Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flere som liker å ta seg en førjulstur til London?

Vet ikke om det blir noe i år men jeg drømmer!

Anonymkode: 68cd6...625

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er altfor mye folk. Kø på fortauene.

Anonymkode: faf89...0bb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Det er altfor mye folk. Kø på fortauene.

Anonymkode: faf89...0bb

Enig. Hadde alltid en førjulstur til London før, men lenge siden å og tviler på at det kommer til å skje igjen (skal dog en tur til London i starten av desember, men det er en jobbtur, og gidder ikke å ta noen dager ekstra)

Anonymkode: 70953...82c

• Liker 1
Skrevet

Kanskje reise ditt litt før desember. I november kanskje.

Ts.

Skrevet

Jeg skal til London før jul 😃. Reiser til London 1-2 ganger i året, men i år blir det en tredje tur for julestemning. Liker meg godt i mange storbyer, men det er noe eget med London før jul. Mye folk ja, man går i kø. Men det er helt greit. Skal på julemarkedet i Hyde park, på musical og mye mer. Blir sikkert litt shopping også, men det er ikke hovedgrunnen til at jeg reiser. Gleder meg masse. 

Anonymkode: 3dd8b...36e

• Liker 1
Skrevet

Jeg reiser til London ca 2 ganger i året. Om jeg reiser i førjulstur så drar jeg heller litt ut av byen. Det er så mange koselige plasser. 

Anonymkode: b0115...7e7

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri vært i London, men drømmer om en tur over. Når er det egentlig best å reise over? Jeg er ikke så innmari sugen på å gå i kø 😮‍💨

Skrevet (endret)

Er blitt skeptisk til storbytur rett før jul pga. terrorfaren mm. Mulig jeg overreagerer… Digger storbyer og besøker dem gjerne men har de senere år styrt unna når det er mest folk og i høytidene.

Endret av Rødstrupa
Skrevet
Alexine skrev (6 minutter siden):

Jeg har aldri vært i London, men drømmer om en tur over. Når er det egentlig best å reise over? Jeg er ikke så innmari sugen på å gå i kø 😮‍💨

Vi var i høstferien i fjor, dvs starten av oktober og det var en god tid å dra dit på synes jeg. Ikke for mye folk og ikke for kaldt eller for varmt.  Selvfølgelig er det endel folk, feks på de mest kjente stedene på en lørdag, men ikke noe problem. 

• Liker 1
Skrevet
Rødstrupa skrev (12 minutter siden):

Er blitt skeptisk til storbytur rett før jul pga. terrorfaren mm. Mulig jeg overreagerer… Digger storbyer og besøker dem gjerne men har de senere år styrt unna når det er mest folk og i høytidene.

Det er mange ganger større sannsynlighet for at det skjer noe i trafikken på vei til flyplassen, enn at du vil oppleve dette. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er mange ganger større sannsynlighet for at det skjer noe i trafikken på vei til flyplassen, enn at du vil oppleve dette. 

Eller her hjemme i trafikken.

• Liker 4
Skrevet

Dersom mulig så ville jeg reist midt i uken og ikke f.eks en helg. Det har vi gjort flere ganger og opplever det som mer behagelig.  

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.10.2025 den 21.13):

Flere som liker å ta seg en førjulstur til London?

Vet ikke om det blir noe i år men jeg drømmer!

Tradisjon hvert år 🥳

Anonymkode: 6f978...ab1

Skrevet

Ikke bestemt London, men liker en tur før jul. I år blir det Dublin

Anonymkode: c5e84...5a3

Skrevet

Jeg skal, midt i desember. Elsker London i førjulstiden. Gatene har lassevis med julepynt, pubene har fyr i peisen og julestemning, mange muligheter for julegaveshopping, koble ut fra desember-stresset hjemme med barn og juleforberedelser.

Anonymkode: 201be...6f6

• Liker 1
Skrevet

Elsker London. Men byen skuffer på jul. Hovedgatene er pyntet. Thats it.

Anonymkode: f4a77...072

Skrevet

London er fantastisk før jul, så mange fine julegater og julepyntede butikker. Reiser dit minst en førjulstur hvert år. Noen nevnte terrorfare? Den er vel omtrent like stor for engelskmenn som drar til Norge. 

Anonymkode: 6b033...212

• 2 uker senere...
Skrevet

Gleder oss. Planlagt julekonsert samt to museer. Mulig vi tar turen til VA storehouse for å se David Bowie utstillingen også

Ellers blir det markeder, shopping, god mat. Digger London :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...