Gå til innhold

Hvorfor endte det med samlivsbrudd hos dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere som har barn. Hvorfor endte det med samlivsbrudd? Hvor gamle var barna?

Anonymkode: 45c02...c5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi far fant seg ei annen. Hadde jeg visst at han hadde vært utro i flere år før dette også, så hadde det blitt slutt tidligere. 

Ungene var 2 og 6. 

Anonymkode: 14c37...287

• Liker 1
Skrevet

For han forandret seg så. Han ble plutselig så bitter, sjalu, kom alltid med kritikk. Verken jeg eller barna gjorde noe riktig eller var bra nok. Feks kunne han være sint for jeg jobbet for mye (ego), eller jobbet for lite (golddigger og naver). Han likte ikke at jeg ikke hadde utdanning, men når jeg begynte på en utdanning var den ikke bra nok og jeg var egoistisk som måtte gjøre oppgaver I helgene. Det var en selvfølge at jeg gjorde all husarbeidet og alt med barna, samtidig som jeg fikk høre at jeg ikke gjorde en dritt. Pluss pluss. 

Godt å få det ut 😅 8, 10 og 12. 

Anonymkode: 38ebb...2c4

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet

Utroskap her og. Far fant seg ei på jobben…han har vært single siden  - det holdt ikke. Karma, tenker jeg.

Yngste var 12.

Anonymkode: 5549d...048

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Han tok helt av politisk og vi var såpass ytterpunkter at det ble umulig å fortsette samlivet. Grunnleggende menneskerettigheter for alle uansett hudfarge eller legning er noe jeg ikke kan inngå kompromiss på. Beste avgjørelsen jeg har gjort å skåne ungene for det der.

De er nå empatiske og inkluderende tenåringer.

Ungene var 1.5 og 3.5 

Anonymkode: 8d006...364

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Han var utro og ville satse på henne. Verste av alt er at jeg hadde mistanke om dette, men undersøkte det ikke. Jeg valgte å stole på han. Derfor kom bruddet som ett sjokk, samtidig som mine mistanker ble bekreftet. Jeg mistenkte også hvilken dame han drev med.

Barna var ungdomsskole elever.

Anonymkode: b889e...bff

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg ble sliten og lei av å leve med en sykelig sjalu mann. Yngste var 11 da jeg flyttet. 
Har aldri angret. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Det var alltid noe galt med meg, ifølge han. Jeg vet ikke hva som skjedde, men han forandret seg mye etter vi fikk barn. Jeg synes enda det er vanskelig å tenke på skilsmissen, hvordan det var for barna og livet videre. Jeg har det ikke bra. Barna var 9 og 12 år. 

Anonymkode: 66dd0...903

Skrevet

Fysisk og psykisk vold. Han endte opp i fengsel. Men ble slutt før det altså 

1 barn, som var 2 år da vi dro fra ham 

Anonymkode: 4ca5a...540

• Liker 1
Skrevet

Fordi han gjorde to andre damer gravid (omtrent samtidig). Fikk vite det pga ene dama kom å sa det til meg. Han ble sjokka, for han gikk å gruet seg til å fortelle meg at han hadde vært utro med hun andre gravide og at han skulle bli far. Da visste han ikke at hun første var gravid også, og hadde sikkert tenkt å tie om det. 

Sønnen vår var da 17. Skammen eksen påførte vår familie var tung

Anonymkode: 71c9e...db7

• Hjerte 3
Skrevet

Vi vokste fra hverandre, og var mer venner enn kjærester på slutten. Ungen var 4 år. 

Skrevet

Fordi han ikke ville tilpasse seg familielivet, kjærestelivet, papparollen: alt skulle foregå på hans premisser. Han meldte seg aldri "ordentlig inn" men samtidig forventet at alt skulle kretse rundt han og hans behov, tilogmed i dag 18 år etter han ble far..

Økonomisk utroskap spilte også en rolle.

Anonymkode: 42fde...d43

• Liker 2
Skrevet

Han ville fortsatt være med kamerater å feste. 5 måneder 

Anonymkode: f8461...efd

Skrevet

Hun ble lei av familielivet og gikk.

Anonymkode: 061c8...776

Skrevet

Orket ikke mer av egoismen hans, store følelser som han ikke klarte å regulere. Fra 0 til 100 ofte. Skulle ha avsluttet og stått i det mange år før. 

Barnet var 16 år når jeg gikk

Anonymkode: 6dd7e...25b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...