Gjest SoppeGuri?? Skrevet 28. mars 2006 #1 Skrevet 28. mars 2006 Hei! Jeg er litt usikker på om jeg kan ha fått sopp... det er noen uker siden jeg har hatt mensen, men i dag tidlig var liksom de indre kjønnsleppene ømme og rødaktige... Kjenner ikke noe spesielt til det, men det er litt ømt å være borti. Noen som har noen ide om hva det kan være? Har hatt det lignende en gang eller to før, men da som regel etter mange uker med heftig sex når typen er hjemme fra jobb, så da tenkte jeg bare slitasje. Noen kjønnssykdom er det neppe, for jeg har nylig sjekka alt sånt og vi er begge tro. Håper på noen svar
Gjest Lille Solstråle Skrevet 28. mars 2006 #2 Skrevet 28. mars 2006 Det kan være sopp, men da har du som regel en osteaktig, tykk utflod. Og lukt. Du har ikke brukt noe du ikke har tålt av produkter eller barberingssaker, da?
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2006 #3 Skrevet 28. mars 2006 Nja, har jo utflod, litt tykk men det er mer eller mindre som normal, ikke noen spes. såper heller, hmm... og ingen lukt
Gjest 2324 Skrevet 28. mars 2006 #4 Skrevet 28. mars 2006 Det kan være sopp, men da har du som regel en osteaktig, tykk utflod. Og lukt. ← Og ikke minst kløe.
Gjest Lille Solstråle Skrevet 28. mars 2006 #6 Skrevet 28. mars 2006 Da ville jeg sett an situasjonen et par dager... Kanskje det bare er litt "slitasje" fra gnisning fra undertøy eller tampongbruk eller sex eller noe. Hvis det ikke går over eller hvis det plager deg, ville jeg gått til lege.
Gjest Soppguri? Skrevet 28. mars 2006 #7 Skrevet 28. mars 2006 Ja, høres fornuftig ut det, alt dette syntetiske undertøyet man av og til bruker eller noe såpe jeg ikke har tenkt over kan jo være grunnen... Takk for tipsene damer/jenter/kvinner
Gjest Elfrida Skrevet 28. mars 2006 #8 Skrevet 28. mars 2006 Jeg får lett sopp hvis jeg går på antibiotika. Men hos meg KLØR det, osteaktig utflod, rødt og litt hovent/småsårt.
Gjest SoppGuri? Skrevet 28. mars 2006 #9 Skrevet 28. mars 2006 Det er liksom det og, jeg har ikke hatt sex, mensen, tatt andre piller enn p-piller på 2uker nå,og så *vips* der var ikke alt som det pleier liksom... Men jeg satser på at det bare er litt overfølsomhet eller noe, klør ikke noe spesielt i det hele tatt, bare ømt. Når man har sopp/går på kur da bør man vel ikke ha sex, sant?! Har ikke vært plaga med sopp noensinne så langt og derfor ikke sett så nøye på saken...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå