Gå til innhold

Når Dock boots blir for trange

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har jeg prøvd Dock boots flere ganger på barnet vårt  og hen liker det ikke og klager over at den er for trang over ankelen/leggen. Barnet vårt har høy vrist og noe brede føtter. Jeg kan ikke gå opp i størrelse for da vil den være for lang. Er det andre støvler som kan anbefales som varmer like godt og ikke er altfor store og stive? 

Anonymkode: 5314d...85a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en treåring med høy vrist, brei fot og brei legg. Har ikke funnet noen fôrede støvler som funker. Vi har bare vanlige støvler, overgangssko og etter hvert vintersko. Var mye snakk om i barnehagen at de ville ha dockboots, men jeg har altså sendt så mange støvler i retur via netthandel, at nå gir jeg opp. I allefall til han får mindre «babyføtter» 

Anonymkode: e66a8...fc8

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg har en treåring med høy vrist, brei fot og brei legg. Har ikke funnet noen fôrede støvler som funker. Vi har bare vanlige støvler, overgangssko og etter hvert vintersko. Var mye snakk om i barnehagen at de ville ha dockboots, men jeg har altså sendt så mange støvler i retur via netthandel, at nå gir jeg opp. I allefall til han får mindre «babyføtter» 

Anonymkode: e66a8...fc8

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Nå har jeg prøvd Dock boots flere ganger på barnet vårt  og hen liker det ikke og klager over at den er for trang over ankelen/leggen. Barnet vårt har høy vrist og noe brede føtter. Jeg kan ikke gå opp i størrelse for da vil den være for lang. Er det andre støvler som kan anbefales som varmer like godt og ikke er altfor store og stive? 

Har dere prøvd Viking Ultra?

Vi hadde samme problemet med dock boots pluss at han ble våt av de fra neoprenen øverst. Prøvde viking ultra til tross for jeg synes de så klumpete ut, men barnet elsker de og de får god omtale av fysioterapeut. 

Anonymkode: 368a9...699

Skrevet

Ts her, kanskje vi skal prøve viking ultra ja , takk for tips! 

Skrevet

Viking sko. Var en periode det var eneste vinter sko barnet likte. 

Viss du bor i nærheten av Oslo synes jeg barneavdelingen på grændsens skotøi magazin i grensen 12, er det beste stedet å dra med barnet å prøve sko direkte i butikk. Barneavdelingen ligger helt på toppen. 

Anonymkode: 94441...65a

• Nyttig 1
Gjest Gentleman59
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

M66: Første du må forstå er at "hen" ikke finnes. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...