset av disse også. Blir ofte lei meg også da en dame sa hun koste seg og ville på ny date for ikke svare, en jeg skulle på en date med traff en annen da vi traff en på sommerfeie. En til som også likte meg godt men traff en annen hun også likte (Tror hun er intereessert igjen en øl men mistet sjarmen nå så har ikke tatt initiariv) I tilegg har jeg hooket opp med en 3-4 damer som har hatt lyst å få det til med men ikke kjente den gnisten en bør ha (Så de har fadet ut) Føler meg ganske ødlagt og mislykket på damefronten når det så så lyst ut, hva bør jeg gjøre, vil jo bare ha ennormal ukomplisert dame jeg tenner på helst som vil være med på tur reiser etc... Anonymkode: a62f1...05f
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Hvor befinner du deg? Tinder har lite utvalg hvis du bor i gokk. Jeg fikk aldri noen matches på Tinder... helt til jeg var på ferie i en storby i en langhelg. Anonymkode: 88723...453 2
punkyB Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Føler meg ganske ødlagt og mislykket på damefronten når det så så lyst ut, hva bør jeg gjøre, vil jo bare ha ennormal ukomplisert dame jeg tenner på helst som vil være med på tur reiser etc... Anonymkode: a62f1...05f Du må jo kanskje ta en vurdering av kriteriene du velger ut dater på. Hvis du fremdeles går for litt yngre OG de med godt utseende så må du vurdere om du matcher de. Er man da en litt eldre mann enn daten så må han kanskje ha litt andre attributter og egenskaper enn de du har. Kanskje møte færre og bruke mer tid på å bli kjent først - finne ut mer om dere har felles interesser osv. ? Ellers kan du fortsette å date mange men innse at de skal litt til for at det skal være match 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvor befinner du deg? Tinder har lite utvalg hvis du bor i gokk. Jeg fikk aldri noen matches på Tinder... helt til jeg var på ferie i en storby i en langhelg. Anonymkode: 88723...453 I Osloområdet. Masse matcher her, det at det er så lett gjør det vanskelig. Anonymkode: a62f1...05f
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden punkyB skrev (3 minutter siden): Du må jo kanskje ta en vurdering av kriteriene du velger ut dater på. Hvis du fremdeles går for litt yngre OG de med godt utseende så må du vurdere om du matcher de. Er man da en litt eldre mann enn daten så må han kanskje ha litt andre attributter og egenskaper enn de du har. Kanskje møte færre og bruke mer tid på å bli kjent først - finne ut mer om dere har felles interesser osv. ? Ellers kan du fortsette å date mange men innse at de skal litt til for at det skal være match Jeg må jo inrømme jeg går for de litt yngre med bra utseende men har redusert kraftig, men må ikke redusere slik at jeg ikke kjenner tiltrekning. Du skriver Er man da en litt eldre mann enn daten så må han kanskje ha litt andre attributter og egenskaper enn de du har, ? Noe er det sikkert men hva kan det være ? (Blir alltid hyggelig dater ofte med litt mye alkohol riktignok) Anonymkode: a62f1...05f
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden Blått skrev (3 minutter siden): Hvordan tar Tinder selvtilliten din? At jeg gjør mitt beste på date viser meg fra min beste side, vi ler og har det gøy føler jeg. Så får jeg melding at det ikke var kjemi en skrev hun ikke var tiltrukket (2 av damene har vist interesse tatt initiativ til sex å allikevel ikke sagt det ikke er kjemi) Dette gjør at jeg ikke føler meg at kan brukes til noe annet enn litt sex og vin her og der, der (Har en veninne som er gift men liker meg bedre og en som har for mye utfordringer til at kjæresteforhold er aktuelt) Det er dette jeg har fått ut at Tinder men føler jeg fortjener en stabil bra dame Anonymkode: a62f1...05f
