Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sliter med frizzy hår så jeg ønsker en fuktighetsgivende sjampo som er skånsom. Jeg vil helst ha en uten sulfater, parabener og silikoner. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker bakepulver vannet ut i litt  varmt vann (med nok vann, ellers kan det svi litt), og etter skylle ut, bruke eplesider eddik i varmt vann og så skylle ut. massere begge gangene hodebunnen :)

Anonymkode: 6eb53...edf

Skrevet

men kanskje bare prøve forsiktig på lite område

Anonymkode: 6eb53...edf

Skrevet

Kevin Murphy Moisture Me serien gir fukt i hverfall til håret så det ikkje blir så tørt. Ville og brukt ein leave-in cream eller hårolje 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Capazitet skrev (42 minutter siden):

Kevin Murphy Moisture Me serien gir fukt i hverfall til håret så det ikkje blir så tørt. Ville og brukt ein leave-in cream eller hårolje 

Takk

• Hjerte 1
Skrevet

Særs fornøyd med serien Ashita Supreme fra Shu Uemura (sjampo, balsam, kur, og serum). Den har fått bukt med høysåta på hodet og vel så det. Produktene er ikke de gunstigste, men «a little goes a long way»

Skrevet
Hunter7 skrev (3 timer siden):

Særs fornøyd med serien Ashita Supreme fra Shu Uemura (sjampo, balsam, kur, og serum). Den har fått bukt med høysåta på hodet og vel så det. Produktene er ikke de gunstigste, men «a little goes a long way»

Takk

• Liker 1
Skrevet

Selve shampooen har lite å si. 

Kuring og oljer. Prepping og produkter etter vask. Og børste med naturbust+nulon (paddle brush). Jeg har Mason Pearson Bn2 - den er veldig god. 

Anonymkode: acd12...e19

Skrevet

Olaplex har vært min redning

Anonymkode: e3f59...845

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Olaplex har vært min redning

Anonymkode: e3f59...845

Takk

Skrevet

Mange sjampoer for krøllete hår er uten silikoner, parabener og sulfater. Krøllete hår er ner utsatt for å tørke ut, så de fleste hårprodukter for krøllete hår har mye fokus på å tilføre fuktighet. 

Men sjampo er egentlig det minst viktige produktet. Hvilke andre produkter bruker du? Hvordan behandler du håret? Du må tilføre nok fuktighet etter vask, med leavein og/eller olje. 

Anonymkode: d7479...7d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...