Klips Skrevet 29. mars 2006 #22 Skrevet 29. mars 2006 Det er da helt naturlig å titte på folk? Jeg gjør det masse. Vogner og klær og vesker og hår og alt. Flott underholdning. Men det er tydeligvis mange her som har så mye viktig oppe i hodene sine til enhver tid at de ikke har plass til sånt. I syden så jeg en diger bodybuildertype, med tatoveringer og syyyyltrang badeshorts. Han kom trillende på barnevogn med superdillete liten rosa parasoll på. Nå var det vel kona som hadde valgt parasollen, men det var et herlig syn likevel.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2006 #23 Skrevet 29. mars 2006 Kjøpte ny barnevogn til nr 3. Hadde da hatt en gammel stygg vogn til de to andre. Valgte vogn ut fra både hva jeg syntes var mest praktisk, og ut fra modell / farge jeg likte best. I de tilfellene jeg var på trilletur i byen kledde jeg med jo litt ok, og jeg husker at jeg bekymret meg litt for at jeg stod i litt for mye stil med vogna. Regna med at noen kom til å tenke for seg selv at "hun der er vistnok veldig opptatt av at mor og vogn skal matche godt". Men det er jo ikke så rart at mor står "i stil" med vogna, da. Det er jo som regel hun som velger vogn og hun som velger hva hun skal kle på seg. Og som regel er det jo sammenfallende. Husmusa
Gjest gjesta Skrevet 29. mars 2006 #24 Skrevet 29. mars 2006 Men det er tydeligvis mange her som har så mye viktig oppe i hodene sine til enhver tid at de ikke har plass til sånt. ← Det er vel ikke sikkert vi har så mye viktig i hodene, fordi om noen synes dette var underlig at folk brukte energi på. Selv så titter da jeg også på folk, hvordan de går kledd, hår osv osv. Men akkurat det om barnevogna sto i stil som de som trillet den, nei, det har jeg enda tilgode å bry meg med.
Klips Skrevet 29. mars 2006 #25 Skrevet 29. mars 2006 Det jeg mener er at det dere velger å bruke energi på må jo være viktigere i deres øyne. Såvidt jeg skjønte det var det bare noen artige hverdagsbetraktninger trådstarter gjorde seg, ikke et kamprop om at nå må folk ta seg sammen og begynne å matche barnevognene sine.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 29. mars 2006 #26 Skrevet 29. mars 2006 har du ikke værre ting og bekymre deg for enn dette så har du det jammen godt.
Gjest gjesta Skrevet 29. mars 2006 #27 Skrevet 29. mars 2006 Såvidt jeg skjønte det var det bare noen artige hverdagsbetraktninger trådstarter gjorde seg, ikke et kamprop om at nå må folk ta seg sammen og begynne å matche barnevognene sine. ← Joda, jeg skjønte da det jeg også. Men trådstarter virket jo også litt "sjokkert" over seg selv. Akkurat som det jeg ble.
Gjest Nybaktmamma Skrevet 29. mars 2006 #28 Skrevet 29. mars 2006 Såvidt jeg skjønte det var det bare noen artige hverdagsbetraktninger trådstarter gjorde seg, ikke et kamprop om at nå må folk ta seg sammen og begynne å matche barnevognene sine. ← Takker klips, helt riktig tenkt og det var bare sånn det var.. helt enkelt..
Gjest Maddy Skrevet 29. mars 2006 #29 Skrevet 29. mars 2006 Vel trådstarter virker temmelig arrogant etter min mening. Hvorfor skal man ha et spes utseende alt etter hvilke vogn man triller
ellapille Skrevet 29. mars 2006 #30 Skrevet 29. mars 2006 Sitter å ler litt selv jeg,for skulle jeg hatt baby og gått ut for å handle vogn som hadde matchet meg...............ja da hadde jeg nok blitt vognløs. Ikke har jeg noen bestemt stil,farger eller merker jeg bruker, tar på meg det jeg har og ferdig med det. Så den vogna måtte nok vært selvdesignet tror jeg. kanskje en ny vogn som hadde blitt laget av lappeteknikk hadde gjort seg. den hadde passet meg.