NiceOrNothing Skrevet 6 timer siden #8 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg må jo inrømme jeg går for de litt yngre med bra utseende men har redusert kraftig, men må ikke redusere slik at jeg ikke kjenner tiltrekning. Du skriver Er man da en litt eldre mann enn daten så må han kanskje ha litt andre attributter og egenskaper enn de du har, ? Noe er det sikkert men hva kan det være ? (Blir alltid hyggelig dater ofte med litt mye alkohol riktignok) Anonymkode: a62f1...05f Kanskje forsøke noen dater uten alkohol ? For min del endrer folk ( altfor ofte ) personlighet etter alkoholinntak , til at nesten alt føles hyggeligere og enklere , inkl sex. Men ofte er det fake . Når det gjelder noe så seriøst som å søke make , hadde jeg ikke turd å blandet alkohol inn i den miksen . Hadde ønsket å vært edru og klar i hodet for å kjenne om energi og tiltrekning var ekte / interessant . 7
punkyB Skrevet 6 timer siden #9 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg må jo inrømme jeg går for de litt yngre med bra utseende men har redusert kraftig, men må ikke redusere slik at jeg ikke kjenner tiltrekning. Du skriver Er man da en litt eldre mann enn daten så må han kanskje ha litt andre attributter og egenskaper enn de du har, ? Noe er det sikkert men hva kan det være ? (Blir alltid hyggelig dater ofte med litt mye alkohol riktignok) Anonymkode: a62f1...05f Er man rik og selvsikker drar man jo gjerne litt bedre damer - for da ser ikke de så mye på utseende Men de fleste vil jo ha en partner som matcher en selv - så derfor mener jeg du må se på om du ikke stiller litt for høye krav til utseende. Kanskje jobbe litt med at det er veldig mye annet som betyr noe også - samt at du da kanskje ikke får damer som ser veldig mye bedre ut enn det du gjør selv. 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Skrevet 6 timer siden ALDRI senk kravene, det fører ikke noe godt med seg! Anonymkode: 2fc92...cc2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Skrevet 6 timer siden Jeg er dame 53 år på tinder. Har aldri hatt dater som inkluderer alkohol. Merker fort om daten kun er opptatt av utseende mitt, men er høflig nok til å fullføre daten, dvs 1 times tid over en kaffekopp. Så er du av typen som komenterer/komplimenterer utseende og kropp, vil de fleste seriøse damer trekke seg. Jeg er interessert i å bli kjent med mannen jeg er på date med, ikke sitte der å bli "lovebombet" pga hvordan jeg ser ut, de mennene tar jeg ikke seriøst. Anonymkode: 508e7...a75 3 1 3
visp Skrevet 5 timer siden #12 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg må jo inrømme jeg går for de litt yngre med bra utseende men har redusert kraftig, men må ikke redusere slik at jeg ikke kjenner tiltrekning. Du skriver Er man da en litt eldre mann enn daten så må han kanskje ha litt andre attributter og egenskaper enn de du har, ? Noe er det sikkert men hva kan det være ? (Blir alltid hyggelig dater ofte med litt mye alkohol riktignok) Anonymkode: a62f1...05f Når det gjelder et forhold så ønsker man vel ikke akkurat å redusere (som du kaller det). Da må det være bedre å være alene? Du setter spørsmålstegn ved hva det kan være..... Vel, du må jo selv en del ned i alder for å bli tiltrukket. Damer syns vel heller ikke det er det beste å være sammen med noen som er ti år eldre. Jeg tror kvinner kanskje ser etter litt større ting enn akkurat en bastant alder, så om de velger noen eldre så er det på tross av alderen, ikke på grunn av den. 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Skrevet 5 timer siden Gå ut og møt folk i det virkelige liv. Du er gammel nok til å vite hvordan man gjør det. Da merker man med en gang om det er kjemi, så slipper man å kaste bort tid på meningsløse Tinder-dates. Anonymkode: 48942...c98 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Skrevet 5 timer siden Tror ikke alderen på damene du dater er problemet her, du går jo tross alt ikke etter kvinner som er 20 år yngre enn deg. Men ikke date flere samtidig, det gir dårlig inntrykk. Og Tinder er ikke akkurat stedet å søke make, der er de fleste kun etter noe uforpliktende. Anonymkode: 41ebf...874
