AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2025 #1 Skrevet 2. oktober 2025 Altså, hva skjer med at folk er desperat etter å få tak i Kattnakken? Det er helt absurd at slitt regntøy med hull selges for langt høyere pris enn et nytt billigere merke. Har selv sett flere som har gjort såå gode kupp til barna sine, men så ser jeg at ungene støtt og stadig er våt for regntøyet er på ingen måte i god stand. Har regntøyet "riktig" print som foreldrene synes er fint, så selges de til hinsides summer. Elsker Kattnakken selv, og det er gode dresser. Hadde jeg ikke hatt mulighet til å kjøpe nytt, hadde jeg heller kjøpt et annet rimeligere merke. Anonymkode: e9c62...454 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2025 #2 Skrevet 2. oktober 2025 Med hull hadde jeg ikke solgt til en 1/3 del av prisen engang. Solgte nettopp en vinterdress brukt en sesong til 600. Vet ikke om du synes det er dyrt eller ikke. Den hadde uansett ikke noe slitasje. Anonymkode: 25f63...93a
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2025 #3 Skrevet 2. oktober 2025 Dersom noen kjøper det så er det ikke overpriset. Du bestemmer selv hva du ønsker å gjøre. Anonymkode: ed669...9c1 6
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2025 #4 Skrevet 2. oktober 2025 Kjøpte nytt regnsett til 499, det syntes jeg var et kupp. Likt ligger ute på finn til 650kr. Anonymkode: 6bd54...d54
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2025 #5 Skrevet 3. oktober 2025 Dette lurer jeg også på, hvem er disse som kjøper regntøy med hull i til 500 kroner??🤭 Regntøy av alt er jo det som bør være helt tett. Anonymkode: d3179...522 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2025 #6 Skrevet 3. oktober 2025 Finnes det brukt Kattnakken uten hull da, det blir jo hull i de med én gang. Synes det merket er det mest oppskrytte som finnes. Min mor kjøper på død og liv det til ungene mine for det er jo såååå bra, men jeg styrer unna. Bruker slett ikke pengene mine på det, hverken nytt eller brukt 😅 Anonymkode: 90f06...694 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2025 #7 Skrevet 3. oktober 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Finnes det brukt Kattnakken uten hull da, det blir jo hull i de med én gang. Synes det merket er det mest oppskrytte som finnes. Min mor kjøper på død og liv det til ungene mine for det er jo såååå bra, men jeg styrer unna. Bruker slett ikke pengene mine på det, hverken nytt eller brukt 😅 Anonymkode: 90f06...694 Vanlig todelt er nok ikke bedre enn anet regntøy, men regndressene med fôring til slappsevør o.l. får mye skryt av barehagepersonell. Anonymkode: d3179...522 1
Minlillelykke Skrevet 3. oktober 2025 #8 Skrevet 3. oktober 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Finnes det brukt Kattnakken uten hull da, det blir jo hull i de med én gang. Synes det merket er det mest oppskrytte som finnes. Min mor kjøper på død og liv det til ungene mine for det er jo såååå bra, men jeg styrer unna. Bruker slett ikke pengene mine på det, hverken nytt eller brukt 😅 Anonymkode: 90f06...694 Vi har aldri opplevd hull i kattnakken. Dressene er gjerne brukt både 3-4 sesonger og de ser nye ut. Dr går ofte i arn her hos oss 6
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2025 #9 Skrevet 3. oktober 2025 Folk er litt delulu noen ganger når de priser brukte ting (er det sikkert selv) 😆 Jeg har ingen skrupler med å legge inn lave bud på ting på Finn/Tise. Noen ganger går det gjennom, andre ganger ikke - men da finnes det jo et hav av andre ting som ligger ute. For min egen del senker jeg prisen hver gang en annonse må fornyes, etterhvert får man napp når prisen er lav nok. Anonymkode: 34ba9...013 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2025 #10 Skrevet 3. oktober 2025 Den riktige prisen er den folk er villig til å betale. Akkurat som for alt annet som blir populært. Anonymkode: 60c29...6e7 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2025 #11 Skrevet 3. oktober 2025 Minlillelykke skrev (1 time siden): Vi har aldri opplevd hull i kattnakken. Dressene er gjerne brukt både 3-4 sesonger og de ser nye ut. Dr går ofte i arn her hos oss Så rart. Blir hull i rumpa og på knærne på våre i løpet av en måned. Kattnakken holder ikke én eneste regnskur lenger enn settene til 199 fra Europris her i huset alle fall 😅 Anonymkode: 90f06...694
