Gå til innhold

Er husholdnings-merket Klar noe bra?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det skal være så miljøvennlig, noe som er et pluss - men er det bra? :P 

Noen som vil poste sine erfaringer? Greit å vite litt før man svir av penger på det. 

Anonymkode: 60a5c...8cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe av det er helt greit, men jeg kjøpte noe med en ekstrem parfymelukt for en del år siden og har etter det omtrent droppet det. 
Det finnes parfymefri fra Klar, så det kan enkelt unngåes, men personlig velger jeg annet enn Klar da jeg ofte kan få andre varer til en billigere penge. 

Jeg vet om folk som elsker merket da, så du må nesten prøve ut litt selv. 😊

Skrevet

Alt de har av Klar i de butikkene jeg handler på, har parfyme, og parfyme har jo ingen ingrediensliste, så jeg skjønner ikke at man kan kalle det miljøvennlig når man ikke vet hva som er i det. Skjønner ikke hva parfyme gjør på alt heller, hvem vil ha parfymerte tallerker? Jeg kjøper Änglamark og Neutral, er fornøyd med dem.

Skrevet

Har bare prøvd allrent og glass sprayen, men syns begge skummet veldig. Følte at det var mye såpe i produktet, selv om jeg brukte de som man skal. Fristet ikke til gjenkjøp dessverre. 

Skrevet

Har prøvd et par av produktene, likte ingen. Likte ikke lukten, og av sprayene så syns jeg de la igjen en hinne av såperester uansett hvor godt jeg vasket. 

Anonymkode: 0c047...7ea

Skrevet

Liker deodorantene, dusjsåpebarene (eple og hylleblomst er favoritten), tøyvaskemiddelet (med parfyme), oppvasksåpen og håndsåpen 😇 Har prøvd oppvasktablettene (de er forresten uparfymerte, så ingen blomsterduft på serviset 😜), og de funker bra. Änglamark sine ser helt identiske ut og er billigere?. Så velger heller dem 😊

• Liker 1
Skrevet

Har ikke prøvd vaskemidlene, men elsker sjampoen.

Anonymkode: 02a49...fd0

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har ikke prøvd vaskemidlene, men elsker sjampoen.

Anonymkode: 02a49...fd0

nice price : D 

Anonymkode: 60a5c...8cd

Skrevet

Bruker mest det vanlige, har ikke dødd av det ennå i hvertfall :)

Skrevet

Liker vaskemidlet. Klærne blir rene og de lukter godt :) 

Anonymkode: f6007...d43

Skrevet

Bruker ull og silke såpa. Prøvd all rent og glass sprayen, all rent er for såvidt greit, veldig konsentrert. sprayen likte jeg ikke, har prøvd tøyvaskemidlet også, men foretrekker pulver. Oppvaskmiddelet så jeg først i butikken i forje uke, så ikke testet. Men håndsåpa er grei. Men fordi det finnes andre billigere alternativer så bruker jeg det i stede for. Sånn oppsummert syntes jeg prisen er for høy for produktene. Har andre gode billigere alternativer.

Anonymkode: 3d28e...45e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...