Gjest Miloine Skrevet 29. mars 2006 #31 Skrevet 29. mars 2006 noe så dumt, nok en tulletråd tror nå jeg
Gjest Emera Skrevet 29. mars 2006 #32 Skrevet 29. mars 2006 Jeg tolker ikke trådstarters innlegg slik at hun dømmer andre, mer at hun forundrer seg litt over sin egen første reaksjon. ← Det var mitt inntrykk og, ja. Hvis vi går i oss selv, så finner vi nok mange rare og "ukorrekte" tanker noen og enhver. Og tanker som vi egentlig ikke vil være bekjent av å ha. Forskjellen er at trådstarter skrev ned tankene sine i en tråd her, mens andre kanskje holder dem for seg selv... (Tulletråd..? Mulig det. Jeg driter i om tråder er startet for tull, og svarer som om de skulle være "på årntli." Om trådstarter sitter foran PC´n og flirer over KG-idiotene som gikk fem på, så sier det mer om trådstarter enn om KG-ernes intelligens.)
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2006 #33 Skrevet 29. mars 2006 (Tulletråd..? Mulig det. Jeg driter i om tråder er startet for tull, og svarer som om de skulle være "på årntli." Om trådstarter sitter foran PC´n og flirer over KG-idiotene som gikk fem på, så sier det mer om trådstarter enn om KG-ernes intelligens.) ← Jo da,det gjør alle andre også det som har svart at det sikkert er en tulletråd. De svarer med at det er en tulletråd og da har de jo svart!
Gjest Gjest1 Skrevet 29. mars 2006 #34 Skrevet 29. mars 2006 Dersom man virkelig var så lite opptatt av hvordan man tar seg ut mtp barnevogn og lignende ville man ikke kastet så mange fullt ut brukbare barnevogner som bare har vært brukt til ett barn.
Gjest nybaktmamma... Skrevet 29. mars 2006 #35 Skrevet 29. mars 2006 Vel en ting skal mange av dere ha... fantasien er det ikke noe i veien med Jeg startet denne tråden med å si hvordan jeg reagerte... og var som sagt overrasket over meg selv.. og sånn var det!!!! om jeg startet denne for å lure dere til å svare???? nei jeg er ikke "en av de" her på KG.... og "en av de" er det iallefall nok av her.. og det på MYE "skumlere" emner trodde det gikk an å ignorere emner som dere ikke liker å svare på også.. det gjør jeg til vanlig.
Gjest Gjest1 Skrevet 29. mars 2006 #36 Skrevet 29. mars 2006 Vel en ting skal mange av dere ha... fantasien er det ikke noe i veien med Jeg startet denne tråden med å si hvordan jeg reagerte... og var som sagt overrasket over meg selv.. og sånn var det!!!! om jeg startet denne for å lure dere til å svare???? nei jeg er ikke "en av de" her på KG.... og "en av de" er det iallefall nok av her.. og det på MYE "skumlere" emner trodde det gikk an å ignorere emner som dere ikke liker å svare på også.. det gjør jeg til vanlig. ← Ja dette beviser at du ikke har lang fartstid her på KG. Her poster man, og etter det lever trådene sitt eget liv.
Tusenfryd Skrevet 29. mars 2006 #37 Skrevet 29. mars 2006 I stil og i stil - barnevognen er jo et bilde på vår smak, og det er jo som regel klærne våre også. Synes det er helt naturlig, jeg... Jeg tuller ikke altså. Hvorvidt jeg reagerer på hva andre har på seg og om det står i stil med vognen, det er en helt annen sak. Noen ganger tenker jeg sikkert på det, andre ganger ikke. Som jeg tenker på det med håndvesker, støvletter og biler.
Pauline Skrevet 29. mars 2006 #38 Skrevet 29. mars 2006 Som ung og nybakt mamma for 18 år siden gjorde jeg nettopp det, kjøpte selve drømmevogna. På den tida var det Simo Clasic. Den var svær og hadde store hjul. Den var lekker og dyr. Mulig den matchet meg og babyen, hadde vel en nokså "kul" smak. Men vogna var et beist og en utfordring å få inn i bilen, opp fortauskanter mm. Neste gang jeg gikk gravid hadde jeg kvitta meg med monsteret og kjøpte noe mye mer praktisk.
Gjest Fruktfat Skrevet 29. mars 2006 #39 Skrevet 29. mars 2006 Såvidt jeg skjønte det var det bare noen artige hverdagsbetraktninger trådstarter gjorde seg, ikke et kamprop om at nå må folk ta seg sammen og begynne å matche barnevognene sine. ← det var det jeg tenkte da jeg leste det og. at hun selv syntes det var litt morsomt at hun faktisk la merke til sånne ting!
Gjest Paris H. Skrevet 30. mars 2006 #40 Skrevet 30. mars 2006 Jeg legger merke til sånt! Om vognen passer til eieren, om bilen står i stil til eieren og om klærne til eieren passser til klærne til bikja de går tur med! Jeg vil nemlig være Paris......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå