Gå til innhold

Hva synes dere om min Tinder-bio?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann :)

Tenkte å gi datingappene en real sjanse for engangs skyld.

Ønsker rett og slett å vite hva slags inntrykk dere får av bioen på tinder. Innkopiert nedenfor.

Kjedelig eller ikke? Bra eller dårlig førsteinntrykk? 

"✈️ Vil på eventyr 
🏡 Larkolling i Hovedstaden 
🚗 Late night drives 💅
👔 Finansbransjen 
😎 Verste humoren 
😍 Hytta og bestemor 🫶"

Ja, sikkert kleint å poste egen bio her, gjør det likevel). Fyr løs om du vil. 

M31 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det jo ikke sånn at alle kvinner liker det samme. For noen treffer dette sikkert midt i blinken, for meg er det nei.

Anonymkode: 16c5f...33c

• Liker 4
Skrevet

Veldig individuelt hva man liker. Personlig liker jeg fullstendige setninger og mindre emojis. 

Anonymkode: e2093...eaa

• Liker 22
  • Hjerte 1
Skrevet

Ville kanskje droppa emojis.

Ikke så lett å forstå hva du mener med alle setningene heller. Hva betyr "late night drives" + neglelakk-emoji feks?

Anonymkode: 5abc1...693

• Liker 19
Skrevet

Dropp emojiene! Det er bare teit og så fjortis! Dropp også stor forbokstav i hovedstaden midt i en setning. Ordet "hovestad" er ikke et egetnavn og har derfor ikke stor forbokstav midt i en setning! Og så lenge du er norsk bør du også skrive på norsk jf den setningen om late night drives...

Anonymkode: 87637...474

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Oi, så negativt her 😅 Jeg syns den er bra, mye bedre enn det veldig mange andre menn skriver! Og bruker du emojies, er det naturlig at du har de. Fint at noe er "uklart", det gir noe å starte en samtale på ☺️

Men for min del er det vel så viktig at du fyller ut resten! Ha synlig alder, hvor du bor, røyking/drikking, pronomen (viktig i dagens samfunn) seksuell orientering, og noen interessetags. 

Anonymkode: d6981...a10

• Liker 1
Skrevet

🚗Late night drives💅

Den hadde jeg tolket som at du kjører rundt og plukker opp prostituerte om kveldene.

Anonymkode: 431a5...89b

• Liker 15
  • Nyttig 7
Skrevet

Sikkert helt grei for rette person. Ikke noe som treffer meg (men det er nok ikke målet 😊).

K43

Anonymkode: cdd11...5fa

• Liker 1
Skrevet
johsyv skrev (1 time siden):

"✈️ Vil på eventyr 
🚗 Late night drives 💅
👔 Finansbransjen 
😎 Verste humoren 
😍 Hytta og bestemor 🫶"

Min tolkning: 

Reiser mye, 

vet ikke hva 'larkolling i Hovedstaden betyr, men stor H i hovedstaden virker veldig rart. 

Late night drives, at du driver og viser fram bilen din og kjører uten mål og mening. 

Finansbransjen, dopbruker og dyr i drift. 

Verste humor, at du tror du er kul, spesielt med den emojien

Hytta og bestemor, at du liker å bli vartet opp og vil gjøre så lite som mulig av huslige ting. 

Tolk det som det du vil. 

Anonymkode: 1e827...7e3

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Min tolkning: 

Reiser mye, 

vet ikke hva 'larkolling i Hovedstaden betyr, men stor H i hovedstaden virker veldig rart. 

Late night drives, at du driver og viser fram bilen din og kjører uten mål og mening. 

Finansbransjen, dopbruker og dyr i drift. 

Verste humor, at du tror du er kul, spesielt med den emojien

Hytta og bestemor, at du liker å bli vartet opp og vil gjøre så lite som mulig av huslige ting. 

Tolk det som det du vil. 

Anonymkode: 1e827...7e3

Larkolling i hovedstaden betyr at fyren er fra Larkollen utenfor Moss, men bor nå i hovedstaden

Finansbransjen er ikke alltid dop .... 

Han elsker bestemor og hytta= for meg famileverdier det er verdt å ta vare på. 

Og slik kan man altså tolke og tolke - men det kommer an på øya som ser ;)

Men ts, hva er den der late night drive og neglelakk? 

Anonymkode: 1699d...217

• Liker 5
Skrevet

Traff ikke meg. Skjønte ikke alt heller. Hva skulle den neglelakk-emojien bety?

