Molly 4.5 år Skrevet 1. oktober 2025 #1 Skrevet 1. oktober 2025 Jeg var altfor lav på testeron viste blodprøvene. Legen vil gi sette meg på testeron. Går allerede på østrogen og utrogestan. Jeg er trett , sover elendig, sliten,værker i hele kroppen ,tåke i hodet,glemsk og har blitt så muskelsvak i armene og veldig i beina. Er det noen som har erfaring med testeron og bedring i symptomene
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2025 #2 Skrevet 2. oktober 2025 Ja! Har fått mer sexlyst og mer energi. Anonymkode: 5f675...78b 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2025 #3 Skrevet 2. oktober 2025 Molly 4.5 år skrev (10 timer siden): Jeg var altfor lav på testeron viste blodprøvene. Legen vil gi sette meg på testeron. Går allerede på østrogen og utrogestan. Jeg er trett , sover elendig, sliten,værker i hele kroppen ,tåke i hodet,glemsk og har blitt så muskelsvak i armene og veldig i beina. Er det noen som har erfaring med testeron og bedring i symptomene Hvor ofte trener du styrke? Mulig du må trene mer for å bremse muskelsvinnet. Anonymkode: 5b634...564
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå