Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei 🌸

Jeg ser etter en iPad 11. generasjon til sønnen min som skal bruke den som skole-PC. Han har dysleksi, og iPad fungerer mye bedre for han enn en vanlig PC. Derfor ønsker jeg å kjøpe et deksel med tastatur og styreflate (trackpad) i tillegg, så han får en løsning som ligner mer på en laptop.

Problemet er at prisene blir ganske høye når man skal ha både iPad og tastatur/deksel, så jeg lurer på:

Hvor finner man best rabatter på iPad 11 + tastatur/deksel med styreflate?

Er det smartere å vente på Black Week, eller finnes det rabatter/koder/studenttilbud hele året?

Har noen erfaring med andre alternativer enn Apple sitt eget Magic Keyboard (som er fryktelig dyrt)? F.eks. Logitech eller andre som fungerer bra til skolebruk?

Tar gjerne imot tips både til butikker/nettsider og erfaringer 💕

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Studenttilbud på Apples egne sider er i alle fall ikke hele året, det er bare på høsten. 
Jeg har iPad Pro + Magic Keyboard, og jeg synes det er verdt prisen. Har også hatt et billigere tastatur til en annen iPad, og det fungerte ikke like bra. Men ja, det er dyrt. 

Anonymkode: e2a6f...f37

Skrevet

Er iPad egnet til skolebruk utover barnetrinnene? Om vanlig PC med Windows er hovedalternativet, vil ikke da en Mac Air M4 være et logisk alternativ? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...