Anonymkode: b4f65...537

• Liker 1
Skrevet

Nå er jeg mann, så jeg er ikke den du spør. 

Jeg synes den bioen virker like god som mye annet. Bio vil legge igjen et totalinntrykk som er viktigere enn detaljene. Du lager et slags "kul kar" med korte poenger inntrykk. Men da bør du treffe på emoji-bruk, grammatikk og bruk av uttrykk. Om dette er deg i et nøtteskall, så er den nok god. 

Ønsker du å fremstå mer nedpå og seriøs, så må du skrive mer hele setninger. 

Interessant å tenke på at mer enn halvparten av damenes bio er helt eller nesten helt tomme og at en stor andel av de med tekst bruker spalten til å forklare hva de ikke vil ha, noen få sier hva de vil ha og nesten ingen sier noe om hva du får.... 

Men bio til menn er veldig viktig 🤪

Anonymkode: 83243...9c9

Skrevet

For meg fremstår du som altfor gammel, både i oppførsel og fysisk alder.

K22.

Anonymkode: 340fc...6e4

Skrevet

Det er bra et du sier en del om hva du liker. Late night drives ville jeg blitt skeptisk på. 

Ellers ville jeg sveipet deg bort fordi vi matcher ikke på noe av dette, bortsett fra hytta. Men det er nettopp det som er bra, så slipper du matcher som ikke passer deg. 

Anonymkode: 19915...9df

Skrevet

Stikkord og emojis er ganske avtennende for min del, og ofte nok til at jeg venstresveiper. Finansbransjen og "eventyr" tyder på opptatt av penger og med høyt forbruk, noe som kræsjer med mitt eget fokus på bærekraft. Kan være en generelt dårlig match, tipper jeg, men det spørs jo også på ting du ikke nevner i det hele tatt her, som utseende, stil og interesse for kultur.

Anonymkode: f5096...8f0

• Liker 4
Skrevet

Enig med de fleste kommentarene over. 

Bruken av emojier og ufullstendige setninger fremstår litt barnslig. Det eneste positive er at du er glad i bestemoren din.

Anonymkode: 09ff3...78c

• Nyttig 1
Skrevet
johsyv skrev (8 timer siden):

Heisann :)

Tenkte å gi datingappene en real sjanse for engangs skyld.

Ønsker rett og slett å vite hva slags inntrykk dere får av bioen på tinder. Innkopiert nedenfor.

Kjedelig eller ikke? Bra eller dårlig førsteinntrykk? 

"✈️ Vil på eventyr 
🚗 Late night drives 💅
👔 Finansbransjen 
😎 Verste humoren 
😍 Hytta og bestemor 🫶"

Ja, sikkert kleint å poste egen bio her, gjør det likevel). Fyr løs om du vil. 

M31 

Negativt det meste i alle fall. Hva er larkolling? Og hovedstaden skrives med liten H. Jeg misliker Oslo.

Hva mener du med negllakk/negler her? At du plukker opp rånebabes?

Finans og «verste» humor får jeg bare negative vibber av… og du høres ut som en mamma (bestemor) dalt. Mer negativt. 
Du hadde dukket opp hos meg, mtp alderen. 

Anonymkode: 83816...383

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Negativt det meste i alle fall. Hva er larkolling? Og hovedstaden skrives med liten H. Jeg misliker Oslo.

Hva mener du med negllakk/negler her? At du plukker opp rånebabes?

Finans og «verste» humor får jeg bare negative vibber av… og du høres ut som en mamma (bestemor) dalt. Mer negativt. 
Du hadde dukket opp hos meg, mtp alderen. 

… men hadde blitt sveipet bort med den bioen. Å reise er heller ikke så positivt, når du skriver «eventyr» hva betyr det? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Oi, så negativt her 😅 Jeg syns den er bra, mye bedre enn det veldig mange andre menn skriver! Og bruker du emojies, er det naturlig at du har de. Fint at noe er "uklart", det gir noe å starte en samtale på ☺️

Anonymkode: d6981...a10

Hvis denne bioen er langt bedre enn de fleste andre, er ikke det annet enn bekymringsverdig...

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hvis denne bioen er langt bedre enn de fleste andre, er ikke det annet enn bekymringsverdig...

Den er i hvert fall bedre en snittet av damenes bio. Jeg ser ikke menn sine. 

Men jeg tror TS kan løfte den litt ved å fikse på et par ting. Men ingen bio treffer alle.

Anonymkode: 83243...9c9

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...