Gå til innhold

Gammel flamme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg møtte en jeg var sammen med for flere år siden. Vi har hatt sporadisk kontakt den siste tiden, og møttes for første gang på lenge nå nylig. Jeg var å møtte han igjen, hvor vi møtes ute. Som var veldig koselig, jeg ble litt for brisen (noe jeg angrer på nå) men vi kjenner hverandre fra før av. Og jeg koste meg sånn at jeg glemte rett og slett av å begrense inntaket. Er sjelden jeg drikker så mye. Det endte til slutt opp med at vi dro til han, og det ene førte til det andre.

Greien er at det er jeg som tar initiativet til kontakt omtrent hver gang, selv når jeg har gitt han tid og mulighet til å gjøre det. Han virker interessert når vi snakker, men er noe usikker på hvor jeg har han. Mens vi var hjemme hos han sa han noe med at han ikke ville såre meg igjen, noe han sa han muligens kom til å gjøre. Det var slik det endte mellom oss. Men litt etterpå, mens vi holdt på sier han at han savner meg og elsker meg. At han vil gjøre meg gravid... Hva skal jeg tolke ut ifra dette? Han var jo ganske bedugget selv, så kan det ha vært noe han sa fordi han var full? Vil gjerne møte han igjen, men usikker etter det han sa om at han er redd for å såre meg igjen. Gjør det noe om det er jeg som tar initiativ til kontakt igjen?

Anonymkode: 2a905...d4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker deg og vil gjøre deg gravid ??😂

sorry men han høres voldsom ut og jeg ville ikke fortsatt med han. Han ville bare ha et ligg og ikke en relasjon…

Anonymkode: be0f4...447

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Enklere å kontakte en gammel flamme for sex enn å starte noe nytt. Mannfolk sier mye rart for å få seg noe.

For han er du nok bare et ligg. Stol på handling, ikke ord. Og handling sier han ikke er interessert, og han vil definitivt såre deg igjen.

Anonymkode: a815c...09b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er ingen andre enn han selv som vet sikkert hva han mener eller vil. Ta en prat med han i edru tilstand og spør. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...