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2025 #12 Skrevet 3. oktober 2025 Fatter ikke at folk gidder å kjøpe/selge brukt uansett hvilket merke det er. Anonymkode: 3759e...abe
Minlillelykke Skrevet 3. oktober 2025 #13 Skrevet 3. oktober 2025 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Så rart. Blir hull i rumpa og på knærne på våre i løpet av en måned. Kattnakken holder ikke én eneste regnskur lenger enn settene til 199 fra Europris her i huset alle fall 😅 Anonymkode: 90f06...694 Alle dressene vpre har gått i arv flere ganger, vi har vørt kjempe fornøyd med de. Aldri opplevd lekk eller hull. Jeg vil se mine er over gjennomsnittet aktive. Men de har ikke hatt tilgang til fjell, eller berg. Her har de hatt kunstgress, skog og naturgress. Aner ikke om det er noen sammenheng altså 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2025 #14 Skrevet 3. oktober 2025 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Fatter ikke at folk gidder å kjøpe/selge brukt uansett hvilket merke det er. Anonymkode: 3759e...abe Hvorfor det? Anonymkode: d3179...522
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2025 #15 Skrevet 3. oktober 2025 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Altså, hva skjer med at folk er desperat etter å få tak i Kattnakken? Det er helt absurd at slitt regntøy med hull selges for langt høyere pris enn et nytt billigere merke. Har selv sett flere som har gjort såå gode kupp til barna sine, men så ser jeg at ungene støtt og stadig er våt for regntøyet er på ingen måte i god stand. Har regntøyet "riktig" print som foreldrene synes er fint, så selges de til hinsides summer. Elsker Kattnakken selv, og det er gode dresser. Hadde jeg ikke hatt mulighet til å kjøpe nytt, hadde jeg heller kjøpt et annet rimeligere merke. Anonymkode: e9c62...454 På best i test så scorer kattnakken middels, ville ikke brukt mye penger på merker som bare er lokalt. Jeg elsker Lindberg sine dresser! Ingenting blir slitt og jeg har 2 barn som bruker dem. Beste noensinne! Varme og glade barn 😃 Anonymkode: 239d1...a1b
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2025 #16 Skrevet 3. oktober 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Den riktige prisen er den folk er villig til å betale. Akkurat som for alt annet som blir populært. Anonymkode: 60c29...6e7 Og det er helt vilt at folk er villig til å betale f .eks 700 kr for et ett år gammelt regnsett. Det føles ikke som riktig pris, det føles desperat ut. Anonymkode: e9c62...454
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2025 #17 Skrevet 3. oktober 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fatter ikke at folk gidder å kjøpe/selge brukt uansett hvilket merke det er. Anonymkode: 3759e...abe Jeg fatter ikke at folk ikke gjør det. Jeg kjøper kvalitetsklær og sko brukt og selger dem igjen til omtrent samme pris. Er man heldig - til høyere pris også. Tenk å heller velge å betale tusenvis av kroner hver sesong for helt nytt av alt? Anonymkode: 34ba9...013 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2025 #18 Skrevet 3. oktober 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fatter ikke at folk gidder å kjøpe/selge brukt uansett hvilket merke det er. Anonymkode: 3759e...abe Du fatter ikke at folk bryr seg om miljø og/eller økonomi? Da mangler du fantasi og kunnskap. Anonymkode: 11091...69e 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2025 #19 Skrevet 3. oktober 2025 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Og det er helt vilt at folk er villig til å betale f .eks 700 kr for et ett år gammelt regnsett. Det føles ikke som riktig pris, det føles desperat ut. Anonymkode: e9c62...454 Men hva mener du er riktig pris hvis det ikke er det andre er villige til å betale… Anonymkode: 11091...69e
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2025 #20 Skrevet 3. oktober 2025 Jeg kjøper aldri noe som er synlig brukt. Kjøpte brukt regntøy til datteren min og det var i god stand. Virket helt nytt. Anonymkode: c7d98...86b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå