Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i andre trimester nå og har de siste ukene fått en skikkelig gravidmage. Vi skal på et hotell med spa nå på høsten og jeg trenger badedrakt.

Hva likte dere best av badedrakt/bikini I graviditeten og har dere noe tips hvordan man enkelt kan finne noe som passer? Syns det er veldig vanskelig å bestille på nett, men vet ikke om det er noen som selger det i fysisk butikk (bor ganske landlig til, så ikke storbyutvalg dessverre). Er det lettere å finne bikini, da det kun er usikker om trusen passer? Eller finnes det noen gode badedrakter som passer "alle" gravide?

Takk for innspill!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, 

jeg likte best badedrakt, og kjøpte gravid-badedrakt fra hm online. Bestill i den størrelsen du normalt bruker i gravidbadedrakt derfra :) jeg bestilte en gang en størrelse større enn normalt for jeg synes de vanlige badedraktene er små, så trodde det også gjaldt badetøy for gravide 🤭

• Liker 1
Skrevet

Hos meg passet faktisk min vanlige bikini da bikinitrusen er ganske lav, så gravidmagen ble liksom ikke påvirket av trusa. Hvis jeg hadde måttet kjøpe nytt så tror jeg at jeg bare hadde sett etter vanlig bikini som jeg også kunne bruke utenom svangerskap. 

Anonymkode: 4dea0...ab4

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hos meg passet faktisk min vanlige bikini da bikinitrusen er ganske lav, så gravidmagen ble liksom ikke påvirket av trusa. Hvis jeg hadde måttet kjøpe nytt så tror jeg at jeg bare hadde sett etter vanlig bikini som jeg også kunne bruke utenom svangerskap. 

Anonymkode: 4dea0...ab4

Min vanlig passer ikke lenger, brystene har vokst en del i første trimester, brukte den fortsatt på sommerferie, men på slutten syntes jeg at det var litt vel lite stoff 😅

Tenker også å kanskje kjøpe noe som jeg kan bruke etterpå når vi skal på babysvømming osv..

Skrevet

De aller fleste badedrakter har nok strech til å kunne brukes selv som høygravid. Jeg brukte mine vanlige treningstights gjennom hele graviditeten og det gikk helt fint 

Anonymkode: 150e2...97b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

De aller fleste badedrakter har nok strech til å kunne brukes selv som høygravid. Jeg brukte mine vanlige treningstights gjennom hele graviditeten og det gikk helt fint 

Wow, det var imponerende! Mine teningstights har blitt for trange. Men da går det kanskje å kjøpe en vanlig badedrakt i litt større enn vanlig?

Skrevet
HeleneHS skrev (5 minutter siden):

Wow, det var imponerende! Mine teningstights har blitt for trange. Men da går det kanskje å kjøpe en vanlig badedrakt i litt større enn vanlig?

Tipper at det går bra :) 

Skrevet

Jeg brukte mine vanlige bikinier.

Anonymkode: 05d9b...9a0

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøpte tilfeldigvis careless-bikini mens jeg var gravid, de funket fint!

Anonymkode: 213dc...959

• Liker 1
Skrevet

Jeg brukte en helt vanlig badedrakt i litt større størrelse :)

Skrevet
bolla92 skrev (1 time siden):

bolla92 skrev (1 time siden):

Samme her. 

Skrevet

Akkurat i samme situasjon som deg og fikk nylig noen badedrakter i posten. En fra watery.no som jeg ble sykt skuffet over. Fikk den knapt over magen og bestilte L. Bruker M. Bestilte også en fra Lindex i L og den var veldig behagelig :) 

Anonymkode: 017ea...b0e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...