Pip Skrevet 4. april 2006 #21 Skrevet 4. april 2006 JA - kjempemoro! Og eg trur ikkje ein teng å vere språkentusiast heller for å like det - pappa er slett ingen språkmann, men ler godt kvar gong!
Gjest Frigg Skrevet 4. april 2006 #22 Skrevet 4. april 2006 Reprise tirsdager ja. Artig episode nå sist. Handlet litt om alvespråket til Tolkien! Gøy!
Marililja Skrevet 4. april 2006 #23 Skrevet 4. april 2006 Typisk norsk er sykt artig! Elsker listene de bruker å ha med... :grine2:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå