Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. 
jeg har både trumf og Coop medlemskap. Har litt stående på begge kontoene. Hvordan bruker du pengene? Sparing, ferie eller forbruk? Flytter du pengene over til et annet sted eller blir de stående? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trumf gir null rente, så de er det bare å bruke opp etter hvert. 

Anonymkode: 4d299...687

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Trumf gir null rente, så de er det bare å bruke opp etter hvert. 

Anonymkode: 4d299...687

Ja det er sant. Men man kan jo flytte pengene til sparekonto eventuelt 🙂 

• Liker 1
Skrevet

Jeg gidder ikke å forholde meg til småpenger. Tømte Coop-kontoen sist jeg skulle kjøpe ny PC, Trumf har jeg aldri rørt.

Anonymkode: bfca6...5ee

Skrevet

Flytter til bankkonto.

Anonymkode: d0256...cb7

• Liker 1
Skrevet
Jeanett87 skrev (5 minutter siden):

Hei alle sammen. 
jeg har både trumf og Coop medlemskap. Har litt stående på begge kontoene. Hvordan bruker du pengene? Sparing, ferie eller forbruk? Flytter du pengene over til et annet sted eller blir de stående? 

De oppsparte trumf-pengene gjennom året er en del av julebudsjettet vårt.  De dekker merkostnaden til mat for juledagene :)

Anonymkode: 2d700...de3

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg gidder ikke å forholde meg til småpenger. Tømte Coop-kontoen sist jeg skulle kjøpe ny PC, Trumf har jeg aldri rørt.

Men da har du spart igjennom noen år på Coop da eller? 🙂 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De oppsparte trumf-pengene gjennom året er en del av julebudsjettet vårt.  De dekker merkostnaden til mat for juledagene :)

Anonymkode: 2d700...de3

Lurt 🙂

Skrevet

Automatisk overføring av Trumf til SAS Eurobonus. Verdien tidobles og jeg får cirka en gratis reise i halvåret. 

Coop bare bruker jeg opp når jeg handler en gang i blant. 

Anonymkode: 3667d...a0d

• Liker 4
Skrevet
Jeanett87 skrev (2 minutter siden):

Men da har du spart igjennom noen år på Coop da eller? 🙂 

Ja de pengene hadde vel stått der i minst 10 år, så det var jo en hyggelig overraskelse når jeg gikk inn for å sjekke hva jeg hadde.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja de pengene hadde vel stått der i minst 10 år, så det var jo en hyggelig overraskelse når jeg gikk inn for å sjekke hva jeg hadde.

Så hyggelig ☺️ Jeg tenkte også på å bare la de stå et par år 🙂 

Skrevet

Jeg flytter dem med en gang. Siden det ikke er noen renter på dem. Så å la dem stå der gidder jeg ikke. Vet det kan å brukes til sas eurobonus. Så vi får de. Coop bruker jeg nesten aldri.

Anonymkode: cba92...27b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg flytter dem med en gang. Siden det ikke er noen renter på dem. Så å la dem stå der gidder jeg ikke. Vet det kan å brukes til sas eurobonus. Så vi får de. Coop bruker jeg nesten aldri.

Anonymkode: cba92...27b

Ok. Tror jeg har lest at Coop gir noe renter om man lar pengene stå 🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Tenk hva du tapte på 10 år på å ikke sette dem over på en konto med renter.

Anonymkode: e5f8e...8b0

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker dem på julegaver, så langt det rekker. Enkelt og greit :) 

Skrevet

Trumf blir automatisk overført til Eurobonus. Har snart nok poeng til en fin reise igjen. Coop handler jeg så lite på at jeg rett og slett er usikker på hvor mye jeg har stående. 

Anonymkode: 12111...967

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Tenk hva du tapte på 10 år på å ikke sette dem over på en konto med renter.

Anonymkode: e5f8e...8b0

Ja, jeg hadde sikkert hatt råd til en pakke tyggis for renta 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når passeres terskelen for det du definerer som småpenger?

Anonymkode: b7865...0e3

• Liker 2
Skrevet

Trumf-pengene tar jeg ut ved jevne mellomrom. Betaler med Trumf-pay og får 2 prosent på all handling, og med 3 unge/voksne menn i hus utenom meg, så blir det fort mange penger på vår konto... Har tjent 4600 hittil i år, og da handler vi ikke kun på på butikker med Trumf... 

Anonymkode: 65129...0b0

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har Trumf og Coop, men bruker Coop butikken lite (de er så dyre) at der har jeg veldig lite bonus stående. Det blir litt mer hos Trumf i løpet av året da jeg handler mest hos Kiwi, men ikke så voldsomt mye da. Men de pengene tar jeg ut etter hvert som jeg kommer på det i løpet av året, ingen grunn til å la de stå der hos Trumf. De blir overført til brukskontoen min i banken, og så brukt til matvarer som regel.

Endret av Million
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...