Blått Skrevet 4 timer siden #15 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): At jeg gjør mitt beste på date viser meg fra min beste side, vi ler og har det gøy føler jeg. Så får jeg melding at det ikke var kjemi en skrev hun ikke var tiltrukket (2 av damene har vist interesse tatt initiativ til sex å allikevel ikke sagt det ikke er kjemi) Dette gjør at jeg ikke føler meg at kan brukes til noe annet enn litt sex og vin her og der, der (Har en veninne som er gift men liker meg bedre og en som har for mye utfordringer til at kjæresteforhold er aktuelt) Det er dette jeg har fått ut at Tinder men føler jeg fortjener en stabil bra dame Anonymkode: a62f1...05f Så hvis det er det som du føler, så hva ville det logiske være da? Kanskje ikke drikke alkohol på stevnemøtene og ikke ha sex så fort? Du former din egen skjebne. 3 1
visp Skrevet 4 timer siden #16 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror ikke alderen på damene du dater er problemet her, du går jo tross alt ikke etter kvinner som er 20 år yngre enn deg. Men ikke date flere samtidig, det gir dårlig inntrykk. Og Tinder er ikke akkurat stedet å søke make, der er de fleste kun etter noe uforpliktende. Anonymkode: 41ebf...874 Det er vel ikke helt usannsynlig at det er alderen hans som er problemet her vel? Med tanke på at alder er hovedkriteriet hans? 3 3
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg må jo inrømme jeg går for de litt yngre med bra utseende men har redusert kraftig, men må ikke redusere slik at jeg ikke kjenner tiltrekning. Du skriver Er man da en litt eldre mann enn daten så må han kanskje ha litt andre attributter og egenskaper enn de du har, ? Noe er det sikkert men hva kan det være ? (Blir alltid hyggelig dater ofte med litt mye alkohol riktignok) Anonymkode: a62f1...05f 8 år er mye etter fylte 40 år. Før det kan det gå. Enorm forskjell på sex med menn over og under 40 år. Og attraktivitet synker som blylodd etter fylte 40 år. Da jeg var 27 var en mann på 34 greit nok selv om han var gammelmodig i forhold til meg. Nå som jeg er 42 ville en 8 år gammel mann vært bare sorgen. Du trenger etterutdanning, strøken og deilig bolig, lyst til å spandere mye, make over av hår, klær og eventuelt overvekt, god inntekt og spennende personlighet. Samt trofasthet!!! Ingen dobbelt dipping her. Selv da vil de fleste normalt attraktive damer i 40 årene ha horder av andre menn å rote seg borti Anonymkode: 8242e...17d 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Skrevet 3 timer siden visp skrev (36 minutter siden): Det er vel ikke helt usannsynlig at det er alderen hans som er problemet her vel? Med tanke på at alder er hovedkriteriet hans? 8 års aldersforskjell er da ikke mye. Problemet er vel heller at han virker veldig opptatt av det. Så det er ikke aldersforskjellen i seg selv, men fokuset på den. Anonymkode: 41ebf...874 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Skrevet 3 timer siden Du må nok opp l alder. Innse det , du er mindre attraktiv for damer 8 år yngre enn deg enn du tror. Helt fair det. Jeg er dame i 40 årene og jeg velger heller litt lavere eller lik alder, ikke opp. Dette har med sex, utseendet og generelt oppførsel å gjøre. Anonymkode: d46e9...732 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 8 års aldersforskjell er da ikke mye. Problemet er vel heller at han virker veldig opptatt av det. Så det er ikke aldersforskjellen i seg selv, men fokuset på den. Anonymkode: 41ebf...874 For en 42 år gammel dame skal MYE annet være på plass for at hun skal orke å date en mann på 50 jo. Det frister ikke veldig. Attraksjon kan også komme etter man blir kjent med en fin personlighet. Jeg tror ts må satse der. Utseendet forvitrer, og selv om menn tror de eldes som fin vin, er sannheten at kvinner oftere tar vare på seg selv bedre enn menn, så en mann på 50 fremstår gammel for oss. Hvis han ikke vil date jevngamle er han problemet selv. Anonymkode: 1950e...012 3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå