AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2025 #1 Skrevet 2. oktober 2025 I vår tok jeg tak i min egen sivilstatus og bestemte meg for å gjøre noe med evig singel-statusen. Jeg tok appene mer seriøst, var både kresen og mer åpen en. Tidligere. Og etter noen frosker fant jeg en som var veldig bra. vi var nyforelsket i juni og ting var helt perfekt, men høsten kom og det kjølnet. Etter hvert som hverdagen kom har jeg innsett at det gikk mot ett brudd. Og i går var det endelig. Det blir ikke oss to. Men hva gjør jeg nå? Jeg har sveipet gjennom appene, men ingenting frister. Jeg har ikke lyst å ligge på sofaen og sture, byen frister ikke. Og heller ikke trening eller noe… jobb går. Men merker at jeg ikke er meg selv. tips til hvordan få det bra på kort sikt, og finne en bra fyr? Føler at denne mellomstore byen er for liten. Har sett alle på Tinder før. Anonymkode: 04a37...eea
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2025 #2 Skrevet 2. oktober 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): I vår tok jeg tak i min egen sivilstatus og bestemte meg for å gjøre noe med evig singel-statusen. Jeg tok appene mer seriøst, var både kresen og mer åpen en. Tidligere. Og etter noen frosker fant jeg en som var veldig bra. vi var nyforelsket i juni og ting var helt perfekt, men høsten kom og det kjølnet. Etter hvert som hverdagen kom har jeg innsett at det gikk mot ett brudd. Og i går var det endelig. Det blir ikke oss to. Men hva gjør jeg nå? Jeg har sveipet gjennom appene, men ingenting frister. Jeg har ikke lyst å ligge på sofaen og sture, byen frister ikke. Og heller ikke trening eller noe… jobb går. Men merker at jeg ikke er meg selv. tips til hvordan få det bra på kort sikt, og finne en bra fyr? Føler at denne mellomstore byen er for liten. Har sett alle på Tinder før. Anonymkode: 04a37...eea Kanskje finne en BBC i stedet? Anonymkode: 3fad5...8f4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2025 #3 Skrevet 2. oktober 2025 Igår? Er det ikke litt tidlig å begynne og gå videre da om du var forelsket? Jeg sitter i samme situasjon hvor jeg endelig begynte å date en fyr før sommeren, vi møttes flere ganger, også ble vi sammen. Følelsene kom også skjedde det noe som gjør at det går mot et brudd. Jeg kommer nok ikke til å gå videre så fort siden følelsene er jo der og må komme over han først. Anonymkode: 05b93...b68
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2025 #4 Skrevet 2. oktober 2025 Tror kanskje du må jobbe litt med deg selv istedenfor hvis du allerede har behovet for å se etter en ny person dagen etter et brudd. Anonymkode: 55256...034 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2025 #5 Skrevet 2. oktober 2025 Jeg fant også tonen med en mann, og tenkte at nå var det endelig min tur. Men nei, han trakk seg unna og spurte om vi kunne være venner. Han ble observert på tinder dagen etterpå. Dobbelt slag i trynet. Ikke har han nok respekt til å bare dumpe meg, neida han ville se om han kunne beholde meg som en good times girl. Jeg kommer aldri til å sette mine virtuelle bein på en dating app igjen, og nei det var ikke der jeg fant han. Anonymkode: f6f6e...157
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2025 #6 Skrevet 3. oktober 2025 Har gått mot et brudd lenge. Så har grått nesten ferdig før det skjedde. Faktisk bare lettet over å endelig være fri. Så jo, har ikke lyst å kaste bort tid på å deppe over at det ikke ble noe. Jeg er jo ikke på Tinder allerede, men planen er jo å gå videre og starte jakten på noe bedre relativt raskt. Rett og slett fordi sorgprosessen startet for lenge siden. Er bare jeg som har vært for naiv og håpt for mye. jeg er nok litt stresset, er midt i 30-årene og har lyst på barn. Føler at om det skal skje så må jeg møte noen veldig snart for å rekke å bli kjærester, bli trygge og bo sammen litt først. ts Anonymkode: 04a37...eea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå