AnonymBruker Skrevet 30. september 2025 #1 Skrevet 30. september 2025 Kom over denne saken i Aftenposten: https://www.aftenposten.no/sex-og-samliv/i/zAvAK9/kona-setter-alle-premissene Sitat Men det er stort sett hun som bestemmer hva barna trenger og hvordan vi skal følge dem opp, og hvordan husarbeidet skal gjøres. Hvis jeg ikke er helt enig i det hun legger opp til, blir det dårlig stemning eller en regelrett krangel. Så for å unngå det, føyer jeg meg stort sett etter hennes ønsker og planer...Mye av det samme gjelder også i parforholdet vårt; det er først og fremst hennes ønsker og behov som gjelder. Når jeg en sjelden gang gir uttrykk for hva jeg trenger eller ønsker, blir hun fort sur eller irritert...Når jeg diskuterer disse spørsmålene med kompisene mine som har partnere på samme alder, er det flere av dem som har det på tilsvarende måte som oss. Hvor mange er det som egentlig har det slik i forholdet sitt? Og hvorfor er det sånn? Selv er jeg mann i førtiåra med kone og tre barn, og her er det relativt harmonisk. Vi er stort sett enige i ting, og er vi uenige så finner vi stort sett en minnelig løsning. I verste fall tar jeg en sjefsbeslutning, selv om det er svært sjelden. Anonymkode: 3a7b4...cdc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå